Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLenzen?

Lenzen?

38 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een lens is een plastiek hulsje met een gaatje in daar kijk je door.
Je pupillen veranderen niet met lenzen in.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb altijd lenzen in, ook als ik gebruik. Nooit last van gehad eigenlijk. Er is niets anders dan dat je normaal je lenzen in hebt. Voor mij is uit doen alleen altijd een beetje lastig, dat doe ik dan ook maar zittend ipv staand :)
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet het, beetje rare vraag misschien maarrrr..
Met xtc worden je pupillen veel groter.
Nou wordt dit mn 1e keer xtcgebruik met lenzen in en vroeg ik me af hoe dat zit met die pupillen :confused: gaat die lens mee over de pupil of kijk je erlangs gedeeltelijk :P hoe zit dat nou precies..


aub geen antwoorden dat het een rare vraag is of rare antwoorden ofzo..
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Whoeloeloe! Wat een rare vraag! Doe een bril op ofzo :confused:
hihi sorry xD

Je kan wel gewoon zien dan nog. De gelevlek (waarmee je kan zien) ligt in het midden van je oog en het licht komt daar nogsteeds terecht. Ik heb ook nog nooit gehoort dat mensen niet meer konden zien als ze lensen in hadden en x gebruikt hadden :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat een rare vraag zeg.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou gekleurde lenzen doen, dan ziet niemand dat je grote pupillen hebt... :) Nee beter geen lenzen in met dope op, soms wrijf je wel eens in je ogen.. en dan ben je ze kwijt.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#7
XTC en lenzen gaat altijd goed samen bij mij..
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik draag harde lenzen en met drugs op nooit problemen mee!
u
urbanlatinoLid
01-01-2024, 00:00
#9
nooit problemen! heb zelf ook zachte lenzen, maar nooit ergens last van!
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#10
ExceptionalInsight zei:
Wat een rare vraag zeg.
Klik om te vergroten...

ik vind het een heel goede vraag... ik zou zeggen probeer het eens en kijk in de spiegel... post het antwoord hier ff... ben benieuwd :mrgreen:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja verwachten ook niet dat ik niks meer kon zien ofzo :P
Maarja weet ik veel vroeg het me gewoon af hoe of wat
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
het gaat meer om de oogbewegingen... en drogere ogen of juist vochtigere waardoor je ze met wrijven kwijt kan raken.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
htweeoo zei:
Een lens is een plastiek hulsje met een gaatje in daar kijk je door.
Je pupillen veranderen niet met lenzen in.
Klik om te vergroten...

Hmmm, in mijn lenzen zit toch echt GEEN gaatje waar ik doorheen moet kijken en ook met lenzen in en bijv. mdma op, veranderen mijn pupillen in schotels.... Ik weet echt niet waar je deze informatie vandaan hebt!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lenzen in op mdma is dus no problemo.. bedankt Zin in zaterdag :xtc:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
als je een bril em zou ik em af en doen en in je zak doen...anders valt ie op de grond trap je erop of boeit je het gewoon geen fuck meer en dan is je bril kwijt/kapot zoals ik is heb gehad :P
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lenzen met gaatjes in, wtf :grin:.

En ik vind het ook maar een rare vraag. Je lenzen gaan toch over de hele iris enal.. En het is niet alsof je pupillen opeens zo groot staan dat je helemaal niets meer van je iris ziet.
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn lenzen zit gewoon een gaatje in hoe kijk je er anders doorheen.
Ik heb wel is gehad dat een lens scheurde in mijn oog deed wel pijn.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Of bedoel je zo'n lenzen met van die motieven ofzo? :tongueout:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
htweeoo zei:
Mijn lenzen zit gewoon een gaatje in hoe kijk je er anders doorheen.
Ik heb wel is gehad dat een lens scheurde in mijn oog deed wel pijn.
Klik om te vergroten...

:/
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Soma zei:
Of bedoel je zo'n lenzen met van die motieven ofzo? :tongueout:
Klik om te vergroten...
daar zat ik ook al aan te denken

dat zijn de enige lenzen met een "gaatje"
maar dat is gewoon een doorzichtig gedeelte van de lens

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."