1. Waarom ben je er aan begonnen?
Mijn nicht had er een paar meegenomen en zij had er eentje genomen dus ik had er toen ook 1 genomen, en zo verder enz.
2. gebruik je het nog steeds?
Ja Zaterdag MOH weer
3. is het ooit verkeerd gegaan na het gebruiken?
1 x had ik er 5 op, maar was verkeerd gevallen had teveel vet gegeten denk ik.. dus alles uitgekotst later die nacht
4. hoe kom/kwam je er aan?
Mensen die de schijven verkopen,, gwn vaste dealers in de buurt
5. als je het nu niet meer gebruikt. hoe ben je er dan mee gestopt?
-
6. is het moeilijk om te stoppen?
Nee ik kan er nu mee stoppen als ik wil maar dat wil ik niet is gwoon fijn om 1 keer in de 3 maanden te doen daar hou ik het bij
7. wat voor een gevoel kreeg je na het gebruiken?
zweverig, blij, alles ziet er vet uit, en je kan lekker lang uit je dak gaan en alle muziek is mooi
8. hoeveel kost het ongeveer?
ik betaal 2,50 per pil, maar op een feest had ik een keer 5€ per stuk betaald
9. zou je het andere mensen aanraden om te gebruiken?
Heb het er wel eens met niet gebruikende vrienden over of met mijn vriendin die het niet gebruikt, maar hun willen dat niet,, en dat respecteer k
10. wanneer gebruik(te) je het?
Meestal in het weekend, en dan buiten, of bij een maat in huis.
11. zijn er veel mensen die je kent die het gebruiken/gebruikten?
jaa zat lol
12. hoevaak en hoeveel gebruik/gebruikte je het?
1 x per 3 maanden maar deze maand tog al 2 keer dus moet maar is minderen..
grz