#1
Je kan er wel rekening mee houden en elk half uur even afkoeling zoeken.
berten zei:mijn naam is caatje en ik heb op iedereen commentaar die met drugs experimenteert, ik vind het leuk vind om op een drugsforum te zitten lezen en mensen af te breken want door al mijn drugservaring weet ik beslist alles veel beter en weet ik het beste wat kan en niet kan dus vind ik het gepast om iedereen kritiek te geven![]()
precies of jij hier de heilige geest bent die iedereen die wat plezier wil maken in z'n jeugd wil afbreken omdat drugs volgens jou voor grote mensen is. Elke post die ik lees van jou bekritiseert andere jeugdigen die hun ervaring delen en dat werkt op m'n zenuwen.
Nog een fijne dag verder

berten zei:mijn naam is caatje en ik heb op iedereen commentaar die met drugs experimenteert, ik vind het leuk vind om op een drugsforum te zitten lezen en mensen af te breken want door al mijn drugservaring weet ik beslist alles veel beter en weet ik het beste wat kan en niet kan dus vind ik het gepast om iedereen kritiek te geven![]()
precies of jij hier de heilige geest bent die iedereen die wat plezier wil maken in z'n jeugd wil afbreken omdat drugs volgens jou voor grote mensen is. Elke post die ik lees van jou bekritiseert andere jeugdigen die hun ervaring delen en dat werkt op m'n zenuwen.
Nog een fijne dag verder
tomz0r zei:Een koude omgevingstemperatuur zorgt wel dat de hersenschade beperkt blijft...

Robdebob zei:tomz0r zei:Een koude omgevingstemperatuur zorgt wel dat de hersenschade beperkt blijft...
Dit klopt! De neurotoxiciteit van MDMA wordt heel erg beinvloed door de omgevingstemperatuur. Hoe warmer, hoe giftiger de stof is voor je brein. Daarom is t wel slim om af en toe even af te koelen, zodat de schade beperkt blijft. Vergeet ook de vitamine C niet!![]()
van vit C want de laaste tyd heb ik wel vaker last van koortsblaasjes en das echt kut hoor en als je scheef bent voel je ze niet opkomen snif. ja dan mag ik ook niet kussen voor 14dagen 
tomz0r zei:![]()
risico's te beperken lijkt me voor 'veel mensen' hendig.

in koude weeromstandheid. ja afgelopen weekend zijn ik naar een underground feestje geweest en dat was daar best wel koud. en heb toen wel gemerkt dat die pille
redelijk hard wel aan kwamen en niet enkel bijmijn maar ook bij men twee maten. niet dat we ziek waren ofzo maar gewoon harder gaan best wel leuk
ja weet wel in warme omstandheid wordt je ziek enzo maar nu niet hoor . alle laat het maar los hier

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."