Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ga wat kopen

Ik ga wat kopen

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
Dig_this_vibeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roken?

In een glas water pleuren en opdrinken.

Verdelen kan best met het blote oog. Verdeel je gram in 8 soortgelijke porties van dus circa 125mg.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga misschien 1 gram mdma poeder kopen, mijn dealer zou zaterdag ergens langs gaan om te kijken of ze het hebben. Ik heb gevraagd om 1 gram mdma poeder getest... Hoe kan ik zien of het echt is en geen troep... ook al ga ik er niet vanuit? ik heb trouwens geen weegschaal dus hoe kan ik goed doseren..
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja zou ik ook doen ik had toen 4 bergjes gemaakt van 0,8 gram
met het blote oog
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe kan ik zien of het echt is en geen troep...
Klik om te vergroten...

Door het te nemen misschien?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#5
Koop van die lege capsules, kost geen drol.
twee sleutelpuntjes (is ongeveer 100mg) in de capsule doen en gaan :hearteyes: .
Snuiven zou ik niet doen. het schijnt namelijk nogal te branden...
In je drinken zou ik het ook niet doen aangezien het spul niet lief is tegen je tanden :P
Of je vinger nat maken, dan in het envelopje en dan in je mond. Werkt ook goed mij bij.
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#6
gwoon bommetjes maken,, lijkt me beter dan het op te drinken.
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
dat ligt er een beetje aan wat veilig is... roken of bommetje maken
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#8
Roken moet je zoiezo niet doen...

Of snuiven, of een bommetje nemen, of in je drinken smijten
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#9
poeder? je moet gaan voor de kristallen!

Als je een goede dealer hebt krijg je het aan één brok! Of miss deels al afgebroken.

Als je het echt fijne poeder krijgt zou ik het niet vertrouwen met een grote kans op versneden!
W
WakkoeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Everio zei:
poeder? je moet gaan voor de kristallen!

Als je een goede dealer hebt krijg je het aan één brok! Of miss deels al afgebroken.

Als je het echt fijne poeder krijgt zou ik het niet vertrouwen met een grote kans op versneden!
Klik om te vergroten...

Alsof een brok kristal altijd even zuiver is
E
EverioLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wakkoe zei:
Everio zei:
poeder? je moet gaan voor de kristallen!

Als je een goede dealer hebt krijg je het aan één brok! Of miss deels al afgebroken.

Als je het echt fijne poeder krijgt zou ik het niet vertrouwen met een grote kans op versneden!
Klik om te vergroten...

Alsof een brok kristal altijd even zuiver is
Klik om te vergroten...

ik weet dan wel zeker dat het niet versneden is!
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja ik denk dat ik dan maar een bommetje maak. dan drop ik het bommetje en dan loop ik naar buiten voor als ik allergisch ben. Maar dan denk ik dat ik eerst 1 sleutelpuntje doe en als ik dan niets voel dan een tweede.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#13
Roken :confused: ??
Beter ga je eerst ff goed lezen wat mdma kristal is en hoe je het moet nemen. Roken is wel het gekste wat ik ooit gelezen heb hier. Mdma kristallen zijn ook helemaal niet in de juiste vorm om te gerookt te worden.

Je kan het makkelijk doseren zonder weegschaal. het zal niet op de miligram goed zijn maar als je het gewoon in bijvoorbeeld 10 zo goed als gelijke delen legt heb je ongeveer 100mg per dosis dus. Dan kan je het altijd nog iets veranderen als je de basis voor 100mg hebt.

En zeker weten of het geen troep is? Gewoon zelf laten testen misschien? Of gewoon erop vertrouwen en het nemen. Mdma kristallen zijn niet zoals een pil. Je kan er niet zomaar van alles in doen lijkt me. Maarja het kan natuurlijk niet heel zuiver zijn of toch iets erdoorheen hebben. Dan moet je het dus gewoon zelf laten testen.
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#14
Welhallodaar zei:
dan drop ik het bommetje en dan loop ik naar buiten voor als ik allergisch ben.
Klik om te vergroten...


:confused: :confused: :confused:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#15
De kans dat je allergisch bent is redelijk klein, dus ga gewoon naar binnen...
Lijkt me niet echt leuk om buiten een half uur te moeten zitten wachten tot het inslaat omdat je dan pas zeker bent of je allergisch bent of niet :confused:
Dus, behalve als je veel allergiën hebt, gewoon droppen.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#16
Uhm..waarom zou je uberhaupt naar buiten lopen mocht je een allergische reactie krijgen? Snap het ff niet hoor :confused:
K
KatatoniaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gewoon even laten testen. Ze hebben echt maar een mespuntje nodig (ongeveer 50mg), maar dan weet je wel meteen hoe sterk het is, en hoeveel porties je wilt maken.

Testen is anoniem, gratis en duurt ongeveer een week.

Daarna lekker onbezorgd dat spul naar binnen mikken, in plaats van vrezen 'voel ik wel wat', of erger 'help, ik ga fout'...

En je weet meteen of je dealer te vertrouwen is!
W
WakkoeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Everio zei:
Wakkoe zei:
Everio zei:
poeder? je moet gaan voor de kristallen!

Als je een goede dealer hebt krijg je het aan één brok! Of miss deels al afgebroken.

Als je het echt fijne poeder krijgt zou ik het niet vertrouwen met een grote kans op versneden!
Klik om te vergroten...

Alsof een brok kristal altijd even zuiver is
Klik om te vergroten...

ik weet dan wel zeker dat het niet versneden is!
Klik om te vergroten...

ik bedoel hoe zuiver, is het per gram 84% zuiver? of 70% zuiver? dat weet je niet zonder het te laten testen, dus hoe weet jij het zo zeker?
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nou het is de eerste keer dat ik wat haal (ik heb het nog niet) maar als het lukt dan haalt mijn vriend het op van een dealer, testen gaat niet lukken het test bureau is te ver weg voor mij.
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#20
Welhallodaar zei:
Nou het is de eerste keer dat ik wat haal (ik heb het nog niet) maar als het lukt dan haalt mijn vriend het op van een dealer, testen gaat niet lukken het test bureau is te ver weg voor mij.
Klik om te vergroten...


Er zit er gewoon een in Groningen hoor...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."