#1
daar zat ik ook al aan te denkenSoma zei:Of bedoel je zo'n lenzen met van die motieven ofzo?![]()
dat zijn de enige lenzen met een "gaatje"
maar dat is gewoon een doorzichtig gedeelte van de lens
daar zat ik ook al aan te denkenSoma zei:Of bedoel je zo'n lenzen met van die motieven ofzo?![]()
htweeoo zei:Mijn lenzen zit gewoon een gaatje in hoe kijk je er anders doorheen.
Ik heb wel is gehad dat een lens scheurde in mijn oog deed wel pijn.
loadrunner zei:volgens mij doen ze in brillenglazen ook geen gaatjes om er doorheen te kijken.

htweeoo zei:Man wat is er nou kan ik het helpen dat het zo is.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... issimo.JPG
Het gaatje



!%#@&!%#$&*@#! Hou is op met over me spelling te fuckinhtweeoo zei:Wat denk je nou dat ik iets ga verzinnen over facking lenzen.
Ik vind de s in jouw lensen ook niet bepaald juist![]()

Ellesdee zei:
Ellesdee zei:daar zat ik ook al aan te denkenSoma zei:Of bedoel je zo'n lenzen met van die motieven ofzo?![]()
dat zijn de enige lenzen met een "gaatje"
maar dat is gewoon een doorzichtig gedeelte van de lens
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."