Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgebruik van xtc in koude weeromstandheid

gebruik van xtc in koude weeromstandheid

26 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je kan er wel rekening mee houden en elk half uur even afkoeling zoeken.
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#2
mijn naam is caatje en ik heb op iedereen commentaar die met drugs experimenteert, ik vind het leuk vind om op een drugsforum te zitten lezen en mensen af te breken want door al mijn drugservaring weet ik beslist alles veel beter en weet ik het beste wat kan en niet kan dus vind ik het gepast om iedereen kritiek te geven :rolleyes:

precies of jij hier de heilige geest bent die iedereen die wat plezier wil maken in z'n jeugd wil afbreken omdat drugs volgens jou voor grote mensen is. Elke post die ik lees van jou bekritiseert andere jeugdigen die hun ervaring delen en dat werkt op m'n zenuwen.

Nog een fijne dag verder
m
mikkelkLid
01-01-2024, 00:00
#3
berten zei:
mijn naam is caatje en ik heb op iedereen commentaar die met drugs experimenteert, ik vind het leuk vind om op een drugsforum te zitten lezen en mensen af te breken want door al mijn drugservaring weet ik beslist alles veel beter en weet ik het beste wat kan en niet kan dus vind ik het gepast om iedereen kritiek te geven :rolleyes:

precies of jij hier de heilige geest bent die iedereen die wat plezier wil maken in z'n jeugd wil afbreken omdat drugs volgens jou voor grote mensen is. Elke post die ik lees van jou bekritiseert andere jeugdigen die hun ervaring delen en dat werkt op m'n zenuwen.

Nog een fijne dag verder
Klik om te vergroten...

QFFT!
En xtc in koude weersomstandigheden is kut vergeleken met binnen zitten met de verwarming op 23 :stoned:
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Koud is zwaar kut..
Het ergste was nog dat ik met me lijpe hoofd toen qlimax afgelopen was eerst in me t-shirtje naar buiten moest en me jas uit z'n kluisje toveren..Ging echt serieus bijna kotsen van de kou.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
berten zei:
mijn naam is caatje en ik heb op iedereen commentaar die met drugs experimenteert, ik vind het leuk vind om op een drugsforum te zitten lezen en mensen af te breken want door al mijn drugservaring weet ik beslist alles veel beter en weet ik het beste wat kan en niet kan dus vind ik het gepast om iedereen kritiek te geven :rolleyes:

precies of jij hier de heilige geest bent die iedereen die wat plezier wil maken in z'n jeugd wil afbreken omdat drugs volgens jou voor grote mensen is. Elke post die ik lees van jou bekritiseert andere jeugdigen die hun ervaring delen en dat werkt op m'n zenuwen.

Nog een fijne dag verder
Klik om te vergroten...


Succes met je gepijnigden zenuwen! Weet je zeker dat dat aan mij ligt of heb je nog last van de 12 pilletjes met oud op nieuw een aantal jaar geleden? O_o Heb een tip voor je: zet me op je vijandenlijst dan zie je mijn berichten niet meer. Jouw probleem opgelost!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jullie zeggen JEE

Xtc in de kou is waardeloos. De kou werkt het lekkere gevoel tegen en je hebt het, uiteraard, gewoon koud. Het verpest het en het knaagt aan je lekkere gevoel en fijne space. Gewoon even wachten of lekker binnen of op feest doen.

HUMPF!
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#7
tomz0r zei:
Een koude omgevingstemperatuur zorgt wel dat de hersenschade beperkt blijft...
Klik om te vergroten...

Dit klopt! De neurotoxiciteit van MDMA wordt heel erg beinvloed door de omgevingstemperatuur. Hoe warmer, hoe giftiger de stof is voor je brein. Daarom is t wel slim om af en toe even af te koelen, zodat de schade beperkt blijft. Vergeet ook de vitamine C niet! :rock:
g
go-hard-o-go homeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Robdebob zei:
tomz0r zei:
Een koude omgevingstemperatuur zorgt wel dat de hersenschade beperkt blijft...
Klik om te vergroten...

Dit klopt! De neurotoxiciteit van MDMA wordt heel erg beinvloed door de omgevingstemperatuur. Hoe warmer, hoe giftiger de stof is voor je brein. Daarom is t wel slim om af en toe even af te koelen, zodat de schade beperkt blijft. Vergeet ook de vitamine C niet! :rock:
Klik om te vergroten...

wouw thx voor deze tip :rock: :rock: van vit C want de laaste tyd heb ik wel vaker last van koortsblaasjes en das echt kut hoor en als je scheef bent voel je ze niet opkomen snif. ja dan mag ik ook niet kussen voor 14dagen :angry: :angry:
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#9
<reclame voor eigen topic modus>
Check ook ff dit topic als je meer wilt weten over de schadelijkheid van MDMA
</reclame voor eigen topic modus>
:grin: :rock:
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pff nou.. kvind té warm ook echt kut.. pas zat ik ergens met paar pilletjes op en de kachel stond aan twas denk ik 25 grade ofzo daarbinne nou ik ben over mn nek gegaan en was helemaal uitgedroogd, nooit meer doen dus.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lol, wat is dat voor een stomme opmerking?
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#12
wat mot je dan .. met je kop? stomme opmerking?
Een forum is er om elkaar kritiek te geve pipo.
misschien heb ik last van toxiteit in mn kop..moet dan maar eens vaker gaan afkoelen onder het hardgaan

afkoelen doe ik wel als t té warm is.
waar gaat dit over, beetje ligge kneuzele hier over dat t minder slecht is als je ffe wat afkoelt in een koudere omgeving..,het is sowieso niet goed voor je. als mense er zo mee bezig zijn kunne ze er beter mee ophoude niet weggelegd voor kneuzen.
ik wil je best in stukjes snijde en diepvriezen, heb je je afkoeling.


stelletje ellendelinge .... :grin:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#13
:rolleyes:
Informatie om de risico's te beperken lijkt me voor veel mensen handig. Als je daar niet over na wil denken lees je er lekker overheen.
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#14
tomz0r zei:
:rolleyes:
risico's te beperken lijkt me voor 'veel mensen' hendig.
Klik om te vergroten...


veel kneuzen, wat een gekkewereld

Hou het Ket :rock:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Als het koud is zorg je dat je een mooi plekje aan het water zoekt. Maak een fijn vuur, nodig je vrienden uit.. Ja, zo komen amfetaminen naar mijn mening het best tot hun recht.
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#16
mensen, kap er allemaal maar mee ..drugs is ervoor om je een leuke avond te laten beleven.
Niet om elk kwartier van binnen naar buiten te rennen.



joepie
g
go-hard-o-go homeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ey hallo men vraag is dat der iemand al ervaring geeft met gebruik van xtc :xtc: :xtc: in koude weeromstandheid. ja afgelopen weekend zijn ik naar een underground feestje geweest en dat was daar best wel koud. en heb toen wel gemerkt dat die pille :xtc: redelijk hard wel aan kwamen en niet enkel bijmijn maar ook bij men twee maten. niet dat we ziek waren ofzo maar gewoon harder gaan best wel leuk :rock: ja weet wel in warme omstandheid wordt je ziek enzo maar nu niet hoor . alle laat het maar los hier :tongueout: :rockband: :rockband:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
koud = kut ..
p
pbwebmasterLid
01-01-2024, 00:00
#19
idd koud = heel kut. Ik heb een paar keer gespaced in de kou 's avonds. Nou dat is echt geen pretje. Vooral niet als je uitgespaced bent en nog helemaal naar huis moet fietsen. Das 1 ding wat ik geleerd heb en nooit meer fout zal doen.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#20
nee dat is echt klote.
als je pillen hebt gehad moet je lekker warm binnenzitten. :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."