#1
Je denkt dat je lekkere smarties bij je hebt.
Je midden in een zin denkt "Shit waar heb ik het ook weer over"
paulXTC zei:Je midden in een zin denkt "Shit waar heb ik het ook weer over"
Die vind ik persoonlijk het zuurst..... dan denk ik echt bij mezelf van damnnnn
J86 zei:- Je tussen een groep onbekende mensen gaat zitten en ze vraagt of "we" morgen samen naar de efteling gaan
- Iemand aan de andere kant van de zaal staat uit te rusten met zn arm boven zn hoofd en jij al 10 minuten staat te staren naar zijn coole hoed
- Je je sigaret ALWEER verkeerd om in je mond steekt
- Je ergens buiten staat met een paar vrienden, 't is stil ... en ineens vraagt iemand "Woon je allang op jezelf dan?". Terwijl iedereen nog thuis woont.
- Je midden in een zin denkt "Shit waar heb ik het ook weer over"
J86 zei:Je weet dat je hard gaat als:
- Als je tegen je maat zegt dat ie een kwartje in die jukebox moet duwen en dat hij dan zegt dat er alleen een boom staat
- Als je op een feest aan mensen vraagt of ze even je benen willen vasthouden terwijl jij een handstand doet
- Iemand aan de andere kant van de zaal staat uit te rusten met zn arm boven zn hoofd en jij al 10 minuten staat te staren naar zijn coole hoed
- Je denkt dat de mainstage een hotdogkraam is
- Je je sigaret ALWEER verkeerd om in je mond steekt
- Je ergens buiten staat met een paar vrienden, 't is stil ... en ineens vraagt iemand "Woon je allang op jezelf dan?". Terwijl iedereen nog thuis woont.
TrippyShit zei:Hahah, deze vond ik wel leuk :P Herkenbaar ook.. ff kijken of ik nog wat kan verzinnen.
- Je denkt dat het verschrikkelijk gezellig is met zn allen, terwijl je met zn 3en bent.
- Je je ogen dicht doet, denkt dat je in de dierentuin loopt met je vrienden en er opeens achter komt dat je gewoon op de bank aan het wegspacen bent.
- Je met zn alleen heel hard Wonderwall gaat meezingen terwijl je het opneemt en het blijkt nergens naar te klinken terwijl je dacht dat het prachtig klonk.
Die gesprekken vond ik ook erg herkenbaar :P Dit is mijn raarste denk ik toch wel:
Wat is G aan het doen?
Ja die loempia's waren wel lekker.
Huh, loempia's?
Huh? Ja toch?
Weetniet? Waar had je het over?
Ja weet ik niet jij zei toch iets?
Oh. Wat dan?
Ja dat weet ik niet meer
Oh ok. Huh? wat weet je niet meer?
:P Best irritant soms, maar later kan ik er om lachen
J86 zei:- Je tegen elkaar op deze manier een gesprek hebt:
A:"vindt je ook?"
B:"huh wat zei je?"
A:"huh zei ik wat dan?"
B:"weet ik niet maar ik vind alles ok!"
A:"je bent te gek weet je"
B:"huh wat zei je"
etc. etc.
- Je je gsm, zoekt die je gewoon in je hand houd
- Iemand aan de andere kant van de zaal staat uit te rusten met zn arm boven zn hoofd en jij al 10 minuten staat te staren naar zijn coole hoed
- Je overal hekjes, muren en struiken ziet
- Je je sigaret ALWEER verkeerd om in je mond steekt
- Je ergens buiten staat met een paar vrienden, 't is stil ... en ineens vraagt iemand "Woon je allang op jezelf dan?". Terwijl iedereen nog thuis woont.
Spees174 zei:hahaha ja heerlijk herkenbaar de meesten![]()
ook wel leuk: 4 dingen tegelijk willen zeggen, en dan uiteindelijk geen van de 4 fatsoenlijk kunnen verwoorden :P
J86 zei:- Dat je al 10 minuten een echt "GOED" gesprek hebt met een stoel...
- Je tegen elkaar op deze manier een gesprek hebt:
A:"vindt je ook?"
B:"huh wat zei je?"
A:"huh zei ik wat dan?"
B:"weet ik niet maar ik vind alles ok!"
A:"je bent te gek weet je"
B:"huh wat zei je"
etc. etc.
- Je op het toilet staat en je keihard tegen je verschrompelde pik schreeuwt: "pis verdomme, PIS!", terwijl er zich een grote wachtrij voor de wc begint te ontwikkelen
- Je je gsm, zoekt die je gewoon in je hand houd
- Je een flauwe smaak van bloed in je mond hebt(terwijl in werkelijkheid je hele mond aan gort hebt gekauwt)
- Je ergens buiten staat met een paar vrienden, 't is stil ... en ineens vraagt iemand "Woon je allang op jezelf dan?". Terwijl iedereen nog thuis woont.
- Je steeds moet uitkijken waar je loopt omdat er overal afstapjes zijn (die er dus niet zijn)
- Je midden in een zin denkt "Shit waar heb ik het ook weer over"

Ghanzibaldhi zei:Mohhhh niet meer normaal 8 blauwe mitsu (120 mg ps) en liters bier... vrij kansloos kweet maar das een van mijn veeele ervaringen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."