Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOvergeven na gebruik XTC

Overgeven na gebruik XTC

67 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
afweerreactie van je lichaam! STOPPEN DUS!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij spant alles zich juist aan...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat meisje zal zich wel slecht gevoeld hebben denk ..
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#4
hebben wel meer mensen last van. mischien eet je niet genoeg ervoor?
J
JD83Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo!
Ik heb nu al een redelijk aantal x xtc gebruikt. De eerste paar x verliep prima. Daarna moest ik opeens een x overgeven nadat ik had geslikt. En nu moet ik elke x minstens 1x overgeven als ik heb geslikt. Heeft iemand een idee hoe dit kan en hoe ik dit kan voorkomen? Het verpest behoorlijk wat namelijk.
Alvast bedankt!
xxx
J
JD83Lid
01-01-2024, 00:00
#6
SpacingBen zei:
afweerreactie van je lichaam! STOPPEN DUS!
Klik om te vergroten...

Maar ik vraag me dan af waarom ik dat de eerste paar x dan niet had. En als ik een pil slik en ik snuif er een beetje speed bij dan hoef ik niet over te geven. Vreemd toch?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja vreemd is het zeker! maarja er gebeuren wel meer dingen met chemische middelen eh! Net zoals dat ik nooit een kater heb als ik blow bij het drinken :confused:

Betekent dit dan meteen dat ik als ik er bij blow wel heel veel kan drinken en anders niet?

Je moet het zelf weten natuurlijk maar ik zou er gewoon mee stoppen :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja kan best wel zijn dat het te maken heeft met wat je gegeten hebt..

ik heb er nog nooit van moeten overgeven maar ik eet er ook altijd voldoende voor..
h
heidrunLid
01-01-2024, 00:00
#9
xtc is gewoon een aanslag op je maag. ik wordt ook altijd misselijk als een pil begint te werken
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb dat ook een tijd lang gehad. Tegenwoordig is het allemaal wat minder heftig. Kan nog wel eens misselijk worden, maar dat is gelukkig meer uitzondering dan regel. Heb denk ik wel slecht nieuws voor je. Dit zal niet snel verdwijnen. Dus: get used to it, or don't use it.
L
LhasaLid
01-01-2024, 00:00
#11
probeer eens een andere soort pil?

ik heb bij 1 dat ook echt misselijk wordt maar bij andere tot nu toe geen probleem gehad..

houdt je misselijkheid eigenlijks aan of verdwijnt t?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Topic verplaatst. Post a.u.b. in het juiste subforum.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#13
1337 zei:
Ik had een keer McDonalds op voor de XTC en nog een 6-pack bier

daardoor kwam er flink wat kots uit ja!

zorg dat je een goeie bodem hebt
Klik om te vergroten...

als ik 'een goede bodem' heb, voel ik de pil met moeite...
1
1337Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ivoos zei:
1337 zei:
Ik had een keer McDonalds op voor de XTC en nog een 6-pack bier

daardoor kwam er flink wat kots uit ja!

zorg dat je een goeie bodem hebt
Klik om te vergroten...

als ik 'een goede bodem' heb, voel ik de pil met moeite...
Klik om te vergroten...

Als je gewoon na het avondeten niks eet voel je hem toch wel?
a
appelflapLid
01-01-2024, 00:00
#15
linnie3 zei:
Hallo!
Ik heb nu al een redelijk aantal x xtc gebruikt. De eerste paar x verliep prima. Daarna moest ik opeens een x overgeven nadat ik had geslikt. En nu moet ik elke x minstens 1x overgeven als ik heb geslikt. Heeft iemand een idee hoe dit kan en hoe ik dit kan voorkomen? Het verpest behoorlijk wat namelijk.
Alvast bedankt!
xxx
Klik om te vergroten...

lol had ik ook mn eerste keer :P heel de avond ging het perfect en pas toen het uitgewerkt was... alles ondergekotst. ik had die avond patat en kipfilet en sla op :P. er kwam echt gewoon wel 20 hele stukken sla dingen uit mn kots... en was bij een vriend en moest het nog zelf opruime ook :(
S
Special_KLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb ik ook eens gehad. Voelde me heel goed, maar had wel net gegeten. Ik neem de kristallen in (ik doe geen pillen). Geen probleem. 45min blijven zitten. En dan beginnen kotsen. Het effect had ik al. Snel overgegeven alsof er niets aan de hand was (het was nog nooit zo vlot gegaan :))en dan de hele nacht gefeest en geen last meer van gehad. Vreemd. Hoop dat het morgen niet opnieuw gebeurt.
b
ballie15Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Wen er maar aan

Ik denk dat je eraan moet wennen.
Ik heb het iedere keer, met allerlei pillen.
Ik weet nu dat het gaat gebeuren, dus ik zorg dat ik weinig in mijn maag heb zitten, komt er ook niks uit.

In cafe d'anvers ook weer zes keer over mijn nek, zonder schade verder.
Het is gewoon even mijn kotsmoment en dan ga ik weer verder.
Het boeit me ook niet meer zo omdat de pil wel werkt gelukkig.
Het zorgt er ook voor dat ik ineens veel meer ruimte heb om te dansen...

Tis een beetje jammer, maar ik heb verder geen manier gevonden om t te stoppen.
B
BelgonXLid
01-01-2024, 00:00
#18
Plugge die pille :P . Wel zorge dat ze zuiver zijn anders krijg je behoorlijk wat troep rechtstreeks in je bloed. (Plugge is btw rectaal de pil nemen :stoned: )
B
BelgonXLid
01-01-2024, 00:00
#19
1337 zei:
Ivoos zei:
1337 zei:
Ik had een keer McDonalds op voor de XTC en nog een 6-pack bier

daardoor kwam er flink wat kots uit ja!

zorg dat je een goeie bodem hebt
Klik om te vergroten...

als ik 'een goede bodem' heb, voel ik de pil met moeite...
Klik om te vergroten...

Als je gewoon na het avondeten niks eet voel je hem toch wel?
Klik om te vergroten...

Ik eet altijd stevig en veel voor mijn XTC gebruik. Kan al die extra vitamientjes wel gebruike voor de XTC aanslag op mijn lichaam. Dat je niets voelt betekent dat je a) troep regelt of b)te weinig neemt.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik moet ook altijd kotsen van pillen, was voor mij een van de verschillende redenen om het tegenwoordig maar links te laten liggen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."