#1
Het slaat nergens op.
Altijd maar dat gezeik over rijden onder invloed. Mijn vriend drinkt 4 of 5 halve liter's weg en rijd nog steeds perfect.
Hij rijdt knetterstoned en ook daar valt niks aan op. En zelfs onder X heeft ie wel is gereden.
Niks aan het handje.
Maarja, misschien reageert de ene hier anders op, dan de andere.
Altijd maar dat gezeik over rijden onder invloed. Mijn vriend drinkt 4 of 5 halve liter's weg en rijd nog steeds perfect.
Hij rijdt knetterstoned en ook daar valt niks aan op. En zelfs onder X heeft ie wel is gereden.
Niks aan het handje.
Maarja, misschien reageert de ene hier anders op, dan de andere.
