Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC, the days after

XTC, the days after

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
X
XtCliffixLid
01-01-2024, 00:00
#1
Veel water drinken heeft bij mij het effect van een afkick ja
j
joni43Lid
01-01-2024, 00:00
#2
heb nog nooit een slecht gevoel gehad van xtc of kristallen de dag erna.that's why i love it so much :hearteyes:
E
ExpressoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb eigenlijk ook nog nooit een verrot gevoel gehad. Alleen de eerste keer, toen had ik overigens maar 1 pilletje op. Haha.

Verder tja, alleen een wat droge keel en geen honger meer niet, gelukkig totaal niet deperessief ofzo.

Groeten, vanaaf weer lekker aan de MDMA :grin:
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb eigenlijk nooit maagpijn/afkick. al ga ik +10 pillen op een avond.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb wel flink wat xtc-katers gehad. Ik kon vaak een paar dagen niet eten, alleen maar drinken van de misselijkheid. Dat resulteerd weer in een slap gevoel door je lege maag, waardoor ik er een sport van maakte om een dag na het gebruik van een pilletje flauw te vallen.

Ik zou niet weten wat er helpt tegen xtc-katers. Goed eten, goed drinken, al die standaard dingen die je ook bij een gewone kater moet doen.
Beste remedie is natuurlijk gewoon stoppen met xtc, maar dat kan elke idioot wel bedenken.
S
SloebertjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb nog nooit echt last gehad van een kater :grin: Hoogstens een beetje minder opgewekt de dagen erna, maar dit komt alleen voor als ik niets te doen heb die dagen. Misselijk zijn ofzo lijkt me echt vreemd. Maarja, ik hou me dan ook aan de regel van maar om de paar maand eens te gebruiken :grin:
:sunglasses:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Geen kater :rock: atm...
X
XtCliffixLid
01-01-2024, 00:00
#8
Probeer u eens een :stoned: Joint :stoned: te roken op het einde van de avond dat ge :xtc: x :xtc: pakt , lekker flashe :openmouth: in bed krijgde er gratis bij :d
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#9
XtCliffix zei:
Probeer u eens een :stoned: Joint :stoned: te roken op het einde van de avond dat ge :xtc: x :xtc: pakt , lekker flashe :openmouth: in bed krijgde er gratis bij :d
Klik om te vergroten...

nu in het nederlands
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lauu zei:
XtCliffix zei:
Probeer u eens een :stoned: Joint :stoned: te roken op het einde van de avond dat ge :xtc: x :xtc: pakt , lekker flashe :openmouth: in bed krijgde er gratis bij :d
Klik om te vergroten...

nu in het nederlands
Klik om te vergroten...

Precies wat ik dacht.
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#11
meisje20 zei:
Lauu zei:
XtCliffix zei:
Probeer u eens een :stoned: Joint :stoned: te roken op het einde van de avond dat ge :xtc: x :xtc: pakt , lekker flashe :openmouth: in bed krijgde er gratis bij :d
Klik om te vergroten...

nu in het nederlands
Klik om te vergroten...

Precies wat ik dacht.
Klik om te vergroten...

pffttt mozes kriebel....... na het ontcijferen van die post hier een advies:
als je een blow rookt voor je je bed in gaat, krijg je idd leuke reakties, maar daar gaat het de TS niet om!?
OT: veel is al gezegd in voorgaande posts, misschien kun je de xct oplossen in een drankje o.i.d, misschien dat dat iets helpt? de dagen erna goed eten dus niet een crackertje o.i.d. maar zorgen dat je een goed ontbijt neemt etc. dat scheelt ook al. uiteraard op vitaminen etc letten.
en het belangrijkste: denk er niet aan (makkelijk gezegd weet ik...) ook niet als je een pilletje neemt gaan denken aan de dag van morgen en de evt. misselijkheid etc.
suc6 ermee, en laat weten of het helpt.
groetjes
F
FightforceLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zelf heb ik er gelukkig ook nooit zo'n last van, heb alleen wel altijd zo'n gore smaak in m'n bek de dag erna...
F
FightforceLid
01-01-2024, 00:00
#13
Helleuw, ff een vraagje:

Een vriendin van me is als ze op een zaterdag pillen opheb de maandag en dinsdag altijd kotsmisselijk.. maar dan ook echt misselijk.. vaak moet ze weleens overgeven..
Dit heb ze dus ook met speed..

Nou weten we wel dat je er flinke katers van kan hebben, maar dit slaat eigenlijk wel alles.. zijn er meerdere mensen die hier zo erge problemen mee hebben?

Is er misschien wat tegen te doen?

We hopen op een bruikbaar antwoord :mrgreen:
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#14
nooit echt last gehad van enkele katers altijd goed gevoeld :tongueout:
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#15
geen harddrugs meer gebruiken... of niet teveel.....of geen troep gebruiken.. geen lege maag hebben alvorens je gebruikt..

van speed weet iedereen dat je wel een katertje hebt.. en als je teveel xtc gebruikt voel je je de volgende dag ook niet lekker...

miss alergisch.... ???

see the doc.. :wave:

Ciao
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#16
Probeer goed te eten voor het feest. veel vezels etc. Onthou dat je tijdens het feest (of ander moment van XTC) niet TE veel water (vocht) drinkt. Probeer het te houden op een glas per half uur. Zorg ervoor dat je 5htp in huis hebt (te verkrijgen in de healthshops) en slik dat voor het slapen een paar dagen erna.

Daarnaast is goeie voeding belangrijk. Denk aan de vitamines. Als laatste moet je zorgen dat je ''the day after'' iets gaat doen. Ga niet de hele dag kapot in je nest liggen. Hierdoor krijg je een geestelijke downer. Ga bijv met je vriend(in) lekker wandelen door het bos...

En don't forget...geniet van die kater!...hij is heerlijk met de goeie mind setting!
C
ComplicityLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb hier een boek liggen waarin staat dat wanneer je MDMA oraal neemt je beter 6-8 uur van tevoren niets kan eten. Wellicht de moeite waard om het allebei een keer te proberen (volle maag/lege maag).

Buikpijn bij MDMA gebruik komt wel meer voor, maar echt kotsmisselijk...dat klinkt niet echt gezond nee. Volgens mij is het wel mogelijk om allergisch te zijn voor MDMA. Misschien is dit ergens te testen.

Daarnaast is het ook mogelijk MDMA op andere manieren te gebruiken(waardoor het niet langs je maag gaat). Let op, je hebt voor al deze methodes wel lagere doseringen nodig voor hetzelfde effect!
-Nasaal: snuiven, vinden sommigen mensen pijnlijk of smerig.
-Door je tongslijmvlies(?): Lepel met MDMA-poeder onder je tong houden (schijnt ook niet echt lekker te zijn).
-Rectaal: zie het subforum 'Drugs' > 'Pluggen voor dummies'
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#18
Allergie lijkt me niet, dan lag je nu tussen 6 plankjes.

Nasaal is inderdaad pijnlijk. Niet te vergelijken met speed, coke of ket snuiven. Rectaal doe ik zelf niet aan (iets te freaky idee dat drugs in je endeldarm zit:P). Onder je tong kan prima, maar ik heb een paar keer gehad dat het ging bloeden...ook wel nasty:wink:
C
ComplicityLid
01-01-2024, 00:00
#19
Blackout zei:
Onder je tong kan prima, maar ik heb een paar keer gehad dat het ging bloeden...ook wel nasty:wink:
Klik om te vergroten...
Bij welke hoeveelheden was dat? Ik heb het zelf nog nooit gedaan maar was eigenlijk van plan het de volgende keer zo te doen. Dit klinkt toch niet echt aantrekkelijk haha.
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#20
Was bij een klein beetje al:P En dan bedoel ik echt een mini beetje. Onderkant van je tong is heel gevoellig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."