#1
Ik ben de laatste tijd wat meer om me heen aan het kijken op feestjes, blijf nuchter, en ben een soort gefascineerd door wat we onszelf aandoen om in 'hogere sferen' te raken . De ruimtes zijn als je ze overdag ziet meestal plekken waarvan je niet kan begrijpen dat mensen het er leuk kunnen hebben als de lichten uigaan. Mensen zien er over t algemeen op hun hoogtepunt eerder uit alsof ze hun dieptepunt bereikt hebben.. De katers, tuesday bluesday, noem maar op. Maar toch (en dan spreek ik ook voor mezelf) blijft t iets waar je, als t weekend weer begonnen is iets om naar uit te kijken..
Ik vraag me steeds meer af hoe en of anderen daar over denken.. Hoe is dat voor jullie? Is het een vorm van ontsnappen aan je dagelijkse sleur? Is het een soort verlangen naar een Utopia? Hoop je dat de wereld eigenlijk altijd zo zou zijn? en is het eigenlijk allemaal wel zo geweldig, of maken we onszelf dat maar wijs? Is het misschien gewoon zooo chill om even niet te denken aan.. whatever je je gedurende de week bezighoud?..
Ik vraag me steeds meer af hoe en of anderen daar over denken.. Hoe is dat voor jullie? Is het een vorm van ontsnappen aan je dagelijkse sleur? Is het een soort verlangen naar een Utopia? Hoop je dat de wereld eigenlijk altijd zo zou zijn? en is het eigenlijk allemaal wel zo geweldig, of maken we onszelf dat maar wijs? Is het misschien gewoon zooo chill om even niet te denken aan.. whatever je je gedurende de week bezighoud?..


respect hoor jij weet van wanten