#1
Het is nu bijna een jaar geleden dat ik voor het eerst XTC nam.
18 Oktober, 2pillen
28 December, 2 pillen (Iets meer dan 2 maanden)
27 Februari, 2,5 pillen (2 maanden)
1 Mei, 3 pillen (iets meer dan 2 maanden)
7 Augustus, 3 pillen (iets meer dan 3 maanden)
15 Augustus, 2 pillen (1 week .. ja ik weet et, maar was een supergelegenheid)
Volgende staat gepland voor
4 Oktober, 200 Ã 250 mg MDMA (1,5 maand)
En daarna al weer 22 Oktober, toevallig 2 hele mooie gelegenheden..
Ik had me voorgenomen 3 maanden aan te houden maar het is lang..
Ben niet verslaafd maar ik vind het zonde om hele goeie gelegenheden niet te doen vanwege 1 maandje meer of minder. Ik ben vind ik zelf wel een verstandige gebruiker. Ik eet zeer gezond rond de trip en neem veel vitamine C, multivit en L-tryptofaan voor en na de trip (2 weken lang elke dag na de trip). (Zie mijn schema @ hersenschade voorkomen topic sticky). Ik drink veel water en geen alcohol.
Ik weet dat ik nu eigenlijk weer iets te snel ben en zeker met 22 oktober daarna alweer maarja voor hetzelfde geld is het daarna voorgoed over omdat het of niet meer te krijgen is of al m'n vrienden ermee stoppen of verhuizen. Kortom ik wil genieten van de kansen die ik heb maar wel zo voorzichtig mogelijk.
Vraag aan de hele ervaren gebruikers.
Zal ik ondanks de vele L-tryptofaan en voedingsupplementen tegen schade en serotonine tekort merken dat ik teveel heb genomen deze periode? Of zal dat wel meevallen als ik na 22 Oktober minstens 3 maanden pauze neem en zorg voor super goede anti-schade plannen. (zoals m'n anti-schade schema)
Ik heb zelf erg veel gelezen en weet wel goed waar ik mee bezig ben en wat de risico's en preventiemiddelen zijn, maar ik wil toch graag second opinions![:)]()
Alle reacties welkom![:)]()
18 Oktober, 2pillen
28 December, 2 pillen (Iets meer dan 2 maanden)
27 Februari, 2,5 pillen (2 maanden)
1 Mei, 3 pillen (iets meer dan 2 maanden)
7 Augustus, 3 pillen (iets meer dan 3 maanden)
15 Augustus, 2 pillen (1 week .. ja ik weet et, maar was een supergelegenheid)
Volgende staat gepland voor
4 Oktober, 200 Ã 250 mg MDMA (1,5 maand)
En daarna al weer 22 Oktober, toevallig 2 hele mooie gelegenheden..
Ik had me voorgenomen 3 maanden aan te houden maar het is lang..
Ben niet verslaafd maar ik vind het zonde om hele goeie gelegenheden niet te doen vanwege 1 maandje meer of minder. Ik ben vind ik zelf wel een verstandige gebruiker. Ik eet zeer gezond rond de trip en neem veel vitamine C, multivit en L-tryptofaan voor en na de trip (2 weken lang elke dag na de trip). (Zie mijn schema @ hersenschade voorkomen topic sticky). Ik drink veel water en geen alcohol.
Ik weet dat ik nu eigenlijk weer iets te snel ben en zeker met 22 oktober daarna alweer maarja voor hetzelfde geld is het daarna voorgoed over omdat het of niet meer te krijgen is of al m'n vrienden ermee stoppen of verhuizen. Kortom ik wil genieten van de kansen die ik heb maar wel zo voorzichtig mogelijk.
Vraag aan de hele ervaren gebruikers.
Zal ik ondanks de vele L-tryptofaan en voedingsupplementen tegen schade en serotonine tekort merken dat ik teveel heb genomen deze periode? Of zal dat wel meevallen als ik na 22 Oktober minstens 3 maanden pauze neem en zorg voor super goede anti-schade plannen. (zoals m'n anti-schade schema)
Ik heb zelf erg veel gelezen en weet wel goed waar ik mee bezig ben en wat de risico's en preventiemiddelen zijn, maar ik wil toch graag second opinions
Alle reacties welkom