Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA & Benzodiazepines?N

MDMA & Benzodiazepines?N

34 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
henkie84 zei:
Als je écht zekerheid wilt hebben of dit te combineren valt zul je je huisarts moeten vragen. Alleen iets zegt me dat je dat niet doet.
Klik om te vergroten...

Hij durft niet naar de huisarts. Hij is para dat de politie hem afluistert. :stoned:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het was natuurlijk de vraag hoe lang het zou duren voor de kleutercrew de thread komt derailen.

Ik vraag me meer af, heeft iemand hier er ervaring mee?
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik vraag me meer af, heeft iemand hier er ervaring mee?
Klik om te vergroten...

MDMA + Benzo's? Yeah. Ik heb een keer een 50 mg Oxazepam gedropped, en daarna een pilletje. Ik werd er natuurlijk erg vaag van aangezien het elkaars tegenpolen zijn qua effect, maar zover ik me kan herinneren was er geen sprake van nare bijwerkingen. Vooral gezien de relatief lage dosis Oxazepam die je gebruikt tegen de hyperventilatie lijkt het me niet dat het erg veel kwader kan in combinatie met MDMA. Blijft natuurlijk niet echt gezond maargoed.
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb er geen ervaring mee en wel om de bovengenoemde reden...nooit uppers met downers combineren, want de effecten zijn niet bekend en kunnen risicoverhogend zijn.

Waarom wil je het persé weten? vraag ik mij af. Combinaties als die jij noemt werken in ieder lijf anders en het kan (hoeft dus niet) gevaarlijk zijn. Bij De Sjeik viel het wel mee, hoewel hij wel behoorlijk vaag werd, als ik het goed lees.

Als jij het nu eens gewoon doet en het valt jou wel mee, ga je dan aan iedereen hier op het forum uitleggen dat het zo'n fijne combi is?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tuurlijk doet ie dat. Van hem mag het hele psychiatrische ziekenhuis aan de hippieflip :stoned:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
Angramar Temenos zei:
Het was natuurlijk de vraag hoe lang het zou duren voor de kleutercrew de thread komt derailen.

Ik vraag me meer af, heeft iemand hier er ervaring mee?
Klik om te vergroten...

Ik kan echt niet tegen dat soort wijsneuzerige kloteopmerkingen terwijl dit hele topic al belachelijk is.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
De 10 mg oxazepam die ik bij hyperventilatieaanvallen gebruik merk ik nauwelijks geestelijk.. De 50 mg's die ik vroeger had voor angstaanvallen zijn natuurlijk een ander verhaal. Hoogstens dat ik er licht slaperig van word, zelfs dat niet eens. Het is meer iets, stel dat ik ademnood krijg terwijl ik zit te spacen op de MDMA, of het dan veilig is om die oxazepam erin te gooien.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dood ga je niet.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik was niet van plan om het recreatief door elkaar te gebruiken, laat dat duidelijk zijn.. ik vind benzo's niet eens recreatief te gebruiken, ik vind het effect gewoon niet lekker, ik heb ze van de dokter als medicijn, en zo gebruik ik ze ook. Enige reden dat ik ze zou gebruiken buiten de reden waarvoor ik ze krijg is een bad trip afkappen, als het zo erg wordt dat ik dreig te flippen en mezelf serieus iets aan zou doen.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
en mezelf serieus iets aan zou doen.
Klik om te vergroten...
Wanneer komt die trip?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Relativeren is je antwoord, angst bestaat niet.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nu heb ik nogal een probleem, ik heb chronische hyperventilatie sinds een paar weken, dit komt door spanning, stress & angst; Ik heb hier benzo's voor voor als het nodig is, en die doen ook hun werk goed. Ik heb het niet altijd nodig, maar ik ga absoluut niet m'n feestjes laten verpesten door een gevoel alsof ik stik.

Nu wou ik vragen, vallen benzo's te combineren met MDMA? Dan heb ik het vooral over angstdempers als oxazepam. Is dit gevaarlijk, of heft het elkaars werking op? Of misschien versterkt het elkaar juist? Kan ik dit doen?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als hij het toch wilt proberen, ook al weet hij dat het niet zonder risico's is, dan kan hij zich beter zo goed mogelijk laten informeren en research doen om de schade zo veel mogelijk te beperken.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben al tijden niet echt psychotisch.. Ik ben psychotisch geweest, klopt.. Ik heb last van spanning vooral nu, enorme spanning en extreme paranoia voor politie, overheid, etc. Die spanning gaat gewoon om niks, heb gewoon random een brok in m'n keel, niet genoeg lucht, angst om te stikken, etc.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#15
En dan zijn drugs natuurlijk een geschenk uit de hemel :openmouth:
Gooi jezelf weg..
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je zo'n paniekaanval krijg onder invloed van LSD kan ik je vertellen dat je daar nooit meer bovenop komt.
En wees blij dat je psychose weg is, roep hem niet weer op met middelen.

Ontopic: Goed voor je lijkt het me niet aangezien die middelen lichamelijk nogal tegengesteld werken. Het is bewezen dat zoiets zeer slecht is voor je hart. Ook lijkt me het effect niet echt prettig. Je zult er loomheid van krijgen.
Je overleeft het wel. Maar of het goed voor je is...
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#17
Moest erg traumatisch zijn.
Sterkte, en niet meer trippen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
tomz0r zei:
Als je zo'n paniekaanval krijg onder invloed van LSD kan ik je vertellen dat je daar nooit meer bovenop komt.
En wees blij dat je psychose weg is, roep hem niet weer op met middelen.

Ontopic: Goed voor je lijkt het me niet aangezien die middelen lichamelijk nogal tegengesteld werken. Het is bewezen dat zoiets zeer slecht is voor je hart. Ook lijkt me het effect niet echt prettig. Je zult er loomheid van krijgen.
Je overleeft het wel. Maar of het goed voor je is...
Klik om te vergroten...

Die paniekaanval heb ik dus dit weekend tijdens LSD + Ketamine gehad. Duurde ongeveeer een kwartier, en het was echt *niet* tof. Ik ga ook niet meer trippen tot m'n hyperventilatie over is.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Er komt nog wel een tripreport van, de rest van de trip was wel erg leuk. Tot de hyperventilatie over is ga ik niet trippen in elk geval.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoe vaak heb je nu al niet beweerd voorlopig niet te trippen of eventjes geen drugs te gebruiken..? Werk aan je leven, aan je sociale ontwikkeling in plaats van drugs te misbruiken en op internet om aandacht te schreeuwen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."