#1
Meer dan 4, bij goed snoep, heeft geen zin, alleen de bijwerkingen nemen toe, die euforie komt niet meer terug. Veel prettiger zal je je er iig niet van voelen..en de dagen erna des te ongemakkelijker..
).
natalia zei:alé da is toch logisch meer pillen,meer effect?!!
k gebruik al 6 jaar xtc,mor wel met mate zu!pak hoogstens 2 pillekes,constant halfkes,want vind t degoutant als ik te skeel ben![]()
mor vrienden van mij gebruiken wekelijks xtc en die heb ik toch nog ni horen klagen zu dat effect vermindert!!
blijf es thuis hé als je geen xtc meer wilt gebruiken,k doe da ook!
als ik uitga gebruik ik toch sowieso xtc!!!
cheers x
en ik vroeger ook...Bal0n zei:natalia zei:alé da is toch logisch meer pillen,meer effect?!!
k gebruik al 6 jaar xtc,mor wel met mate zu!pak hoogstens 2 pillekes,constant halfkes,want vind t degoutant als ik te skeel ben![]()
mor vrienden van mij gebruiken wekelijks xtc en die heb ik toch nog ni horen klagen zu dat effect vermindert!!
blijf es thuis hé als je geen xtc meer wilt gebruiken,k doe da ook!
als ik uitga gebruik ik toch sowieso xtc!!!
cheers x
Dan zijn je vrienden echt super achterlijk..

!!k zeg ni dak t goekeur hé hun gebruik,k gaf gewoon een voorbeeld!
2 maanden he!doopie zei:mischien een idee om gewoon een maandje niet te gebruiken dan krijg je het gevoel weer terug![]()
Lees die post eens een paar keer hard op en denk dan eens na.2C-Em zei:Meer dan 4, bij goed snoep, heeft geen zin, alleen de bijwerkingen nemen toe, die euforie komt niet meer terug. Veel prettiger zal je je er iig niet van voelen..en de dagen erna des te ongemakkelijker..
Tegen jou2C-Em zei:Bedoel je dat nou tegen mij of tegen de TS?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."