Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOvergeven na gebruik XTC

Overgeven na gebruik XTC

67 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmmn, dat is niet te trekken idd, als je elke keer als je slikt moet kotsen... ook voor de mensen die om je heen zijn is dat niet echt prettig.

Vriend van me heeft het ook heel regelmatig, maar dat komt omdat hij ook gewoon geen structuur heeft in zijn leven... hij eet/slaapt wanneer het hem uit komt...

Zelf heb ik er nooit van hoeven kotsen... dus ik denk dat het ook heel erg ligt aan hoe regelmatig je leeft...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#2
heb het gehad op een feestje. ik moest ineens uit het niks overgeven. perongeluk op een meisje :flushed:
maar voelde me er niet slecht van. gwn een straal meer niet.
mss moetik dan maar meer drinken :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#3
lucifer in the sky zei:
heb het gehad op een feestje. ik moest ineens uit het niks overgeven. perongeluk op een meisje :flushed:
maar voelde me er niet slecht van. gwn een straal meer niet.
mss moetik dan maar meer drinken :grin:
Klik om te vergroten...

haha, dude!!
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ken et, in het begin had ik nergens last van,
nu krijg ik soms een zware maag.
Ik heb wel nog nooit moete overgeven door x.
Maar dat kan nog komen, ook al hopek ik dat het nooit gaat gebeuren.
Ik ga ook eens proberen men pil in 4 delen te steke, hopelijk helpt dat.


:wave:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#5
jah soms voel je kwartiertje na inname van de pil een branderig gevoel in je maag.Een raar gevoel,maar wanneer dat er is...weet ik dat de pil aan het beginnen werken is :grin:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bah, als ik moet kotsen van X stop ik er gwn mee hoor.. :confused:
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Volgens mij spant alles zich juist aan...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat meisje zal zich wel slecht gevoeld hebben denk ..
K
KrsLid
01-01-2024, 00:00
#9
hebben wel meer mensen last van. mischien eet je niet genoeg ervoor?
J
JD83Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hallo!
Ik heb nu al een redelijk aantal x xtc gebruikt. De eerste paar x verliep prima. Daarna moest ik opeens een x overgeven nadat ik had geslikt. En nu moet ik elke x minstens 1x overgeven als ik heb geslikt. Heeft iemand een idee hoe dit kan en hoe ik dit kan voorkomen? Het verpest behoorlijk wat namelijk.
Alvast bedankt!
xxx
J
JD83Lid
01-01-2024, 00:00
#11
SpacingBen zei:
afweerreactie van je lichaam! STOPPEN DUS!
Klik om te vergroten...

Maar ik vraag me dan af waarom ik dat de eerste paar x dan niet had. En als ik een pil slik en ik snuif er een beetje speed bij dan hoef ik niet over te geven. Vreemd toch?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja vreemd is het zeker! maarja er gebeuren wel meer dingen met chemische middelen eh! Net zoals dat ik nooit een kater heb als ik blow bij het drinken :confused:

Betekent dit dan meteen dat ik als ik er bij blow wel heel veel kan drinken en anders niet?

Je moet het zelf weten natuurlijk maar ik zou er gewoon mee stoppen :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja kan best wel zijn dat het te maken heeft met wat je gegeten hebt..

ik heb er nog nooit van moeten overgeven maar ik eet er ook altijd voldoende voor..
h
heidrunLid
01-01-2024, 00:00
#14
xtc is gewoon een aanslag op je maag. ik wordt ook altijd misselijk als een pil begint te werken
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Heb dat ook een tijd lang gehad. Tegenwoordig is het allemaal wat minder heftig. Kan nog wel eens misselijk worden, maar dat is gelukkig meer uitzondering dan regel. Heb denk ik wel slecht nieuws voor je. Dit zal niet snel verdwijnen. Dus: get used to it, or don't use it.
L
LhasaLid
01-01-2024, 00:00
#16
probeer eens een andere soort pil?

ik heb bij 1 dat ook echt misselijk wordt maar bij andere tot nu toe geen probleem gehad..

houdt je misselijkheid eigenlijks aan of verdwijnt t?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Topic verplaatst. Post a.u.b. in het juiste subforum.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#18
1337 zei:
Ik had een keer McDonalds op voor de XTC en nog een 6-pack bier

daardoor kwam er flink wat kots uit ja!

zorg dat je een goeie bodem hebt
Klik om te vergroten...

als ik 'een goede bodem' heb, voel ik de pil met moeite...
1
1337Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ivoos zei:
1337 zei:
Ik had een keer McDonalds op voor de XTC en nog een 6-pack bier

daardoor kwam er flink wat kots uit ja!

zorg dat je een goeie bodem hebt
Klik om te vergroten...

als ik 'een goede bodem' heb, voel ik de pil met moeite...
Klik om te vergroten...

Als je gewoon na het avondeten niks eet voel je hem toch wel?
a
appelflapLid
01-01-2024, 00:00
#20
linnie3 zei:
Hallo!
Ik heb nu al een redelijk aantal x xtc gebruikt. De eerste paar x verliep prima. Daarna moest ik opeens een x overgeven nadat ik had geslikt. En nu moet ik elke x minstens 1x overgeven als ik heb geslikt. Heeft iemand een idee hoe dit kan en hoe ik dit kan voorkomen? Het verpest behoorlijk wat namelijk.
Alvast bedankt!
xxx
Klik om te vergroten...

lol had ik ook mn eerste keer :P heel de avond ging het perfect en pas toen het uitgewerkt was... alles ondergekotst. ik had die avond patat en kipfilet en sla op :P. er kwam echt gewoon wel 20 hele stukken sla dingen uit mn kots... en was bij een vriend en moest het nog zelf opruime ook :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."