Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGebruik.

Gebruik.

29 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja ik vond het ook heerlijk maar het werd wel erger haha.

Allebij een halfje kan denk ik ook he?
Ga je daar ook hard genoeg van dan. En ben ik weer normaal 16/17 uur na inname denk het wel he?
I
IkWilGeenGebruikersNaamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben alweer normaal na 6 uur :P
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rond 5uur volgende dag bedoel je? Dan zal je je, mits je echt goed geslapen hebt, wel wat moeier voelen natuurlijk. Alleen van 1tje merk ik meestal weinig de volgende dag.

Over je vriend. Waarom niet 1e keer op feest. Hij zal het geweldig vinden en het nooit meer vergeten :P Als ik toen kon kiezen om er mee uit te gaan zou ik daarvoor gekozen hebben.
Anders geef je hem eerst een halve? Misschien op letten dat ie wel afentoe wat water ofzo drinkt etc. Komt gewoon goed. Gewoon mee laten doen zeg ik :wink:
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zo dacht ik ook inderdaad, mijn 2e keer wordt het en weet nu dus alles goed en zorg dat we genoeg drinken etc.

Ik wou er zelf gewoon 1 nemen, 6 uur is het afgelopen dan ga ik naar die maat zijn huis, slapen en als het lukt tot een uur of 3/4 slapen en dan naar huis. Merk je ook wel wat van een halve of is dat veel minder als een hele, wil wel een lekker tripje natuurlijk op zo'n feest :grin:

Bedankt voor jullie reactie's ik laat wel even weten hoe het was. Ik heb er zin in! :rock:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zou voor 6 uur gewoon een hele erin gooien..
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rotterdam-gabber zei:
Ik weet toch wat er gebeurd en wat ik moet doen, en het is gewoon tof spul om eens in de zoveel maanden te doen.
Klik om te vergroten...
Komop man, je bent 15!
En je vriendje is dat wss ook, je wenst je vrienden toch geen drugsgebruik toe, en al helemaal niet als ze pas fucking 15 zijn!
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#7
TrippyShit zei:
Zou voor 6 uur gewoon een hele erin gooien..
Klik om te vergroten...

Iemand wilt het voor de eerste keer doen en twijfelt of die het wel op een feest wilt doen en jij raad hem gelijk een hele aan voor de eerste keer.

Ik bedank je alvast namens de topicstarter voor het goede advies.

Nee, op een feest is geen probleem hij zou het alleen maar chiller vinden dan ergens buiten ofzo. Geef hem gewoon een halve eerst zodat hij aan het effect kan wennen, en misschien spaced hij al hard genoeg van een halve, iedereen reageert er anders op, begin altijd rustig aan helemaal als het z'n eerste keer is, hoe die pil inklapt kan best wel raar zijn voor mensen die het niet gewend zijn dus niet beginnen met een hele.
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#8
TS jij bent toch 15?

Dan hoor je je niet met MDMA/XTC bezig te houden en het zeker niet aan leeftijdsgenootjes te verstrekken.
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik weet toch wat er gebeurd en wat ik moet doen, en het is gewoon tof spul om eens in de zoveel maanden te doen.
R
Rotterdam-gabberLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hij is 18, en als hij dat nou wil? hij stelde het zelf voor niet ik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."