@Limer
Wat weet jij?
Werk jij in reachearch & development bij het Koningklijk Nederlands Pillenagendschap ofzo?
Wat weet jij?
Werk jij in reachearch & development bij het Koningklijk Nederlands Pillenagendschap ofzo?
martin van nu zei:Als ik er dan wat over zij dan werdt me (vrij arrogant) vertelt dat ik het nooit zou kunnen begrijpen.
martin van nu zei:Wat je over de gebruikers op een feest zelf zegt herken ik ook wel.
Helemaal aan het einde van de nacht, zie je veel mensen echt in en in ongelukkig rondlopen.
Of echt volkomen wanhopig of paranoide om zich heen kijkend, of extreem agresief.
(niet iedereen. veel hebben ook "gewoon" lol)
Als je nuchter rondkijkt, besef je dat de gemiddelde psichiatrische instelling daar nog een puntje aan kan zuigen.
quote]Dat komt anders sommige van die figuren om 20.00 al een pil poppen en vervolgens de hele nacht doorgaan met bijnemen... MDMA moet je bewaren tot het eind, niet vanaf het begin van de avond doen... Het magische effect neemt toch gigantisch af gedurende avond en bijslikken gaat je echt niet helpen dan.

Inhale zei:martin van nu zei:Als ik er dan wat over zij dan werdt me (vrij arrogant) vertelt dat ik het nooit zou kunnen begrijpen.
Ik denk dat ze daar toch wel gelijk in hebben.
OT:
Ja, het is het zeker waar om soms te doen, het kost maar 5 euro + vermoeidheid.
Is het t waard om vaak te doen? nee, dat zeker niet. X is leuk, maar de Euforie van X kan ook bereikt worden zonder drugs. Het nuchtere leven is ook echt heeel vet (als je het zelf leuk maakt).
Als je het nuchtere/dagelijkse leven als saai beleefd is er toch echt iets goed fout. Als je je op feestjes echt een stuk minder vermaakt zonder X dan met X is er ook iets goed fout.
Mensen die denken dat het (nuchtere)leven saai is, hebben een boord voor hun kop!
martin van nu zei:Tis niet zo dat ik niet weet wat X of LSD inhoud.
LSD heb ik nooit los gebruikt, maar ik heb me (in al die jaren slikken en snuiven) regelmatig pillen aan laten smeren, waarbij ik er achteraf achter kwam, dat er ook LSD in zat.

Limer zei:martin van nu zei:Tis niet zo dat ik niet weet wat X of LSD inhoud.
LSD heb ik nooit los gebruikt, maar ik heb me (in al die jaren slikken en snuiven) regelmatig pillen aan laten smeren, waarbij ik er achteraf achter kwam, dat er ook LSD in zat.
LSD in pillen is bullshit... tenzij je een microdot hebt gehad, en die zien er toch wel echt wat anders uit dan je normale xtc pil....
Denk dat je 2-cb tegen bent gekomen in 1 van je escapades, en niet LSD![]()
martin van nu zei:@Limer
Wat weet jij?
respect hoor jij weet van wanten

martin van nu zei:@Limer
Wat weet jij?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."