Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmoeilijke keuze

moeilijke keuze

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik kies ALTIJD voor de betere kwaliteit, ongeacht het bedrag. Neem van allebei wel even een tester.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
150 mg pillen...die ben ik al een tijd niet tegen gekomen :(
Alles tussen de 60 en 100 mg ben ik al heel blij mee.
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik sta voor een lastige keuze

100 x 151mg getest mdma pillen voor 300 euro
of
100 x ~60mg getest mdma pillen voor 90 euro

in verhouding heb ik bij de 60mg pillen voor minder geld in totaal meer mdma.
maar ik heb weleens het gevoel dat het nemen van 1 knaller beter valt dan 2 of 3 slechte pillen tegelijk, of zit dit tussen mijn oren

vind wel dat ik 1 van de 2 moet kopen aangezien mdma de laatste tijd schaars en duur is
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon voor kwaliteit gaan als je de centen ervoor hebt. Beter 1 goede pil dan 3 matige. Goedkoop is duurkoop.
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, als je het geld hebt natuurlijk voor de kwaliteit gaan. Ik zou zo 4 euro neerleggen voor een 150 mg, een waarschijnlijk haal je voor verkoop?
Maargoed, 90 cent p/p is ook niet veel en als er geen andere troep op bindmiddel na inzit dan drop ik daar zonder problemen 3 van.
Ook zijn 60 mgtjes makkelijker te doseren als je aan minder ervaren gebruikers verkoopt.
pittig keus inderdaad, sorry dat ik je verder niet kan helpen :(
ennuh waar in de buurt woon jij? Want je mag van geluk spreken dat er nog wat lekkers op de markt te vinden is.
Hier (Gelderland) is niks nada noppes, laatste 2 testers niks gevoeld.
V
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#6
dankje, denk dat ik voor kwaliteit kies.
woon in gelderland btw , zie hier ook heel erg veel slechte in omloop gaan.
veel met (bijna) geen werkzame stof erin, of mcpp.
zie mijn eigen vrienden ze naar binnen slikken, en tog doen ook al waarschuw ik ze ervoor.
daarom ook dat ik daar nu wat aan ga doen en maar weer eens een partijtje schone pillen koop.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik zou voor de 151mg gaan.
dat is super relaxxxx
J
J86Lid
01-01-2024, 00:00
#8
151mg GETEST?

Damnz... Dat die nog bestaan :openmouth:

KOOOOOOOOOOOOOOPEN
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#9
Allebei mega goedkoop voor in deze tijd.

Ligt er aan voor wat je ze wil gebruiken. Bijdoseren is met die laaggedoseerde makkelijker terwijl pillen naar een feest meenemen juist met die hooggedoseerde een kleiner probleem vormt.
Als je ze van plan bent door te verkopen zou ik voor die laaggedoseerde gaan.

Dat je de werking verschillend vindt kan liggen aan de vastheid van de pillen waardoor het langer duurt voor ze in je maag opgelost zijn. Dit kan je voorkomen door ze te verkruimelen. Dan werken die laaggedoseerde zelfs sneller en beter dan die hooggedoseerde.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#10
anon22 zei:
100 x 151mg getest mdma pillen voor 300 euro
Klik om te vergroten...

ik zou voor de 150ers gaan, hebje zoveel meer aan, want ik herken hetzelfde probleem als dat jij hebt met die lager gedoseerde pillen
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#11
jah , het is voor eigen gebruik (vrienden) en voor verkoop.

en voor de 151 vraag ik 5/6 euro per stuk kan wel deze tijd.
en de slechtere had ik dan weggedaan voor 3 voor 10 euro of 4 voor 10.
ik vermeld er ook altijd netjes en eerlijk bij wat voor kwaliteit ze krijgen.

en hij is getest ja.
het gaat om een licht wit/grijs pilletje met het logo AP erop.
redelijk kleine pilletjes

maar ik denk dat ik er snel bij moet zijn aangezien dit de enige is waar ik kan kopen die schone pillen heeft.

de rest allemaal troep en mcpp.
1 was zelfs getest op 16mg mdma , haha dan moet je er een hoop van nemen.
en die pillen waren joekels , net zo groot als een smartie, bruin zonder logo :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."