#1
mensen, kap er allemaal maar mee ..drugs is ervoor om je een leuke avond te laten beleven.
Niet om elk kwartier van binnen naar buiten te rennen.
joepie
Niet om elk kwartier van binnen naar buiten te rennen.
joepie
lullo zei:Ik merk juist dat je met de omgevingstemperatuur heel goed kunt regelen hoe hard een pil inslaat.
Laatst was ik ergens waar de airco nogal heftig aan het werk was op de dansvloer, de pilletjes kwamen totaal niet aan tot we ergens gingen zitten waar het minder koud was en daar begonnen ze wel lekker te werken, erna weer de dansvloer op en weg was het weer.
Uiteindelijk maar naar huis gegaan, kachel op 23 graden en heerlijk genoten van de pillen en elkaar.
wouw dat ga we dus iedere weekend moeten doen loltomz0r zei:Een koude omgevingstemperatuur zorgt wel dat de hersenschade beperkt blijft...
lolgo-hard-o-go home zei:wouw dat ga we dus iedere weekend moeten doen loltomz0r zei:Een koude omgevingstemperatuur zorgt wel dat de hersenschade beperkt blijft...![]()
![]()
lol

berten zei:mijn naam is caatje en ik heb op iedereen commentaar die met drugs experimenteert, ik vind het leuk vind om op een drugsforum te zitten lezen en mensen af te breken want door al mijn drugservaring weet ik beslist alles veel beter en weet ik het beste wat kan en niet kan dus vind ik het gepast om iedereen kritiek te geven![]()
precies of jij hier de heilige geest bent die iedereen die wat plezier wil maken in z'n jeugd wil afbreken omdat drugs volgens jou voor grote mensen is. Elke post die ik lees van jou bekritiseert andere jeugdigen die hun ervaring delen en dat werkt op m'n zenuwen.
Nog een fijne dag verder

berten zei:mijn naam is caatje en ik heb op iedereen commentaar die met drugs experimenteert, ik vind het leuk vind om op een drugsforum te zitten lezen en mensen af te breken want door al mijn drugservaring weet ik beslist alles veel beter en weet ik het beste wat kan en niet kan dus vind ik het gepast om iedereen kritiek te geven![]()
precies of jij hier de heilige geest bent die iedereen die wat plezier wil maken in z'n jeugd wil afbreken omdat drugs volgens jou voor grote mensen is. Elke post die ik lees van jou bekritiseert andere jeugdigen die hun ervaring delen en dat werkt op m'n zenuwen.
Nog een fijne dag verder
tomz0r zei:Een koude omgevingstemperatuur zorgt wel dat de hersenschade beperkt blijft...

Robdebob zei:tomz0r zei:Een koude omgevingstemperatuur zorgt wel dat de hersenschade beperkt blijft...
Dit klopt! De neurotoxiciteit van MDMA wordt heel erg beinvloed door de omgevingstemperatuur. Hoe warmer, hoe giftiger de stof is voor je brein. Daarom is t wel slim om af en toe even af te koelen, zodat de schade beperkt blijft. Vergeet ook de vitamine C niet!![]()
van vit C want de laaste tyd heb ik wel vaker last van koortsblaasjes en das echt kut hoor en als je scheef bent voel je ze niet opkomen snif. ja dan mag ik ook niet kussen voor 14dagen 
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."