#1
Man, ik ben gepakt met 600 xtc pillen. En als klant als er iets gebeurt kan je een schadevergoeding aanvragen. Bv mccp ziekenhuiskosten.
Een aminozuur breekt helemaal niets af, het is een bouwsteen.Stoneboot zei:Ewie, bij je ''gedaan'' lijst staat Amino zuur, maar dit zijn zuren in je maag die stoffen afbreken. Dus hoe kan je dat als een drug gebruiken? Dit is gewoon een serieuze vraag![]()
TrippyShit zei:Huh? Als je temperatuur boven de 45 is lijd je aan hallucinaties![]()
Watsdat voor iets raars. Van mdma kan je heel goed hallucineren, hoef je geen 45graden lichaamstemperatuur voor te hebben hoor45 graden zou k in een heel koud bad gaan zitten
![]()
Of k moet het helemaal verkeerd begrijpen natuurlijk :P
Misschien zijn er ook wel chemische aminozuren ofzo? Geen idee hoor, maar wat ik wel weetStoneboot zei:Ewie, bij je ''gedaan'' lijst staat Amino zuur, maar dit zijn zuren in je maag die stoffen afbreken. Dus hoe kan je dat als een drug gebruiken? Dit is gewoon een serieuze vraag![]()
kiekert zei:10 voor 20 is niet zo'n hele prijs hoor, imo
Ewie zei:Dat je een fles wijn op hebt is niet boeiend, 10 voor 20 kan best kloppen, dat verschilt heel erg.
Het beste zou je je pilletjes kunnen laten testen, als je het toch wilt doen kan je inderdaad wel met een halfje proberen als je geen ervaring hebt, bijpakken kan altijd nog. En crisistijd?dat valt best wel mee...
Ewie zei:Als je het doorverkoopt zou ik liever iemand met wat ervaring het laten uitproberen OF natuurlijk laten testen, maar snap wel dat je daar geen zin in hebt. Verkoop je dikke troep kán je natuurlijk ook problemen krijgen..![]()
Als je een halfje neemt zou ik lekker afwachten wat het met je doet, of neem een kwart om nog meer safe te spelen... Het gaat zich immers alleen maar erom dat je weet dat het spul werkt..?
PaulusdeWodkabouter zei:.......Nog dingen waarop ik moet letten als het fout gaan, voor de zekerheid? Temperatuur, bloeddruk, verhoogde hartslag, hallucinaties etc?
45 graden zou k in een heel koud bad gaan zitten VidaLoCa zei:Ik zeg je 1 ding; verkoop geen shit. Als je gepakt wordt, de klanten kunnen een forse schadevergoeding aanvragen. Dus kijk uit bro.
Pikachu zei:VidaLoCa zei:Ik zeg je 1 ding; verkoop geen shit. Als je gepakt wordt, de klanten kunnen een forse schadevergoeding aanvragen. Dus kijk uit bro.
"Wij zijn hier vandaag samengekomen in de zaak dealer tegen klant. Klant zijn aantijging tegen dealer behelst de verkoop van m&m's als xtc door dealer aan klant. Het oordeel van de rechtbank is dat de verkoop van m&m's als xtc absoluut ongehoord is en dat dealer de genoemde xtc tabletten alsnog moet leveren. Zaak gesloten."
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."