Dag dag serotonine :P

Mocht je slim zijn laat je ze wel gewoon testen, sowieso is dat goed want moet je standaard 1 week wachten en zou dus minder gebruiken. Verder weet je dan tenminste wat je slikt. Het is een pilletje dus er zou daadwerkelijk alles in kunnen zitten. Een zo'n pilletje is niet klein en geeft een leuk effect, maar in datzelfde pilletje kan ook echt troep / gif zitten. Of misschien stopt een of andere idioot wel een stuk glas in je pil... dat vind je standaard niet leuk 
azgaza zei:Ik heb nooit xtc gedaan en ben het nooit van plan maar mocht ik ineens van mening veranderen erover dan zou ik het sowieso laten testen.
Drientje zei:azgaza zei:Ik heb nooit xtc gedaan en ben het nooit van plan maar mocht ik ineens van mening veranderen erover dan zou ik het sowieso laten testen.
Lsd is vele malen lekkerder dan xtc. Het geeft de zelfde gevoelens alleen 10x sterker en mét mooie visuals.![]()
X
Drientje
Drientje zei:Mijn laatste x lsd staat beschreven hier op dit forum (zie: alweer een hele vette lsd trip bij trip reports) en daar werd ik zo ongelofelijk gelukkig van dat ik aan het eind van mijn trip in huilen uitbarstte. Wat een liefde voelde ik van en voor iedereen!!!
X
Drientje

azgaza zei:Ik heb nooit xtc gedaan en ben het nooit van plan maar mocht ik ineens van mening veranderen erover dan zou ik het sowieso laten testen.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."