Soms doe ik deze combi wel eens, maar zeker niet elk weekend!
Maar het is echt wel leuk, om zwaar uit te bol te gaan
Meestal begin ikzo:
Paar pintjes (3 fz)
Dan paar lijntjes speed (max 2 middelmatige lijnen)
Dan max. 4 xtc
Wat bier erop, maar spreid bier over heel de nacht! En drink tussendoor ook zéker wat cola, water.
Je kan je niet inbeelden hoe zwaar ik hierop kan feesten, ik ga elk weekend naar een jump/hardstyle club, en shit gast, zo zalig, echt STAMPEN, en je bent echt 1 met de muziek, bass...
Thoh, 1 dagje, en we zijn zaterdag
![:)]()
can't wait!!!
En meestal, als we thuiskomen na een nachtje
![:tongueout:]()
, roken we we wat wiet erop.. lekker chillen & meestal halluci (door xtc)
Heb vorige week deze combi gedaan, maar zonder xtc, maar dan met coke, was wel leuk, maar prefeer toch met xtc
Een ding kan ik je ZEKER zeggen:
Als je weet dat je aan zo'n nacht gaat beginnen. Pak tenminste 1 vitaminepil & erna ook 1, want als je gaat slapen, thooh man, je gaat je echt rot voelen.. !
En als je kan, ook een wheyshake (gebruik ik in fitness, met proteinen & andere stoffen), hierdoor recupereer je veel sneller!