Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Diverse chille nummers: [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/GqIHVJX8HRU&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/GqIHVJX8HRU&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/WGbJFdq1_jo&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/WGbJFdq1_jo&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/rpOiOpXdkaM&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/rpOiOpXdkaM&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/kMGRWTh9eaM&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/kMGRWTh9eaM&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]"
"Ik heb vroeger ook een lui oog gehad, deze is rechtgezet maar nog steeds hebben beide ogen moeite met samenwerken. Mn linkeroog doet als het ware het meeste werk, ook in het dagelijks leven, zonder dat ik daar echt last van heb en je ziet er niets van. Tijdens het gebruik van mdma, eigenlijk alleen tegen het einde (vermoeidheid) laat mn rechteroog het afweten, vooral bij hogere doseringen en dan ga ik ook scheelkijken, vooral als ik me ergens op probeer te focussen. Niet echt iets om je druk over te maken, je kan wel altijd even langs een oogarts oid, en door oefeningen je 'luie' oog trainen."
"Re: Brandende 'smaak' = mcPP? Vrienden van me hadden exact dezelfde zo'n twee weken terug. De uitwerking varieerde van geen enkel effect tot So.. have fun"