Dat meisje zal zich wel slecht gevoeld hebben denk ..
#2
hebben wel meer mensen last van. mischien eet je niet genoeg ervoor?
#3
Hallo!
Ik heb nu al een redelijk aantal x xtc gebruikt. De eerste paar x verliep prima. Daarna moest ik opeens een x overgeven nadat ik had geslikt. En nu moet ik elke x minstens 1x overgeven als ik heb geslikt. Heeft iemand een idee hoe dit kan en hoe ik dit kan voorkomen? Het verpest behoorlijk wat namelijk.
Alvast bedankt!
xxx
Maar ik vraag me dan af waarom ik dat de eerste paar x dan niet had. En als ik een pil slik en ik snuif er een beetje speed bij dan hoef ik niet over te geven. Vreemd toch?
#5
Ja vreemd is het zeker! maarja er gebeuren wel meer dingen met chemische middelen eh! Net zoals dat ik nooit een kater heb als ik blow bij het drinken
Betekent dit dan meteen dat ik als ik er bij blow wel heel veel kan drinken en anders niet?
Je moet het zelf weten natuurlijk maar ik zou er gewoon mee stoppen
#6
ja kan best wel zijn dat het te maken heeft met wat je gegeten hebt..
ik heb er nog nooit van moeten overgeven maar ik eet er ook altijd voldoende voor..
#7
xtc is gewoon een aanslag op je maag. ik wordt ook altijd misselijk als een pil begint te werken
#8
Heb dat ook een tijd lang gehad. Tegenwoordig is het allemaal wat minder heftig. Kan nog wel eens misselijk worden, maar dat is gelukkig meer uitzondering dan regel. Heb denk ik wel slecht nieuws voor je. Dit zal niet snel verdwijnen. Dus: get used to it, or don't use it.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.