Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRoze AP ervaring?

Roze AP ervaring?

14 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
j
jooztLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,
Ik heb een vraagje of iemand ervaring heeft met roze pillen met AP erop.

Ik hoorde van een vriend dat ze wel goed zijn, maar meer informatie kan ik er niet over vinden (je kan niet op AP zoeken op het forum :grin: ), dus iemand ervaring ermee of een linkje naar een ander topic?

Ik zou er graag meer over willen weten alvorens ik ze zelf ga nemen :)

Ik heb zelf al aardig wat ervaring met de volgende types (o.a):
blauwe mitsubishi:(heftig) lekker spacend
Molentjes: lekker als oppepper maar niet erg heftig
Dolfijntjes: Lekker

Ik hou zelf wel van XTC waarbij je wel lekker spaced maar ook zin hebt om te feesten, dus niet dat je er zo wazig bent dat je de hele avond zwaar zit te kauwen in een stoel
F
Femme FataleLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vond die blauwe mitsubishi's wel meer dan lekker spacend, 't was de heftigste x die ik ooit heb genomen. Van 2/3 pil was je al in een heftige roes :hearteyes:

maar over die APtjes weet ik (helaas) niets
j
jooztLid
01-01-2024, 00:00
#3
niemand enige ervaring? anders wordt het zelf testen :P
S
Scooby-DooLid
01-01-2024, 00:00
#4
XTC wordt meestal geslikt als pil. XTC pillen komen voor in vele kleurtjes met verschillende logo's. Aan de buitenkant kan je niet zien wat de inhoud van een pil is, als je dat wilt weten moet je de pil laten testen bij een testservice.
:wave:
A
AntigoneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Femme Fatale zei:
Ik vond die blauwe mitsubishi's wel meer dan lekker spacend, 't was de heftigste x die ik ooit heb genomen. Van 2/3 pil was je al in een heftige roes :hearteyes:

maar over die APtjes weet ik (helaas) niets
Klik om te vergroten...
Hoe breek jij je pilletjes in 2/3 delen? Of was het een poging om hem door midden
te breken maar ging je scheef? :grin:
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#6
AP'tjes worden ook wel Wappertjes/Wappy's/vandekaart apparaat genoemd..
ik heb regelmatig de witte, hij is helemaal wit, geen breuklijn, en geen logo. dit zijn de beste pillen die er zijn heb ze laten testen 130MG met een spreiding naar boven.

je moet maar eens op www.pillreports.com zoeken naar Wappertjes of van de kaart apparaat.

ik ken overigens alleen de witte over de roze weet ik niets..
:stoned:
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#7
hier in belgie, eens witte ap's genomen, had er 4 op, voelde nikx... begon wat alcohol te drinken, die pillen begonnen echt te werken :tongueout:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#8
Volgens mij worden wapers nooit APtjes genoemt...
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#9
heb deze gisteren genomen...
ik merkte ze wel mr ze waren zeker niet hard.
eerder zachte trip.

gz
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#10
op pillreports staan als wappertjes alleen de letter M oftewel omgekeerd W van wappertjes en de M word ook wel mc donalds genoemd,, maargoed,, die aptjes ken ik niet,
hebje ze al genomen?? zo ja.. wat vond je er van?/
0
040_EindhovenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb die aptjes gehad, vond ze erg tegenvallen!

werd mij verkocht als 120 mg, na test bleek er slechts +- 60 mg in te zitten! Voelde ook pas iets na 2-2.5 iets!

De gele/creme kleurige aptjes moeten wél goed zijn!
b
bandicootLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja heb ze ook getest , van 2 stuks + wat bier toch een goed feesje gehad
ze mogen wat straffer zijn , maar had niets last van afkick achteraf ofzo
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#13
De witte aptjes van Belgie trekken op geen flikker.
amper 50mg MDMA denk ik.
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb de gele/crème kleurige al genomen, waren heftig vond ik:) stond gewoon AP op met breuklijn en er waren ook van die bruine stipjes op alsk me herinner
e
ewwemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb deze nog niet zo lang geleden gehad, van 2 kwam de inslag aan als een hele trip, maar daarna kwam dat lekker strakke lovegevoel :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."