#1
Popper zei:Rotterdam-gabber zei:[Stoerdoenderij? Dat is 100% niet mijn geval.
Maar dit topic heb ik nu al iets van een anderhalve maand geleden gemaakt he...
En waar ik zit hebben geen schoolfeesten, ben maar naar 1 schoolfeest gegaan 2 jaar geleden maar was erg saai. Ik heb ong. half jaar elke dag geblowd. ik ben nu 5 weken gestopt dus dat vind ik al erg goed. Enkel een pilletje op 2 of 3 party's volgend jaar, en als alles weer goed gaat, geen problemen meer heb, helemaal clean ben en weer "normaal" leef zoals elke 15-jarige hoort te doen (Dan bijna 17), wil ik misschien een hallucineerde drug gebruiken.
Kijk, en als je er dan achterkomt dat je van MDMA ook kunt gaan ''hallucineren'', zit je weer aan de pillen. Toch wel verstandig als je voortaan ook ff opzoekt wat MDMA met je doet, want je kan er wel degelijk dingen van gaan zien/denken.![]()
Dat heb ik al meegemaakt, ik heb een hoop gezien, het is nu al bijna 3 maanden geleden, me volgende keer wordt pas in maart schat ik.
In de tijd dat ik elke dag blowde en dronk wou ik meer proberen en niks intresseerde me meer, ik wou gewoon meer MDMA gebruiken, ik wou hallucineerde drugs gebruiken, gelukkig heb ik dat dankzij een aantal ex-verslaafden en andere mensen nog niet gedaan, en ben ik gestopt met blowen, nu zie ik overigens de gevaren er van in en hou ik het beperkt. Het enigste qua alcohol en drugs wat ik nu binnen krijg is hooguit 1 of 2 biertjes in de week (Ben bijna 16), en ook dit ga ik niet vaker doen, ik ben verslavingsgevoelig en wil niet ook verslaafd raken aan alcohol. Gekg enoeg kon ik makkelijk stoppen met bier zuipen enkel met weed had ik moeite.
