Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGevolgen als je gepakt wordt

Gevolgen als je gepakt wordt

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat was vroeger zo. Nu CDA het beleid heeft is de gebruikershoeveelheid 1 pil. Anders word je gezien als handelaar. Met 3 pillen worden ze inderdaad waarschijnlijk gewoon ingenomen, maar het kan dat je een taakstraf of boete krijgt. Al denk ik dat ze het bij een feest alleen innemen. En pakkans lijkt me inderdaad klein, je hoort nooit dat er op van die grote xtc feesten honderden mensen op worden gepakt.
Stop het in je boxershort! Mochten hondjes wat ruiken vraag om een aparte omkleedruimte, dat recht heb je.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
laatste wat ik zag was boete tot 7 pillen, taakstraf van 7 tot redelijk wat, en een cel straf pas voor veel.

Dat ze 1 of 2 pillen gedogen is vaak zo, alleen in tegenstelling tot wiet is dat niet officieel en dus kun je pech hebben en toch een boete krijgen.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik hoorde iets van 30euro per pil boeten...en dan nog boetes voor illegaal bezit enzo...maar is een gerucht....

je hoeft je echt geen zorgen te maken...gewoon bij je ballen of bij een vriendin in de bh :)
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lekker informatieve post jcutter :wave:

Nee, 't lijkt me niet dat ze je d'r een boete voor geven als je er maar 2/3 bij je hebt..maar voor de zekerheid in een gripzakje in een ander gripzakje etcetc en dan in je boxer :P
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
033Amnesia zei:
Lekker informatieve post jcutter :wave:

Nee, 't lijkt me niet dat ze je d'r een boete voor geven als je er maar 2/3 bij je hebt
Klik om te vergroten...

het blijf illegale zooi...maar het ligt aan waar je bent...soms moet je ze gewoon inleveren...soms mag je ze gewoon meenenmen...2x gebeurt bij sinds het duidelijk voor jezelf is die 2/3 stuks...en de andere keer krijg je een boete
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Veel feesten mag je 2pillen mee naar binnen nemen. Anders gewoon goed verstoppen idd boxershort ofzo daar gaan ze niet zomaar zoeken of iets. En anders denk ik inleveren en mag je waarschijnlijk gewoon doorlopen en koop je daar wat :P Erg fout kan het nooit gaan ik ben nog nooit gepakt..
p
peop\\0/Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Super bedankt voor de reacties allemaal! We gaan het gewoon proberen en er een mooi feestje van maken :beer:
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Weet iemand hoe dit zit in belgie? Iemand er daar ervaring mee?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
pixo207 zei:
Weet iemand hoe dit zit in belgie? Iemand er daar ervaring mee?
Klik om te vergroten...

met Reverze in Antwerpen werd ik niet geffoileerd en er waren geen metaaldetectors ofzo...je kan gewoon doorlopen...maar dat was een heel groot feest in het Sportpaleis...weet niet hoe het met de kleinere feesten zit
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Van een vriend die naar bassleader ging hoorde ik dat er toch honden en metaaldetectors waren. Maar hij was heel vroeg daar, toen was dat nog niet, maar later zag hij dat die controle er was.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
pixo207 zei:
Van een vriend die naar bassleader ging hoorde ik dat er toch honden en metaaldetectors waren. Maar hij was heel vroeg daar, toen was dat nog niet, maar later zag hij dat die controle er was.
Klik om te vergroten...

was hij even snel naar buiten gelopen om te kijken? :P
p
pixo207Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Lauu zei:
pixo207 zei:
Van een vriend die naar bassleader ging hoorde ik dat er toch honden en metaaldetectors waren. Maar hij was heel vroeg daar, toen was dat nog niet, maar later zag hij dat die controle er was.
Klik om te vergroten...

was hij even snel naar buiten gelopen om te kijken? :P
Klik om te vergroten...
Nee, je kon dat vanaf binnen zien ofzoiets :wink:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik ben 1keer gepakt toen ik een pil stond te breken op de dansvloer. Werd gewoon eruit gezet, en het politieburo was letterlijk naast die tent, maar ze namen niet de moeite om het daar aan te kaarten. Valt wel mee dus.
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik las laatst ergens dat ze gewone ogetrainde honden meenamen, om de handelaren "af te schrikken" omdat voor de kleinere party's dit gewoon te duur is.
N
NexxtGenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een maat van mij is een keer gepakt met 14 pillen geloof ik... hij moest 30 euro per tikkel betalen wat dus 420 euro is. En hij heeft 20 jaar een strafblad, want hij heeft een misdrijf gepleegd... dit was 2 jaar geleden. Wel fucked up op zich, maar het is iig geen taakstraf of zo.
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#16
NexxtGen zei:
Een maat van mij is een keer gepakt met 14 pillen geloof ik... hij moest 30 euro per tikkel betalen wat dus 420 euro is. En hij heeft 20 jaar een strafblad, want hij heeft een misdrijf gepleegd... dit was 2 jaar geleden. Wel fucked up op zich, maar het is iig geen taakstraf of zo.
Klik om te vergroten...


LOL!!!!!!!

Wat denk je wat erger is 20 jaar een strafblad of een taakstraf?

Ik heb nog liever een taakstraf dan 5 jaar een strafblad wat denk je :confused:
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#17
ben pas geleden ook een keer gepakt, had er 4 bij me, wat achteraf gedoogd bleek te zijn.
Ik geloof dat je er 5 bij je mag hebben normaal gesproken, op een festival zal 1 wel het maximum zijn.
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#18
idd!
ben ook nog nooit gepakt, gewoon in je boxer pleuren die zooi :)
p
peop\\0/Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoi :wave:

Ik heb een vraag. Over een paar weken heb ik een mooi feestje. Ik ben van plan om 3 pillen mee te nemen maar toch knijp ik hem redelijk. Stel ik zou gepakt worden door een hond of whatever, wat zijn dan de gevolgen? Een boete? of valt dit onder gedoogbeleid? En mag ik uberhaupt nog wel naar binnen? Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Ik hoor het graag!

Gr.
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Een hond zal dat 95% van de tijd niet ruiken, al helemaal niet als je het in een goed zakje hebt zitten :) En als ze die drie pillen vinden zullen ze waarschijnlijk alleen in beslag nemen, hoogstens een boete. Gewoon geen zorgen maken, het valt allemaal erg mee :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."