Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOvergeven na gebruik XTC

Overgeven na gebruik XTC

67 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat meisje zal zich wel slecht gevoeld hebben denk ..
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#2
hebben wel meer mensen last van. mischien eet je niet genoeg ervoor?
J
JD83Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo!
Ik heb nu al een redelijk aantal x xtc gebruikt. De eerste paar x verliep prima. Daarna moest ik opeens een x overgeven nadat ik had geslikt. En nu moet ik elke x minstens 1x overgeven als ik heb geslikt. Heeft iemand een idee hoe dit kan en hoe ik dit kan voorkomen? Het verpest behoorlijk wat namelijk.
Alvast bedankt!
xxx
J
JD83Lid
01-01-2024, 00:00
#4
SpacingBen zei:
afweerreactie van je lichaam! STOPPEN DUS!
Klik om te vergroten...

Maar ik vraag me dan af waarom ik dat de eerste paar x dan niet had. En als ik een pil slik en ik snuif er een beetje speed bij dan hoef ik niet over te geven. Vreemd toch?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja vreemd is het zeker! maarja er gebeuren wel meer dingen met chemische middelen eh! Net zoals dat ik nooit een kater heb als ik blow bij het drinken :confused:

Betekent dit dan meteen dat ik als ik er bij blow wel heel veel kan drinken en anders niet?

Je moet het zelf weten natuurlijk maar ik zou er gewoon mee stoppen :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja kan best wel zijn dat het te maken heeft met wat je gegeten hebt..

ik heb er nog nooit van moeten overgeven maar ik eet er ook altijd voldoende voor..
h
heidrunLid
01-01-2024, 00:00
#7
xtc is gewoon een aanslag op je maag. ik wordt ook altijd misselijk als een pil begint te werken
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb dat ook een tijd lang gehad. Tegenwoordig is het allemaal wat minder heftig. Kan nog wel eens misselijk worden, maar dat is gelukkig meer uitzondering dan regel. Heb denk ik wel slecht nieuws voor je. Dit zal niet snel verdwijnen. Dus: get used to it, or don't use it.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."