Ze zijn gisteravond getest.
Ik bood een vriend aan of die ze misschien wou testen, eerst wou die niet maar na een tijd had ie er toch wel nog een x zin in..ik had hem er 1 gegeven en besloot 15 min. daarna er ook maar 1 te nemen. Omdat die gast waarvan hij ze kreeg vertelde dat ze niet zo sterk waren, ongeveer 80mg MDMA, besloot ik na een kwartier de 1e gedropt te hebben er allebei nog 1 te nemen. Nouja, toen maar ff afwachten..die vriend zij dat hij hem al aardig begon te voelen na die 2e maar ik voelde nog niks..en was redelijk teleurgesteld. Misschien kwam het ook omdat ik er niks van verwachte aangezien ik niks goeds over deze pillen kon vinden. Na nog een kwartier niks gevoeld te hebben hadden we er allebei nog 1 genomen. Die vriend beweerde dat ie hem toch al aardig te voelen maar ik voelde nog niks..ik baalde ontzettend omdat ik er 16 had ingekocht en 't maar zonde van me geld vond.
Toen besloten we maar de 4e te nemen en na 20 min. gingen we weg (we zaten bij een andere vriend en ik ging met 2 vrienden, waarvan er 1 alleen gedronken had en de ander dus er ook 4 had genomen, naar zijn huis te gaan. Ik voelde nog echt totaal niks en had vlak voordat we gingen er nog 1 genomen en die vriend niet, omdat hij hem al aardig voelde zei die. Ik zat ondertussen al op 5 en de 5e pas 20min. na de 4e genomen. Aangekomen bij zijn huis sloeg die ongeveer na 30min. KEIHARD in.. Ongelofelijk wat een gevoel...onbeschrijfelijk. Het was al een halfjaar ofzo dat we ook maar iets van drugs hadden gedaan dus ik was ondertussen al aardig vergeten hoe het nou was.. najah ik heb hem toen nog echt HARD kapot gespaced, kon wel een halfuur lang naar een pak drinken kijken :P , of naar het plafond ofzo en space'de hem helemaal kapot. Die vriend ook. Najah in die tijd heb ik veel gerookt :P en nog een paar jointjes gerookt.. Wat een ongelofelijk harde space. Ik kan het nu al niet meer goed beschrijven..maargoed om 5 uur ofzo besloot ik maar terug naar huis te gaan (woon net een paar min. van zijn huis) om in m'n kamer maar uit te spacen.. was bang als ik telaat ging dat m'n moeder misschien wakker werde en mij met die ongelofelijk grote doppen zou tegenkomen. Ik space'de hem nog echt hard maar ben dus naar huis gegaan en wezen "slapen", nu nog steeds wakker.
Ik voel me verder prima, niet echt brak, m'n pupillen zijn alweer helemaal klein, had alleen nog zo'n typische chemische kop maar na het douchen viel dat nog wel mee. Rond 5 uur ga ik denk ik maar proberen te slapen want ik kan toch niks eten...
Nouja, ze waren dus zeker niet goed maar het was ook zeker geen mCPP. Er zat misschien zo'n 70mg MDMA in...bij mij raar genoeg sloegen ze dus echt pas laat in..
Najah weer een onbeschrijvelijke ervaring meegemaakt en het was het toch wel waard..
