#1
Dat was vroeger zo. Nu CDA het beleid heeft is de gebruikershoeveelheid 1 pil. Anders word je gezien als handelaar. Met 3 pillen worden ze inderdaad waarschijnlijk gewoon ingenomen, maar het kan dat je een taakstraf of boete krijgt. Al denk ik dat ze het bij een feest alleen innemen. En pakkans lijkt me inderdaad klein, je hoort nooit dat er op van die grote xtc feesten honderden mensen op worden gepakt.
Stop het in je boxershort! Mochten hondjes wat ruiken vraag om een aparte omkleedruimte, dat recht heb je.
Stop het in je boxershort! Mochten hondjes wat ruiken vraag om een aparte omkleedruimte, dat recht heb je.
