jah , het is voor eigen gebruik (vrienden) en voor verkoop.
en voor de 151 vraag ik 5/6 euro per stuk kan wel deze tijd.
en de slechtere had ik dan weggedaan voor 3 voor 10 euro of 4 voor 10.
ik vermeld er ook altijd netjes en eerlijk bij wat voor kwaliteit ze krijgen.
en hij is getest ja.
het gaat om een licht wit/grijs pilletje met het logo AP erop.
redelijk kleine pilletjes
maar ik denk dat ik er snel bij moet zijn aangezien dit de enige is waar ik kan kopen die schone pillen heeft.
de rest allemaal troep en mcpp.
1 was zelfs getest op 16mg mdma , haha dan moet je er een hoop van nemen.
en die pillen waren joekels , net zo groot als een smartie, bruin zonder logo
![:tearsofjoy:]()