Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat is er gebeurd

wat is er gebeurd

17 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
v
vinnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
goedenmiddag lezers, ik ben nog aardig nieuw hier maar ik moet even iets van me afschrijfen en mischien kunnen jullie mij vertellen hoe dit zo raar is gegaan

ik gebruik regelmatig net zoals gister, het leek in het begin een ''normale'' avond te worden maar het isalles geworden behalve normaal.

rond 10 uur, vrienden van mij arriveren en we beginnen te zuipen, toen ik al aardig aangeschoten was gaan snuiven, zeker 8 dikke lijnen... daarna naar de plaatselijke club gegaan waar we los gingen... nog meer drank nog meer speed en ook xtc, dit is waar hetraar begint te gaan... alles begon te draaien en we kregen ruzie met een aantal lui, daarom maar richting huis gegaan rond een uur of 5, waar ik in bed ben gaan liggen en dingen zag draaien en shit, ik heb vaker van xtc dat ik lichte hallucinaties krijg maar dit was anders, toen ontzettend veel gaan zweten en voor de rest weet ik niks meer ik werd rond een uur of 10 wakker, of ik kwam weer bij ik weet het niet meer.... nu is de vraag wat is er gebeurd? hoe is dit gebeurd ? heeft iemand hier ervaring mee?

groeten, een belezen en regelmatige gebruiker :wave:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet wat er gebeurd is.. je bent veel te lomp bezig. Je snuift 8 lijnen als je al aangeschoten bent. Neemt daarna nog xtc wat je uitdroogt en zuipt daarna nog meer, wat je nog verder uitdroogt.
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#3
vinnetje zei:
rond 10 uur, vrienden van mij arriveren en we beginnen te zuipen, toen ik al aardig aangeschoten was gaan snuiven, zeker 8 dikke lijnen... daarna naar de plaatselijke club gegaan waar we los gingen... nog meer drank nog meer speed en ook xtc
Klik om te vergroten...

Als je dan toch zo belezen en ervaren bent, waarom vind je het dan raar dat je slecht gaat van stevige hoeveelheden drugs te combineren. :confused: :confused:
Djeezes, aandachtshoer.
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#4
logisch dat je hem flipt....... ken je grenzen,junk
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Varry zei:
vinnetje zei:
rond 10 uur, vrienden van mij arriveren en we beginnen te zuipen, toen ik al aardig aangeschoten was gaan snuiven, zeker 8 dikke lijnen... daarna naar de plaatselijke club gegaan waar we los gingen... nog meer drank nog meer speed en ook xtc
Klik om te vergroten...

Als je dan toch zo belezen en ervaren bent, waarom vind je het dan raar dat je slecht gaat van stevige hoeveelheden drugs te combineren. :confused: :confused:
Djeezes, aandachtshoer.
Klik om te vergroten...

tja hij heeft wel je aandacht gekregen
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
Te veel genomen? Troep in je pillen? Dingen die een belezen gebruiker toch wel zelf zou kunnen verzinnen..
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#7
als ik het goed gelezen heb, heb je 4 verschillende drugs gebruikt included alcohol........ wees blij dat je nog wakker bent geworden man!!!

je bent zeer overantwoordelijk bezig gozer en laat dit een wijze les zijn!!

dont fuck with dope.. :wave:

caoi
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lekker vriendelijk weer jongens, tegen een nieuwe.. Hak m in de pan, AANVALLUH!!!
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#9
misschien had die nieuwe dan niet zo dom moeten zijn om 8 lijnen te nemen.... zelfs een geestelijk gehandicapte snapt dat dat niet gezond is
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#10
minamo zei:
misschien had die nieuwe dan niet zo dom moeten zijn om 8 lijnen te nemen.... zelfs een geestelijk gehandicapte snapt dat dat niet gezond is
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk bluft hij.. Het zullen wel 8 kleine dunne lijntjes zijn. Mensen die ruzie krijgen zijn mijn mensen toch ook niet.
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#11
het is zeker zondag alles begint uit te werken... :wave:
e
exactLid
01-01-2024, 00:00
#12
Varry zei:
aandachtshoer.
Klik om te vergroten...



amen! :wave:



edit: sorry, had het niet gemerkt :P
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik denk niet dat de topicstarter dat over zichzelf heeft gezegt Exact :wink:


@ Vinnetje; wat verwacht je nou van ons? Ik vind het heel lullig voor je maar ik neem aan dat je nog genoeg hersencellen over hebt om zelf uit te vogelen waarom dit gebeurt is. Sterkte met herstellen en doe rustig aan he! :wink:
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Effe een vraagje aan alle mensen die zo ontzettend fel reageren op grote hoeveelheden
en foute combinaties zeg maar. Ik vraag me namelijk af hoe het jullie lukt als je eenmaal
onder invloed bent om je gezonde verstand te blijven gebruiken. Nuchter weet je natuurlijk
allemaal wel dat zoveel combineren niet zo slim is, maar overschatten jullie jezelf dan nooit
eens ergens midden in de nacht ofzo? Als je het dus effe allemaal niet meer zo helder ziet.

Het lijkt me dat vinnetje door 8 lijnen speed te snuiven toen hij al aangeschoten was
behoorlijk "ontnuchterd" is (of althans zo moet het geleken hebben voor hem)

Op zo'n moment kun je dus een vergissing maken en menen dat je makkelijk nog wel
wat speed kunt nemen en een pilletje erbij. Hoe komt het dat alle felle tegenstanders
deze vergissing nooit maken? Of doen jullie je braver en verstandiger voor dan jullie zijn? :)

No offence intended :*
c
citrobacterLid
01-01-2024, 00:00
#15
Antigone zei:
Effe een vraagje aan alle mensen die zo ontzettend fel reageren op grote hoeveelheden
en foute combinaties zeg maar. Ik vraag me namelijk af hoe het jullie lukt als je eenmaal
onder invloed bent om je gezonde verstand te blijven gebruiken. Nuchter weet je natuurlijk
allemaal wel dat zoveel combineren niet zo slim is, maar overschatten jullie jezelf dan nooit
eens ergens midden in de nacht ofzo? Als je het dus effe allemaal niet meer zo helder ziet.

Het lijkt me dat vinnetje door 8 lijnen speed te snuiven toen hij al aangeschoten was
behoorlijk "ontnuchterd" is (of althans zo moet het geleken hebben voor hem)

Op zo'n moment kun je dus een vergissing maken en menen dat je makkelijk nog wel
wat speed kunt nemen en een pilletje erbij. Hoe komt het dat alle felle tegenstanders
deze vergissing nooit maken? Of doen jullie je braver en verstandiger voor dan jullie zijn? :)

No offence intended :*
Klik om te vergroten...

Ik ben zo ook al een paar keer bescheten aangekomen, zeker als je véél drinkt denk je dat iedere lijn gemakkelijk binnengaat(grammetje met twee man op die avond). Dag erna word ik wakker voor de spiegel, rechtstaand??? Blijkbaar niet geslapen dus en speed werkte nog lekker door tot die namiddag, toen was mijn liedje uitgezongen. Daarna heb ik het ook nooit meer (of toch zeker niet op zo'n manier) gedaan.
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik weet heel goed wanneer ik moet stoppen. neem anders gewoon een bepaalde hoeveelheid mee, en laat de rest ergens anders liggen.
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#17
huh wat gebeurd er? :confused: ik legde maar 8 lijnen ik had me kapot gezope en had pille op en het ging wat mis :confused: Help!! Hoe kan dit???

:rolleyes:
P
PetricovLid
01-01-2024, 00:00
#18
Uit ervaring kan ik vertellen dat je beter geen alcohol kan drinken tijdens drugs gebruikt (THC uitgezonderd)....

3 keer op je bek gaan doet best pijn (en de andere keren prob vergeten)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."