#1
ExceptionalInsight zei:Als je wilt trippen, zou ik het als ik jou was toch bij banaan met cola houden.
Sorry, normaal hou ik er niet van om open deuren in te trappen, maar deze vroeg er gewoon om (:
haha
ik heb enkel de dag erachter zo'n brak en down gevoel ^^

.
Hey ik heb een probleem!!!!!!!!!!!!!