#1
Ik vraag me meer af, heeft iemand hier er ervaring mee?
MDMA + Benzo's? Yeah. Ik heb een keer een 50 mg Oxazepam gedropped, en daarna een pilletje. Ik werd er natuurlijk erg vaag van aangezien het elkaars tegenpolen zijn qua effect, maar zover ik me kan herinneren was er geen sprake van nare bijwerkingen. Vooral gezien de relatief lage dosis Oxazepam die je gebruikt tegen de hyperventilatie lijkt het me niet dat het erg veel kwader kan in combinatie met MDMA. Blijft natuurlijk niet echt gezond maargoed.
