Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdepresief

depresief

16 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#1
5-htp of L-tryptofaan is te bestellen via internet en te koop bij natuurwinkels en smartshops.
Het zorgt voor een snellere aanmaak van je serotonine. 5-htp direct en L-tryptofaan moet eerst nog worden omgezet in 5-htp..
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is normaal zelfs.
Vaak voel je je op dinsdag / woensdag wat minder.
Morgen of overmorgen hoort dat weer over te zijn.
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#3
heej ik ben afgelope zaterdag naar nightmare geweest en daar aardig wat piletjes naar binne gekukeld. Maar ik ben nu nogsteeds een soort van depresief. Kan dit komen door die bepaalde stofjes in je hersens ofzo. Want echt vrolijk wordt ik er niet van:P

mvg SoSSoS
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#4
oke bedankt.
maarja normaal heb ik dit nooit zegmaar.
Terwijl ik weleens veel harder ben gegaan.
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je kan je serotonine aanvullen door chocola te eten :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb er zelf nooit last van maar het hoort er inderdaad gewoon bij :)
d
dzNLid
01-01-2024, 00:00
#7
heej !

ik dat onlangs ook meegemaakt, ik was echt ongerust.

maar na een kleine week is het over hoor, gewoon veel fruit/groente eten!

x
k
kotssmurfLid
01-01-2024, 00:00
#8
En wat nog veel belangerijker is: genoeg tijd tussen laten voor je de volgende keer weer XTC gaat nemen!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rammelslakje zei:
Je kan je serotonine aanvullen door chocola te eten :)
Klik om te vergroten...
Of daar gewoon L-tryptofaan of 5-htp te halen. Ander moet je chocola vreten tot het er weer uitkomt volgensmij :P


Maar het is normaal dat je dit hebt. Je hebt het daar waarschijnlijk niet bij 2 pilletjes gehouden. Mdma verhoogt de afgifte van serotonine. Een stof die o.a zorgt voor vrolijkheid. Het kan 2/3 maanden duren voor dit (zo goed als) volledig vol zit weer. Maar over een weekje merk je al dat het weer beter is. Ik voel tegenwoordig na een maandje ofzo echt heel erg duidelijk dat mn serotonine weer begint aan te vullen. Dan voel ik me gewoon lekkerder in mn vel en zekerder enzo. Waarom je het vroeger niet had terwijl je wel is harder gegaan bent? Ik had het vroeger ook nooit. De dag daarna zat ik in een relaxte, lekkere afterglow altijd en de dagen daarna, geen probleem. Later begonnen die dipjes wel ietsie meer te komen. Alhoewel ik er nooit echt last van als ik normaal geslapen heb. Tiss eigenlijk net als met alcohol. Toen je net ging drinken enzo had je waarschijnlijk nooit katers. Maar naarmate je ouders wordt en je vaker drinkt beginnen ze toch wel eens te komen.
D
Deventer88Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik word dezelfde avond al depressief, als hij aan het uitwerken is.
dan wil ik echt zo snel mogelijk naar huis. de volgende dag voel ik me ook kut net zoals de dagen erna. pas na 3/4 dagen ga ik me weer wat beter voelen.

In het begin had ik er nooit last van, voelde me de dag erna heel relax, lekker jointjes roken (wat smaakten die lekker). maar dat is allemaal over.

voor mij ook een reden om het niet meer te doen, heb het nu sinds augustus niet meer gedaan maar ga in de kerstvakantie de mdma nog 1 kans geven, in de vorm van pure mdma
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja, ik heb het ook altijd als het uit begint te werken. Dan voel ik me echt waardeloos. Begin ik echt te denken.. pff wat heb ik allemaal gezegd joh :rolleyes: Wil ik echt snel mn bed in :P

Je zal van de mdma weinig last hebben als je niet meer dan 250mg neemt en voldoende slaapt. Je zal de volgende dag niet op en top zijn maar dat moet je er maar voor over hebben..
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#12
bedankt voor de reacties.
het gaat nou trouwens wel weer aardig.
ik heb het inderdaad niet bij 2 gehouden :mrgreen:
maar dat 5 htp waar kan je dat halen?

mvg
S
SoSSoSLid
01-01-2024, 00:00
#13
oke bedankt voor de informatie.
ga maar is beetje rondsnuffelen op internet.

mvg
D
DarCnessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha ..
Heb ik ook gehad alleen dan 1 maand lang..
Het gevoel niet meer jezelf te zijn..
Alles lijkt alsof het in een film afspeelt en niets intresseert je nog ..
Haha het ging bij mij ALTIJD weg ..
(dit is een sirieuse opmerking)
Door een badtrip Als k bad ging (wiet) Daarna flink nekke en alles was weer normaal en voelde me weer helemaal lekker in me vel...
Geef aanrader maar zeker als je er even TE gek van wordt zou je het kunnen proberen ..
Het werkte tot nu toe altijd bij mij :)
T
T-ShortyLid
01-01-2024, 00:00
#15
bad gaan van weed???? :grin: :grin:

iets minder drinken?? :openmouth: :openmouth:
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je moet je er eigenlijk een beetje op instellen, en als het even kan na het gebruik 1-2 dagen inlassen waarin je zo min mogelijk verplichtingen hebt. Gewoon, beetje chillen, bankhangen, een goed boek lezen, TV kijken, goed en gezond eten (!). Zorg ervoor dat je wat fruit en vruchtensap in huis hebt en probeer wat naar binnen te krijgen, ook al heb je geen honger.

Ik ben zelf geen ervaren gebruiker en ik wil ook niemand de les lezen, maar volgens mij is een goede voorbereiding al het halve werk, en moet het ook mogelijk zijn om jezelf enigszins te vermannen als je in een dipje schiet, als je je maar bewust bent van het feit dat je je zo voelt wegens het gebruik van XTC en dat het vanzelf bijtrekt.
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ik was ook op Nightmare :grin:
1e keer hardcore feest en meteen maar aan de pillen, gruwelijk ^^

Ik gebruik nu bijna anderhalf jaar en heb ongeveer 10 trips gehad nu denk ik.
En ik ben nog nooit depressief geweest.

Ik raad je zeer aan de sticky te lezen.
Voedingsupplementen en verstandig gebruik helpen echt heel erg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."