#1
Was op de terugweg van een feestje (bassleader geloof ik) wat nogal lang reizen is voor ons, dus we dachten laten we deze bus huren om de heen en terugweg wa gezelliger te maken.Little Monk zei:wtf, is dat een feest in een bus ofzo, dope shit!
http://www.youtube.com/watch?v=rfdyGIDJ6Cc
blijven btw tog altijd wel de beste party's: de afterparty's!
