Hmm verkeerde forum? :P
Of heb je het puur over XTC, ik hoop toch niet dat je daar elk weekend naar uit kijkt
Maareh stel je eens leven voor zonder roesmiddelen.
Zonder alcohol, xtc, wiet/hash, caffeïne.
Het lijkt me erg saai. De hele week ben je op school en/of werk heel formeel en serieus bezig. Tis logisch dat je dan in het weekend ff wilt genieten van bepaalde dingen. Dit kan natuurlijk zonder roesmiddelen maar tis veel leuker met. Lekker los gaan is een heerlijke manier om je stress en verveeldheid kwijt te raken.
Veel mensen raken verleid alle controle te verliezen of zelfs verslaafd eraan te raken. Ja dan doe je jezelf inderdaad wat aan. Daarentegen als je een beetje discipline hebt heb je bijna nooit katers en doe je jezelf helemaal niet zoveel schade. En als je dan een keer een kater hebt, tja dat is het risico maar geen reden om het niet te doen
Zelf vind ik het dagelijkse leven vrij saai. Tuurlijk kan je het altijd mooier maken maar uiteindelijk zijn veel dagen toch hetzelfde. De weekenden daarentegen blijven je meestal beter bij. Dan beleef je dingen. Heerlijk toch
De truc is toch vooral discipline en weten waar je mee bezig bent.
Je lichaam is geen tempel, je hoeft niet 100% gezond te leven. Je moet er plezier mee maken. Maar je moet hem ondertussen niet afbreken. Ik leef liever een leuk en spannend leven tot m'n 50e dan dat ik een gezond maar saai leven heb tot m'n 90e.
XTC heeft m'n leven veel leuker gemaakt. Ik heb er geen spijt van nu bijna anderhalf jaar later. Je moet er alleen verstandig mee om gaan anders is het het niet waard.