Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTe laat?

Te laat?

20 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is nooit echt te laat (tenzij je een serotonine syndroom hebt).
Een 5-HTP kuur is wel aan te raden als je 31 dec. met een volle lading serotonine wil knallen.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb een tijd aardig wat xtc gedaan. 1x in de maand met soms een uitschieter als er een mooi moment was en soms ook wat langer. Gemiddeld nam ik 2 pillen. Na 1x 600mg mdma speed en keta (niet slim i know) was het opeens iets minder gevoel al 3/4x ( wel 2maanden ofzo) dit kan ook komen omdat ik toen drank ophad wat bij mij het love gevoel toch duidelijk stuk minder maakt. Omdat het halve waren EN minder goede pillen. Nu DE vraag.. Ben ik te laat? Is het voor mij gwn verkloot en een aflopende zaak? Of is het nog hoop :P Mijn plan is op 31dec bij QrimeTime pas weer te doen en daarna bij sensation black pas weet, aardige tijden tussen dus. Ook met de oude vertrouwde kangeroes van 130mg.. geen halfjes gekloot EN geen drank? EN op mn favoriete muziek op mdma tijdens uitgaan HARDSTYLE. Zal ik dit keer het wel gewoon goed genoeg voelen of na al de maanden nog niet en is het gwn klaar. Ik hoop het niet daarom nog maar 2x per jaar nu ongeveer om nog lang van te genieten.. Nou lange vraag maar hoop op goeie antwoorden :P

Alvast dankeshön

:xtc:
W
WakkoeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk wel dat je er raar van wordt ja :) Wel gewoon het MDMA gevoel, maar ik denk geen love gevoel, mocht je daar op hopen..

Beetje wazig, maar denk je dat wel weet wat ik bedoel :)
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#4
leestekens aub, en normaal nederlands!!
H
HollywoodLid
01-01-2024, 00:00
#5
Voor zover ik weet krijg je het :hearteyes: gevoel niet meer terug.

Je zal er in ieder geval nog wel flink waus van worden :xtc:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
No-Claim zei:
Ik denk wel dat je er raar van wordt ja :) Wel gewoon het MDMA gevoel, maar ik denk geen love gevoel, mocht je daar op hopen..

Beetje wazig, maar denk je dat wel weet wat ik bedoel :)
Klik om te vergroten...

Nou het love gevoel is dus niet helemaal weg ofzo. Ik voel me nog steeds top alleen het ECHTE love gevoel is minder. Maar kan ook door minder goede pillen, alcohol, andere sfeer komen.
Daarom ga k met goede geteste pillen, zonder alcohol en pas 31dec weer proberen. Bij QrimTime. Denk wel dat het goed komt. Niet meer zoals eerst maar zeker flink love :hearteyes:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hollywood zei:
Voor zover ik weet krijg je het :hearteyes: gevoel niet meer terug.

Je zal er in ieder geval nog wel flink waus van worden :xtc:
Klik om te vergroten...

Dat is ook leuk, zolang je jezelf niet al te erg voor schut zet :grin:
H
HollywoodLid
01-01-2024, 00:00
#8
Miss J zei:
Hollywood zei:
Voor zover ik weet krijg je het :hearteyes: gevoel niet meer terug.

Je zal er in ieder geval nog wel flink waus van worden :xtc:
Klik om te vergroten...

Dat is ook leuk, zolang je jezelf niet al te erg voor schut zet :grin:
Klik om te vergroten...


Zekers.... jezelf voor schut zetten heb meestal dan toch niet zelf door op dat moment :grin:

wel jammer dat het echte love gevoel verdwijnt na een tijdje.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Solidius zei:
Het is nooit echt te laat (tenzij je een serotonine syndroom hebt).
Een 5-HTP kuur is wel aan te raden als je 31 dec. met een volle lading serotonine wil knallen.
Klik om te vergroten...
Bedankt dit is een goeie tip. Moet he echt 5-htp zijn? Of werkt L-tryptofaan ofzo ook goed??
Wat raden jullie aan 5-htp en L-tryptofaan?
H
HollywoodLid
01-01-2024, 00:00
#10
TrippyShit zei:
Solidius zei:
Het is nooit echt te laat (tenzij je een serotonine syndroom hebt).
Een 5-HTP kuur is wel aan te raden als je 31 dec. met een volle lading serotonine wil knallen.
Klik om te vergroten...
Bedankt dit is een goeie tip. Moet he echt 5-htp zijn? Of werkt L-tryptofaan ofzo ook goed??
Wat raden jullie aan 5-htp en L-tryptofaan?
Klik om te vergroten...


ik heb allebei geprobeerd en mij bevalt 5-htp beter. Volgens mij daar je van 5-htp ook geen serotonine syndrome krijgen en van L-Tryptofaan wel, maar dit weet ik ook niet zeker.
s
steelpadLid
01-01-2024, 00:00
#11
als ik xtc op heb met drank is het love gevoel ook heel wat minder,
daarom gebruik ik nu alleen nog nuchter X
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je te veel en te vaak MDMA gebruikt kan het zijn dat er minder snel serotonine wordt aangemaakt in je hersenen. Dit kan verklaren dat het love gevoel weg is. Ik zou dan ook idd wachten tot 31 December wachten tot je weer MDMA neemt.

Ik zou eerder 5-htp nemen omdat dit gelijk wordt omgezet in serotonine. L-tryptofaan wordt eerst omgezet in 5-htp en dan pas in serotonine. 5-htp is dus effectiefer.

Daarnaast kan je wat vaker banaan eten ipv andere fruit soorten (niet overdrijfen). Want in bananen zit L-tryptofaan.

Daarnaast kan je ook Rhodiola extract kopen. Dit verbeterd namelijk het transsport van 5-htp naar de hersenen.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ok bedankt voor de tips. Voortaan laat ik er een langere tijd tussen zitten en voor en na het feest een 5-htp kuurtje :) Nog 1 vraagje. Moet je 5-htp altijd gebruiken of gewoon 2weken voor en na de avond van gebruik? Denk zelf het 2e maar ff voor de zekerheid :P

EDIT: Waar is 5-htp te verkrijgen? Ook gewoon bij de smartshop? Want volgensmij hebben ze in utrecht alleen L-tryptofaan.. En wat is de prijs van 5-htp?

EDIT 2: Ik heb het gevonden op internet. Als iemand weet waar je het ook in utrecht kan halen graag. En ik zie capsules van 50mg en 200mg. Welke raden jullie aan
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#14
TrippyShit zei:
Ok bedankt voor de tips. Voortaan laat ik er een langere tijd tussen zitten en voor en na het feest een 5-htp kuurtje :) Nog 1 vraagje. Moet je 5-htp altijd gebruiken of gewoon 2weken voor en na de avond van gebruik? Denk zelf het 2e maar ff voor de zekerheid :P

EDIT: Waar is 5-htp te verkrijgen? Ook gewoon bij de smartshop? Want volgensmij hebben ze in utrecht alleen L-tryptofaan.. En wat is de prijs van 5-htp?

EDIT 2: Ik heb het gevonden op internet. Als iemand weet waar je het ook in utrecht kan halen graag. En ik zie capsules van 50mg en 200mg. Welke raden jullie aan
Klik om te vergroten...

gewoon azarius..die bezorgt..

sterkte ermee
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#15
TrippyShit zei:
Ok bedankt voor de tips. Voortaan laat ik er een langere tijd tussen zitten en voor en na het feest een 5-htp kuurtje :) Nog 1 vraagje. Moet je 5-htp altijd gebruiken of gewoon 2weken voor en na de avond van gebruik? Denk zelf het 2e maar ff voor de zekerheid :P

EDIT: Waar is 5-htp te verkrijgen? Ook gewoon bij de smartshop? Want volgensmij hebben ze in utrecht alleen L-tryptofaan.. En wat is de prijs van 5-htp?

EDIT 2: Ik heb het gevonden op internet. Als iemand weet waar je het ook in utrecht kan halen graag. En ik zie capsules van 50mg en 200mg. Welke raden jullie aan
Klik om te vergroten...

Je kan beter niet altijd 5-htp gebruiken aangezien je lichaam dan zelf minder serotonine gaat aanmaken. Ik zou daarom om de aantal dagen zo capsule nemen, zodat je lichaam ook gewoon serotonine gaat aanmaken.

Ik heb zelf 50mg en dit werkt gewoon goed bij mij. Ik heb wel eens 3 tegelijk genomen, en dat voelde je goed (voelde niet echt gezond aan). Ik neem daarom liever 50mg.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#16
ok, bedankt voor alle reacties.. gaat goed komen :) Zin in 31dec :P Tot die tijd eens wat psychedelische ervaringen ondernemen...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ooh nog 1 laatste vraag. Op azarius vind ik 2 soorten 5-htp. Welke moet ik nemen?

http://azarius.nl/healthshop/supplements/smartchoice_5htp/
http://azarius.nl/healthshop/supplements/5htp/
H
HollywoodLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb altijd die van Smartchoice, en die bevalt goed.
zoals al eerder werd gezegd, niet teveel in 1 keer nemen. Je bloeddruk stijgt dan nogal en het voelt idd ook niet goed aan.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hollywood zei:
Ik heb altijd die van Smartchoice, en die bevalt goed.
Klik om te vergroten...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nogmaals bedankt voor de tips. Ik ben van plan om tijdje voor en na mdma gebruik de 5-htp in te nemen en verder niet elke dag ofzo. dankeshön voor tips :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."