Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb dat dus ook dat ik van die laatste weinig of niets meer voel en dan word het op het laatst best saai, volgens mij is dat omdat je al te lang gebruikt en je lichaam het gewoon word, ik ga nu een tijdje proberen te stoppen want na al die tijd vind ik de plezier er wel wat afgaan dit is dus mijn mening, correct me if i'm wrong! Greetz"
"na speed voel je je altijd rot, ongeacht goeie of slechte"