Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeer pillen meer effect?

Meer pillen meer effect?

22 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
r
richelleLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na 2pillen bijslikken , krijg ik niet meeer de euforie ,alleen wazig en wappie en je stelt de fall down even uit messchien , maar des te brakker voel jeje de andere dagen,
na 2 pillen een hijsje van een joint, versterkt de flow net zo lekker.

Trouwens al 3 mnd niet gebruikt..zelfs gefeest zonder ,en toch heerlijk heel de avond doorgedanst tot 5 en geen kater..beviel me wel,,

Stiekum weet ik hoe lekker tis even diep te gaan, dus ikzeg nooit nooit..meer :wink:
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#2
Meer dan 4, bij goed snoep, heeft geen zin, alleen de bijwerkingen nemen toe, die euforie komt niet meer terug. Veel prettiger zal je je er iig niet van voelen..en de dagen erna des te ongemakkelijker..
S
SindyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oke dan

De laatste 2 slik ik omdat ik bang ben dat ik het relaxte gevoel kwijt raak. Anders duurt het ook iets korter, ik merk er verder bijna niets van
S
SindyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een vraagje

Meestal slik ik ongveer 4 pillen op een avond, maar ik slik deze dan niet in 1 keer, meestal ieder uur 1.
Maar meestal merk ik niets meer van de laastse 2 pillen.
Is het zo dat als je 4 pillen slikt je ook 4x lekkerder voelt?
Of kan je ze beter in 1 keer sllikken?

Kus Sindy
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik meen ergens een keer gelezen te hebben, dat meer pillen slikken niet leidt tot een sterker euforisch gevoel. Helaas kan ik niet terug vinden waar ik dit gelezen heb (Short term memorie loss.. :smoke: ).

En trouwens, als je van die laatste 2 nix meer voelt, waarom slik je ze dan?

Je kan ze beter over de avond verspreiden, het gevoel zal ongeveer hetzelfde blijven (zoals je beschrijft), en langer duren.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#6
als je ze alle 4 tegelijk slikt dan is de kans groot dat je moet kotsen. ik spreek uit ervaring. :mrgreen:
m
mean_devilLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb dat dus ook dat ik van die laatste weinig of niets meer voel en dan word het op het laatst best saai, volgens mij is dat omdat je al te lang gebruikt en je lichaam het gewoon word, ik ga nu een tijdje proberen te stoppen want na al die tijd vind ik de plezier er wel wat afgaan
dit is dus mijn mening, correct me if i'm wrong!
Greetz
S
SindyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk ook dat inderdaad je lichaam er aan gewend raakt. Helaas...

Maar dat tijdje stoppen is best een leuk idee, maar je moet het wel kunnen, mij is het niet gelukt. :cry:
n
nataliaLid
01-01-2024, 00:00
#9
alé da is toch logisch meer pillen,meer effect?!!
k gebruik al 6 jaar xtc,mor wel met mate zu!pak hoogstens 2 pillekes,constant halfkes,want vind t degoutant als ik te skeel ben :hearteyes:
mor vrienden van mij gebruiken wekelijks xtc en die heb ik toch nog ni horen klagen zu dat effect vermindert!!

blijf es thuis hé als je geen xtc meer wilt gebruiken,k doe da ook!
als ik uitga gebruik ik toch sowieso xtc!!!

cheers x
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#10
natalia zei:
alé da is toch logisch meer pillen,meer effect?!!
k gebruik al 6 jaar xtc,mor wel met mate zu!pak hoogstens 2 pillekes,constant halfkes,want vind t degoutant als ik te skeel ben :hearteyes:
mor vrienden van mij gebruiken wekelijks xtc en die heb ik toch nog ni horen klagen zu dat effect vermindert!!

blijf es thuis hé als je geen xtc meer wilt gebruiken,k doe da ook!
als ik uitga gebruik ik toch sowieso xtc!!!

cheers x
Klik om te vergroten...

Dan zijn je vrienden echt super achterlijk..
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bal0n zei:
natalia zei:
alé da is toch logisch meer pillen,meer effect?!!
k gebruik al 6 jaar xtc,mor wel met mate zu!pak hoogstens 2 pillekes,constant halfkes,want vind t degoutant als ik te skeel ben :hearteyes:
mor vrienden van mij gebruiken wekelijks xtc en die heb ik toch nog ni horen klagen zu dat effect vermindert!!

blijf es thuis hé als je geen xtc meer wilt gebruiken,k doe da ook!
als ik uitga gebruik ik toch sowieso xtc!!!

cheers x
Klik om te vergroten...

Dan zijn je vrienden echt super achterlijk..
Klik om te vergroten...
en ik vroeger ook... :rolleyes:
n
nataliaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dan zijn je vrienden echt super achterlijk..[/quote]

whatever :rolleyes: :rolleyes: !!k zeg ni dak t goekeur hé hun gebruik,k gaf gewoon een voorbeeld!
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#13
mischien een idee om gewoon een maandje niet te gebruiken dan krijg je het gevoel weer terug :wink:
*
***Puppy***Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben er van overtuigd dat je na 2 pillen het verschil niet meer merkt. Tuurlijk ligt het ook aan de sterkte van je pil maar het is een standaard regel dat je alleen de eerste 2 echt voelt en de rest het gevoel alleen wat langer vast houd.

:wave:
v
vyceLid
01-01-2024, 00:00
#15
doopie zei:
mischien een idee om gewoon een maandje niet te gebruiken dan krijg je het gevoel weer terug :wink:
Klik om te vergroten...
2 maanden he!
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Meer pillen nemen heeft weinig positief (!!) effect. Na bijvoorbeeld 1 het scheelt per persoon uiteraard is alle positiefe energie al uit je lichaam, en meer pillen geeft alleen een meer oppeppend (speedy) gevoel. Dus niet het gelukzalige wat XTC ook heeft dus je kan beter niet meer pakken gewoon wachten tot de vorige bijna is uitgewerkt. Meer pillen is ook meer risico!
d
denizbierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik word vaag van veel pillen
p
peachLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wij nemen na 2 pillen meestal wat ghb bij....2,5 ml......dan blijft het effect nog wel een poos hangen.In elk geval beter dan als je een derde of vierde pil neemt.En in tijden van de huidige schaarste scheelt het natuurlijk ook :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
2C-Em zei:
Meer dan 4, bij goed snoep, heeft geen zin, alleen de bijwerkingen nemen toe, die euforie komt niet meer terug. Veel prettiger zal je je er iig niet van voelen..en de dagen erna des te ongemakkelijker..
Klik om te vergroten...
Lees die post eens een paar keer hard op en denk dan eens na.
2
2C-EmLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bedoel je dat nou tegen mij of tegen de TS?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."