#1
Die pillen zijn geen zuurtjes.
Ze zijn als het goede pillen zijn zo gemaakt dat 1 pil 1 dosis is. Niet 3 en halve pil dus.
Ze zijn als het goede pillen zijn zo gemaakt dat 1 pil 1 dosis is. Niet 3 en halve pil dus.

033Amnesia zei:Ok..ik heb ook heel kort een beetje een misselijksheids gevoel gehad alsof ik moest kotsen, maar dat ging snel over. Ik vond het toch wel een dikke ervaring, dat hallucineren. Echt te zieke dingen kan je gewoon zien..![]()
![]()
tomz0r zei:Ik denk dat je iets teveel hebt genomen, een deel van de MDMA zet dan om in MDA waarvan je gaat halucineren.
033Amnesia zei:Ja maar dit was niet een persoon die niet gemogen werd ofzo..ik kende hem sinds die dag en vond hem echt chill. Maar hij zat gewoon in een soort badtrip, was in 1x overal bang voor, en leek net een zeurend klein kind, hoewel die int echt gewoon zo'n hardcore gabber is..
, ik zag bij de meeste mensen ook zwarte strepen op hun gezicht.. Lauu zei:brillen zien is een standaard geval van halliucinatie met xtc...en nee rijden onder invloed is zoiezo niet het slimste :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."