Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc.. the day after

Xtc.. the day after

44 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
"This isn't a for-real suicide thing.
This is probably one of those cry-for-
help things."

Helena Bonham Carter as Marla Singer - Fight Club
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gewoon proberen veel te slapen, eten, en vitamine C pillen slikken.

En vooral gewoon lief voor jezelf zijn de dag erop...
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ga opzoek naar een lieve vriendin waar je lekker tegen aan kan liggen voor als je het koud hebt :flushed: Helaas moet je daarvoor niet in het noorden zijn :(
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#4
jcutter123 zei:
Ga opzoek naar een lieve vriendin waar je lekker tegen aan kan liggen voor als je het koud hebt :flushed: Helaas moet je daarvoor niet in het noorden zijn :(
Klik om te vergroten...

dat is idd het beste wat je kan doen the day after... gewoon lekker met je meisje chillen, filmpje kijken, drinken erbij, peukje erbij...
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit lijkt me wel een goed x-dieet XD

VOOR:
* Melk
* Multivitaminen
* Gezond eten (groenten,fruit,...)
(genoeg slapen dagen ervoor)

TIJDENS:
* AA-drink (1-2)
* Water
* (Vitamine C snoepjes)
* Zout koekjes
* Suikerarme kauwgom
*(motilium instant eventueel als je maagklachten hebt)

NA:
* L-tryptofaan / 5-HTP
* Melk
* Multivitaminen
* Gezond eten (groenten, fruit, ook suikers...)
(genoeg slapen dag(en) erna)



Extra(Tryptofaan):
Belangrijk: om een optimaal resultaat te krijgen is het noodzakelijk L-Tryptofaan in te nemen met vitamine B6 (pyridoxine) en B3 (niacine). Bij een tekort aan vitamine B3 zet je lichaam tryptofaan namelijk om in vitamine B3. En profiteer je dus niet meer van de rustgevende voordelen van tryptofaan. Daarnaast heb je vitamine B6 nodig om serotonine aan te maken.
Dus neem bijvoorbeeld eerst een goed multi Vit. tablet en daarna je capsule L-Tryptofaan.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/ ... ater-4956/
Klik om te vergroten...
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#6
het mellow gevoel vind ik wel te pruimen, mn mond en tong is het enigste dat me echt stoort
wandelingetje doet wonderen
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#7
koop in het kruidvat, van die multivitaminen, echt, dit werkt hoor, voor & na gebruik 2 tabs nemen.
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heh, ik ben net wakker geworden, heb vrijdag & zaterdag X gebruikt, 3x per nacht, dus dat is 6. Opgebleven tot zondag-avond.

Heb voor inname 3 vitaminepillen & erna 3 genomen. Wat ik ook nog genomen heb (wat ik nog nergens heb gelezen) is een wheyshake..
Ik doe dus ook fitness, en hierin zitten er tal van stoffen, zoals:

PRO MASS COMPLEX bevat maar liefst 30% wei eiwit isolaat en 50% complexe koolhydraten.
Het is de meest complete gainer voor atleten die kiezen voor zuivere spiermassa en kracht.

Creatine is een volledig natuurlijk preparaat. Het gebruik van creatine monohydraat verhoogt het ATP gehalte in de spieren (aandrijfsubstantie.)
Het zorgt voor een duidelijke verhoging van de spiermassa, doordat dit het intramusculaire celvolume vergroot. Het spierweefsel herstelt zich sneller en de verhoogde spiermassa zorgt voor meer kracht. Tevens wordt de duur van belastbaarheid van de spier verlengd (meer intensieve training en meer kracht). (Er zijn honderden studies gedaan met creatine poeder die duidelijk bewijzen geven over de geclaimde resultaten op het menselijk lichaam en de prestaties)

L-arginine verbetert de stikstofbalans (NOX) in het menselijk lichaam waardoor een betere spieropbouw mogelijk is.

Taurine is een veel voorkomend aminozuur in spierweefsel. Bij intensieve inspanningen wordt taurine onttrokken aan het spierweefsel, waardoor schade ontstaat. Aanvullen van taurine kan de spiercellen tegen celschade beschermen.

Glutamine is een niet-essentieel aminozuur dat een regulerende werking heeft bij het aanmaken van spierweefsel. Supplementeren met L-glutamine in periode van katabole stress (training of wedstrijd) vermindert spierafbraak. L-glutamine bevordert ook de werking van het immuniteitssysteem na zware inspanningen en is tevens een belangrijke bron van energie.
L-glutamine is het meest voorkomend aminozuur in het lichaam.
Klik om te vergroten...

Ik raad echt alle gebruikers aan, om dit eens te proberen. IK heb vroeger nog X genomen, met gewoon vitaminepillen, maar de dag derachter voelde ik me redelijk kut en moe, en mottig. Met die shake heb ik dit niet meer!
V
Vince_Lid
01-01-2024, 00:00
#9
PuppiiiEyes zei:
Dit lijkt me wel een goed x-dieet XD

VOOR:
* Melk
Klik om te vergroten...

Goeie tips.. Maar waarom suikervrije kauwgom? Ik zou dat beetje extra energie wel kunnen gebruiken denk ik.. En zoutkoekjes? Zout droogt je toch nog extra uit? Ik heb op de eerste pagina ook "een glas zout water" gelezen.
Kan iemand bevestigen en eventueel verklaren dat dat ook effectief goed voor je is?
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#10
:)
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vince_ zei:
PuppiiiEyes zei:
Dit lijkt me wel een goed x-dieet XD

VOOR:
* Melk
Klik om te vergroten...

Goeie tips.. Maar waarom suikervrije kauwgom? Ik zou dat beetje extra energie wel kunnen gebruiken denk ik.. En zoutkoekjes? Zout droogt je toch nog extra uit? Ik heb op de eerste pagina ook "een glas zout water" gelezen.
Kan iemand bevestigen en eventueel verklaren dat dat ook effectief goed voor je is?
Klik om te vergroten...

Voorkomen van watervergiftiging :wink:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
blijft jammer dat er geen AA drink is op feesten...maarja dan maar een AAtje erna
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#13
zout in je lichaam zorgt ervoor dat je vocht vast houdt.

plus dat je cellen in je lichaam van nature zouter zijn dan het water dat je naar binnen werkt.

dit betekent dat die cellen de neiging hebben het water naar zich toe te trekken, wat opzich goed is. Maar als je ze overspoelt met water nemen ze teveel water op.

Als je zout water drinkt, is het verschil in zoutgehalte tussen je eigen lichaam en het nieuwe water zeg maar minder groot.

google maar eens op watervergiftiging. Er is ook een keer bij een dispuutsontgroening in grun iemand overleden omdat ie in 1 x 6 liter water had ge-ad.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
Allebei tegelijk :)
Klik om te vergroten...

:hearteyes:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#15
of op je piek (van de eerste dus zegmaar), wellicht blijft ie dan lekker lang in stand gehouden. de piek bedoel ik dan.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben maar een beginneling en heb nooit echt negatieve effecten achteraf :)

~30 uur na mn laatste pilletje woensdag (in die 30 uur afwisselend wat slapen en wakker zijn, beetje chillen, je kent dat wel) dacht ik eens te gaan fietsen voor mijn conditie.

Beetje goa in de mp3 speler en fietsen maar. Anderhalf uur later terug was ik zo extreem moe. Voelde me ook een soort van high, waarschijnlijk combinatie resten van de xtc is en endorfine ofzo. Wel grappig, voelde wel goed, was alleen wel te moe om nog een poot te bewegen :)

Gaan sporten een dag na een pilletje, probeer het eens :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wacky zei:
Gaan sporten een dag na een pilletje, probeer het eens :)
Klik om te vergroten...

Moet zeggen dat ik ook geen last van een xtc kater heb maar dit vind ik wel erg overmoedig. :P
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wacky zei:
Gaan sporten een dag na een pilletje, probeer het eens :)
Klik om te vergroten...
Ik heb op zo'n alom bekende zondag al moeite met recht overeind staan,
dus dat overleef ik niet ben ik bang (:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#19
ExceptionalInsight zei:
Als je wilt trippen, zou ik het als ik jou was toch bij banaan met cola houden.

Sorry, normaal hou ik er niet van om open deuren in te trappen, maar deze vroeg er gewoon om (:
Klik om te vergroten...

haha :grin: dat vroeg er iidnerdaad om *ligt eventjes strijk* :grin: :tearsofjoy:

ik heb enkel de dag erachter zo'n brak en down gevoel ^^
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Armani7 zei:
ik heb enkel de dag erachter zo'n brak en down gevoel ^^
Klik om te vergroten...
Als ik het niet te gek maak, ik ook (: Dat beetje down gevoel probeer ik altijd te vermijden door in bed te liggen wanneer alles uitwerkt. Als ik nog druk bezig ben en alles werkt uit, dan is het wel een klap voor me, gelukkig niet zo vaak hoeven meemaken. Ik ga dan van extreem blij ineens naar normaal.. en normaal is op zo'n moment echt ruk!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."