Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstin het bos ?

tin het bos ?

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
v
vinnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
iemand ervaring met het gebruiken van xtc in het bos ?
zou het graag mischien vanavond willen uitrpoberen ofzo
iemand erveringen (A)?
bestaatdittopic al? sorry slotjedanmaar
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#2
erg chill ja om rond te gaan lopen door het bos.. zou wel eerst thuis gaan zitten en gaan wandelen als het begint te werken.. zo kom je nog eens ergens :P
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
El_V zei:
erg chill ja om rond te gaan lopen door het bos.. zou wel eerst thuis gaan zitten en gaan wandelen als het begint te werken.. zo kom je nog eens ergens :P
Klik om te vergroten...

Precies! Speciaal ergens heen gaan om te spacen is altijd wel grappig, zo kom je idd nog is ergens, ben al op heel wat plekken geweest waar ik anders nooit was gekomen!

(intoch van de Sint, paleis 't Loo, strand/bos van scheveningen, delen van Den Haag, vage parkjes in Maastricht etc. etc.)

Adreno :wave:
W
WirwarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja, is echt leuk :grin:
Samen met al je vrienden de hele nacht door het bos spacen.
Valt mij wel op dat er echt veel gehallucineerd word in het bos als we pillen op hebben. :mrgreen:
v
vinnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik denk dat ik idd vanavond even met mijn oudevertrouwde zak drop, en 2 roze harjes in mn mik het bos in trek, met natuurlijk ipodje in... iemand suggesties(A)?
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#6
met vrienden is leuker.. dan ga je samen dezelfde dingen hallucineren en iedereen weet welke kant op het beste is!
v
vinnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
mijn meeste vrienden hun menig over drugs is, dat je meteen een junk bent en verslaafd als je af en toe een pilletje neemt, if you know what i ,mean
m
minamoLid
01-01-2024, 00:00
#8
tja, find yourselve some good friends die open staan voor nieuwe dingen:wink:
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dus dan wil je in je eentje 't bos in lekker knallen?
Sowieso vind ik in m'n eente mdma doen helemaal niet zo leuk,
en alleen in 't bos lijkt me dan al helemaal niets...

Blowen in 't bos, alleen, vind ik dan wel weer fijn...
v
vinnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
wil je mn vriendje worden :flushed: haha heb ik genoeg, in de stad waar ik het leifste ben, nijmegen maar jammergenoeg woon ik in heerenveen haha over 2 uurtjes richting the woods, nog iemand ideas ? tips
D
Dig_this_vibeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sowieso goede muziek inderdaad. Verder genoeg te drinken, eten eventueel. Denk dat zoiets best fijn kan zijn, maar ik zou het zelf liever doen als het nog licht is. :grin:
Binnenkort ook het plan om in het bos te stuiteren (appelscha that is), lijkt me geweldig. Oh, en is er een beetje een vet bos in (de buurt van) heerenveen dan? Kom zelf uit Sneek namelijk.
v
vinnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dig_this_vibe zei:
Sowieso goede muziek inderdaad. Verder genoeg te drinken, eten eventueel. Denk dat zoiets best fijn kan zijn, maar ik zou het zelf liever doen als het nog licht is. :grin:
Binnenkort ook het plan om in het bos te stuiteren (appelscha that is), lijkt me geweldig. Oh, en is er een beetje een vet bos in (de buurt van) heerenveen dan? Kom zelf uit Sneek namelijk.
Klik om te vergroten...

ja man kom maar keer chillen hier, hebben leip bos, vakantiehouse koninklijke familie enzo
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben je gek geworden? Het is hardstikke koud! :P
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Echt de ultieme tripervaring om in het bos te lopen, ben al vaak de weg kwijtgeraakt en uren doorgelopen dwars door het bos, over de paden , soms het rechte pad kwijt :grin:
Niks engs aan is juist fijn geen mensen om je heen niemand die je kan betrappen, vooral in de zomer is het heerlijk
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
waarschijnlijk is het leuker als je gaat hallucineren :grin:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat is er mis met dikke beats, coole lichteffecten en leuke mensen?? :grin:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lauu zei:
waarschijnlijk is het leuker als je gaat hallucineren :grin:
Klik om te vergroten...

Het lijkt mij beangstigend (als je nog niet niet zo vaak getript hebt) om een compleet bos te zien slingeren, en het misschien donker begint te worden, of hard te waaien.
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#18
hydroxytryptamine zei:
Ja, is echt leuk :grin:
Samen met al je vrienden de hele nacht door het bos spacen.
Valt mij wel op dat er echt veel gehallucineerd word in het bos als we pillen op hebben. :mrgreen:
Klik om te vergroten...
:grin: Die goede oude tijden :grin:
T
Trippy-TLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik vind et wel vet, maar ik heb et tot nu toe alleen in het donker gedaan, het is leuker als het licht is.. want ik ga altijd dingen bewonderen als ik ze goed kan zien...
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#20
In je eentje vind ik MDMA idd niks aan.. Lijkt me niks, stel dat dr wat gebeurt ofzo :/

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."