#1
Na 2pillen bijslikken , krijg ik niet meeer de euforie ,alleen wazig en wappie en je stelt de fall down even uit messchien , maar des te brakker voel jeje de andere dagen,
na 2 pillen een hijsje van een joint, versterkt de flow net zo lekker.
Trouwens al 3 mnd niet gebruikt..zelfs gefeest zonder ,en toch heerlijk heel de avond doorgedanst tot 5 en geen kater..beviel me wel,,
Stiekum weet ik hoe lekker tis even diep te gaan, dus ikzeg nooit nooit..meer![:wink:]()
na 2 pillen een hijsje van een joint, versterkt de flow net zo lekker.
Trouwens al 3 mnd niet gebruikt..zelfs gefeest zonder ,en toch heerlijk heel de avond doorgedanst tot 5 en geen kater..beviel me wel,,
Stiekum weet ik hoe lekker tis even diep te gaan, dus ikzeg nooit nooit..meer
).

