Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsalcohol > speed > xtc

alcohol > speed > xtc

34 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#1
takedown84 zei:
Hey

ik ga onderand naar 'n groot feest (bassleader!!!)
ik ben van plan eerst me wat in te drinke (6 biertjes) daarna
'n lijn speed te snuive (eerste keer) dit rond 9 uur vlak voor ik naar binne ga.
en rond 2 uur 'n pilletje (hangt er van af hoe ik me op die moment voel)
heeft iemand dit al gedaan?
of laat ik best de x thuis?
Klik om te vergroten...

Ja hoor, heerlijke combi. Die 6 bier doen niks, maar ik vind de combi speed/xtc altijd heerlijk. De opgewektheid van speed en de vaagheid van XTC. Perfect!
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jeller zei:
xtc plus alcohol combineert niet zo goed.. speed en alcohol wel (al is het ook niet zo goed ivm dehydratie ma val wel mee)

speed en xtc schijnt ook goed te zijn, ma kheb er geen ervaring mee
Klik om te vergroten...

Leg even uit. Raakt kant noch wal
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pep mee naar een feest vind ik kut, neem veel liever een paar pillen mee, en zet het niet eens op een zuipen.
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Skippy zei:
Pep mee naar een feest vind ik kut, neem veel liever een paar pillen mee, en zet het niet eens op een zuipen.
Klik om te vergroten...

Ik ga zoiezo drinke...
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Beter doe je jenkem
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#6
982 zei:
Beter doe je jenkem
Klik om te vergroten...

welk is jenkem?
D
De7ir1umLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ga morgen naar sensation black hier in antwerpen .

Kzou zeggen doe wat ik doe :P . begin van de avond een pil . paar jointjes derop en rond 4 uur wa pep gebruiken voor de laatste uurtjes keihard te gaan ^_^ , tis handig want ge zijt gewoon wakker opt einde van de avond maar niet keihard meer aant trippe :P , vind het mooi afbouwend werkern zo.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
zaagmans zei:
Jeller zei:
xtc plus alcohol combineert niet zo goed.. speed en alcohol wel (al is het ook niet zo goed ivm dehydratie ma val wel mee)

speed en xtc schijnt ook goed te zijn, ma kheb er geen ervaring mee
Klik om te vergroten...

Leg even uit. Raakt kant noch wal
Klik om te vergroten...
gewoon alcohol en xtc is niet zo'n goede combinatie.. eerst en vooral smaakt het mij minder en je wordt er ook gewoon te scheef en vuil van

en alcohol smaakt wel op speed en is leuk voor de extra verdoving
nu blij?
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Soms doe ik deze combi wel eens, maar zeker niet elk weekend!

Maar het is echt wel leuk, om zwaar uit te bol te gaan :tongueout:

Meestal begin ikzo:
Paar pintjes (3 fz)
Dan paar lijntjes speed (max 2 middelmatige lijnen)
Dan max. 4 xtc
Wat bier erop, maar spreid bier over heel de nacht! En drink tussendoor ook zéker wat cola, water.

Je kan je niet inbeelden hoe zwaar ik hierop kan feesten, ik ga elk weekend naar een jump/hardstyle club, en shit gast, zo zalig, echt STAMPEN, en je bent echt 1 met de muziek, bass... :hearteyes: :hearteyes:

Thoh, 1 dagje, en we zijn zaterdag :) can't wait!!! :hearteyes:

En meestal, als we thuiskomen na een nachtje :tongueout:, roken we we wat wiet erop.. lekker chillen & meestal halluci (door xtc)

Heb vorige week deze combi gedaan, maar zonder xtc, maar dan met coke, was wel leuk, maar prefeer toch met xtc :)

Een ding kan ik je ZEKER zeggen:
Als je weet dat je aan zo'n nacht gaat beginnen. Pak tenminste 1 vitaminepil & erna ook 1, want als je gaat slapen, thooh man, je gaat je echt rot voelen.. !
En als je kan, ook een wheyshake (gebruik ik in fitness, met proteinen & andere stoffen), hierdoor recupereer je veel sneller!
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeker niet teveel zuipen vóór de xtc, het is dan 's ochtends voor je het beseft.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
^ :flushed:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nick de Neger zei:
^ :flushed:
Klik om te vergroten...

jij weer negert...schaam je :P
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Re:

zaagmans zei:
Jeller zei:
xtc plus alcohol combineert niet zo goed.. speed en alcohol wel (al is het ook niet zo goed ivm dehydratie ma val wel mee)

speed en xtc schijnt ook goed te zijn, ma kheb er geen ervaring mee
Klik om te vergroten...

Leg even uit. Raakt kant noch wal
Klik om te vergroten...


Vind xtc plus alcohol wel een fijne combo... Maar ieder zijn ding...
Zijn er nog meer mensen die er zo over denken?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#14
je doet al 1 ding fout...het plannen doe gewoon waar het de goeie tijd is en je er goed bijvoelt :)
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#15
^ mee eens, maar ik zou die alcohol troep wegdoen! :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."