Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgebruik van xtc in koude weeromstandheid

gebruik van xtc in koude weeromstandheid

26 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#1
tomz0r zei:
:rolleyes:
risico's te beperken lijkt me voor 'veel mensen' hendig.
Klik om te vergroten...


veel kneuzen, wat een gekkewereld

Hou het Ket :rock:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als het koud is zorg je dat je een mooi plekje aan het water zoekt. Maak een fijn vuur, nodig je vrienden uit.. Ja, zo komen amfetaminen naar mijn mening het best tot hun recht.
g
go-hard-o-go homeLid
01-01-2024, 00:00
#3
ey hallo men vraag is dat der iemand al ervaring geeft met gebruik van xtc :xtc: :xtc: in koude weeromstandheid. ja afgelopen weekend zijn ik naar een underground feestje geweest en dat was daar best wel koud. en heb toen wel gemerkt dat die pille :xtc: redelijk hard wel aan kwamen en niet enkel bijmijn maar ook bij men twee maten. niet dat we ziek waren ofzo maar gewoon harder gaan best wel leuk :rock: ja weet wel in warme omstandheid wordt je ziek enzo maar nu niet hoor . alle laat het maar los hier :tongueout: :rockband: :rockband:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
koud = kut ..
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#5
idd koud = heel kut. Ik heb een paar keer gespaced in de kou 's avonds. Nou dat is echt geen pretje. Vooral niet als je uitgespaced bent en nog helemaal naar huis moet fietsen. Das 1 ding wat ik geleerd heb en nooit meer fout zal doen.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#6
nee dat is echt klote.
als je pillen hebt gehad moet je lekker warm binnenzitten. :sunglasses:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
PaRa[NL] zei:
nee dat is echt klote.
als je pillen hebt gehad moet je lekker warm binnenzitten. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

+1

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."