Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC+Maagzuur

XTC+Maagzuur

18 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb binnenkort een prachtig feestje, vrijdag ben ik jarig, de dagen die daarna volgen is een vriend van mij alleen thuis het hele weekend :grin: Ik had verder geen plannen om het te vieren ofzo, maar bij deze dacht ik dat het wel weer eens leuk was om wat pilletjes te nemen.

Alleen nu is het probleem, ik heb de laatste tijd last van brandend maagzuur, en daardoor raakt je maag ook een beetje geirriteerd. Nou is mijn vraag; maak ik nou echt iets kapot vanbinnen als ik zaterdag wat ga slikken?

Bvd :)
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het gaat me niet zozeer om het maagzuur zelf, desnoods kots is het er gewoon allemaal uit tijdens het space, ik merk er dan weinig van. Het gaat me eigenlijk om mn geirriteerd maagwand, zou dat een probleem kunnen zijn>?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
gewoon iets nemen tegen brandend maagzuur? rennie ofzo
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
lijkt me niet dat dat van 1x xtc nemen onwijs veel erger wordt
P
PopperLid
01-01-2024, 00:00
#5
ok bedankt, ik ga het gewoon proberen. Weinig kans dat ik er dood aan ga :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Popper zei:
ok bedankt, ik ga het gewoon proberen. Weinig kans dat ik er dood aan ga :P
Klik om te vergroten...
dood ga je sowieso niet zomaar hoor :grin:
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#7
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#8
PuppiiiEyes zei:
Klik om te vergroten...

gewoon paar dagen van tevoren aan de rennies, moet het wel minderen, verder kan je maag wel tegen een stootje
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heb ook echt heeel vaak last van maagzuur. Best erg ook. Soms helpt een rennie zelfs niet eens, alsof het gewoon door het rennie-schild heen brand ofzo :P Op mdma heb ik er nooit last van en verder ook geen nadelen aan ondervonden.. Geen probleem dus zou ik zeggen..
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#10
TrippyShit zei:
Heb ook echt heeel vaak last van maagzuur. Best erg ook. Soms helpt een rennie zelfs niet eens, alsof het gewoon door het rennie-schild heen brand ofzo :P Op mdma heb ik er nooit last van en verder ook geen nadelen aan ondervonden.. Geen probleem dus zou ik zeggen..
Klik om te vergroten...
En nog nooit een maagzweer gehad? :openmouth:
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ach de ph waarde in je maag is erg laag hoor. Als je veel bommetjes speed neemt kan dit schade doen maar xtc niet echt. Je kan best een ibuprofen mee innemen dit neutraliseert je maag.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#12
VidaLoCa zei:
Ach de ph waarde in je maag is erg laag hoor. Als je veel bommetjes speed neemt kan dit schade doen maar xtc niet echt. Je kan best een ibuprofen mee innemen dit neutraliseert je maag.
Klik om te vergroten...

Ibuprofen is volgensmij ook niet goed voor je maag hoor :P En het verdunt je bloed enzo dus of het goed is in combo met mdma?
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ibuprofen lijkt mij indd ook niet zo verstandig,,
neem gewoon wat rennie's dan komt het wel goed :)
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lijkt me inderdaad niet zo gezond. Dit is een stukje uit de bijsluiter:

Bijwerkingen
De volgende bijwerkingen kunnen voorkomen:
maagdarmklachten; maagdarmbloeding; hoofdpijn; duizeligheid; oorsuizen; slapeloosheid; wazig zien; huiduitslag, jeuk; afwijkingen in het bloed (met name na langdurig gebruik van hoge doseringen); het vasthouden van vocht (dikke enkels); depressie (ernstige neerslachtigheid); psychotische reacties; overgevoeligheidsreacties, zoals koorts met huiduitslag, buikpijn, hoofdpijn, misselijkheid, braken, leverbeschadiging, stijve nek, astma-aanval, slaperigheid; reversibele (zich herstellend bij staken van de toediening) haaruitval bij vrouwen van het negroïde ras; stoornis in de werking van de lever; gele verkleuring van de huid of het oogwit; stoornis in de werking van de nieren; menstruatiestoornis; ontsteking van het mondslijmvlies (blaasjes). In zeldzame gevallen kan ibuprofen astma-aanvallen veroorzaken bij patiënten die hiervoor gevoelig zijn.
Indien u een bijwerking als ernstig ervaart of indien u last krijgt van een bijwerking die niet wordt vermeld in de bijsluiter waarschuw dan uw arts of apotheker.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
Haha, woow :P Maarja kijk eens op de bijsluiter van paracetamol ofzo. Staat volgensmij bijna precies hetzelfde op. Psychotische reacties en depressies haha :P Dat zetten ze er alleen op zodat als het gebeurt hun niet aansprakelijk zijn. Lijkt me? :P
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#16
TrippyShit zei:
Haha, woow :P Maarja kijk eens op de bijsluiter van paracetamol ofzo. Staat volgensmij bijna precies hetzelfde op. Psychotische reacties en depressies haha :P Dat zetten ze er alleen op zodat als het gebeurt hun niet aansprakelijk zijn. Lijkt me? :P
Klik om te vergroten...

Ja ok, het wordt natuurlijk altijd wel wat overdreven maar ze verzinnen het niet voor hun lol lijkt me... :P
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#17
gewoon lekker aan de melk gaan
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Stopt gewoon een pil in je bil. :grin:
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#19
Petrovic zei:
Stopt gewoon een pil in je bil. :grin:
Klik om te vergroten...
Een pil pluggen??
doe je dat niet eerder met kristallen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."