Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLenzen?

Lenzen?

38 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Soma zei:
Of bedoel je zo'n lenzen met van die motieven ofzo? :tongueout:
Klik om te vergroten...
daar zat ik ook al aan te denken

dat zijn de enige lenzen met een "gaatje"
maar dat is gewoon een doorzichtig gedeelte van de lens
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn lenzen wel een O zeg maar. Een rondje dat gaat op mijn pupil erond zit lichtblauw de iris zegmaar.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
htweeoo zei:
Mijn lenzen zit gewoon een gaatje in hoe kijk je er anders doorheen.
Ik heb wel is gehad dat een lens scheurde in mijn oog deed wel pijn.
Klik om te vergroten...


eeeh doorzichtig??? waar heb je in vredesnaam die lensen vandaan???





zoek het gaatje.... :wink:




volgens mij doen ze in brillenglazen ook geen gaatjes om er doorheen te kijken.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
^ Bedoel je misschien de TV serie Heroes? :wink:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
loadrunner zei:
volgens mij doen ze in brillenglazen ook geen gaatjes om er doorheen te kijken.
Klik om te vergroten...
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
wooooow
deze zijn gaaf

W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#8
:openmouth: doet me denken aan een of andere film die ik heb gezien... maar dan was t "te laat" als je zulke ogen had.... :grin: :grin:
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#9
Man wat is er nou kan ik het helpen dat het zo is.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... issimo.JPG

Het gaatje
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#10
Voor duidelijkheid ik heb het wel over kleurlenzen.
Geen lenzen voor beter te kijken.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
cool volgens mij wel... er was ook een film versie van. dacht ik.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
htweeoo zei:
Man wat is er nou kan ik het helpen dat het zo is.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... issimo.JPG

Het gaatje
Klik om te vergroten...

dat is vloeistof... ik zou eens met je lenzen naar de opticien gaan... in de lenzen die ik heb zit toch echt gen gaatje hor..... :wave:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind die lensen die jij in de plaatje posten nogal kleurloos dan :rolleyes:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#14
:smoke:
h
htweeooLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kunnen jullie nu niets accepteren, dat is ene plaatje van internet ik vind geen kleurlenzen degelijke foto.

Quote van Vergelijk.

Een kleurlens is een gekleurde lens met in het midden een gaatje

Wat denk je nou dat ik iets ga verzinnen over facking lenzen.

Ik vind de s in jouw lensen ook niet bepaald juist :wink:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Had dan gezegd dat je het over kleurlenzen had. Want gewone lenzen met gaten in daar ben je niet veel mee lijkt me :tongueout:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
htweeoo zei:
Wat denk je nou dat ik iets ga verzinnen over facking lenzen.

Ik vind de s in jouw lensen ook niet bepaald juist :wink:
Klik om te vergroten...
!%#@&!%#$&*@#! Hou is op met over me spelling te fuckin :beer:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ellesdee zei:
Klik om te vergroten...
s
systeemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ellesdee zei:
Soma zei:
Of bedoel je zo'n lenzen met van die motieven ofzo? :tongueout:
Klik om te vergroten...
daar zat ik ook al aan te denken

dat zijn de enige lenzen met een "gaatje"
maar dat is gewoon een doorzichtig gedeelte van de lens
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."