Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC ALGEMEEN

XTC ALGEMEEN

35 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Miss J zei:
Maar waarom slik je hem niet gewoon dan? Dit is alleen maar moeilijk doen naar mijn mening :rolleyes:
Klik om te vergroten...

My point exactly. Het is de makkelijkste en snelste manier. Ook weet je dan zeker dat je effect bereikt (mits je een goede pil hebt), het zou zonde zijn als je de pil verspild door het in een joint te gooien waar je niks van voelt. Orale inname is niet voor niks de meest voorkomende manier van inname.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#2
je kan ze ook door je traanbuis naar binnen douwen, het effect is dan dat je gaat huilen :wink:
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja, waarom slik je hem niet gewoon? haha, nu wil ik het antwoord weten ook! :wink:

Ik krijg soms blauwe mitchu's niet doorgeslikt, die zijn echt te groot... maar dan breek je hem gewoon door de midden. Gewoon slikken dus!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kan ook geen enkele rede bedenken waarom je de pil niet gewoon op je tong legt en een grote slok water neemt zodat je hem doorslikt. Dan werkt ie ook en juist om dat te kunnen doen worden die dingen als pillen gedrukt.
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#5
gewoon slikken, ik snap niet waarom je hier een apart topic voor openmaakt,
een joint erbij roken is zeer relaxt, maar met al mijn XTC herinneringen + wiet, voel ik nooit iets van die wiet. Dus dat is je eigen keuze
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#6
paulXTC zei:
gewoon slikken, ik snap niet waarom je hier een apart topic voor openmaakt,
een joint erbij roken is zeer relaxt, maar met al mijn XTC herinneringen + wiet, voel ik nooit iets van die wiet. Dus dat is je eigen keuze
Klik om te vergroten...

Haha, ja je zou het bijna zonde vinden om er een paar te roken als je wappie bent:P
Toch gebeurt het altijd en is er in de na-space niks meer over.
Vorrige keer zakje verstopt zodat we nog over zouden hebben. Werkt! :wave:
g
gary09Lid
01-01-2024, 00:00
#7
:stoned:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
kapot maken en in een vloeitje doen :P
z
zaagmansLid
01-01-2024, 00:00
#9
Roken kan wel, maar niet een pil.
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gewoon slikken die zooi niet moeilijk doen :tongueout:. Pilletje in je drinken oplossen is echt te ranzig voor woorden meteen kotsneigingen. Achterop je tong leggen snel water erbij dan proef je er niks van. Hij slaat zowiezo in na 1,5 uur. Veel plezier in iedergeval
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
gary09 zei:
ik wou niet slikken omdat ik dan niet weet wanneer het zou aanslaan
Klik om te vergroten...
Haha, dat weet je wel hoor.

gary09 zei:
maarja zaterdag slik ik wel ff een halve
en als dat te weinig is nog een halve
Klik om te vergroten...
Heb je het laten testen?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
zaagmans zei:
Roken kan wel, maar niet een pil.
Klik om te vergroten...

Ook mdma kristallen roken heeft geen effect.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oom Klaas zei:
zaagmans zei:
Roken kan wel, maar niet een pil.
Klik om te vergroten...

Ook mdma kristallen roken heeft geen effect.
Klik om te vergroten...
misschien bedoelt ie wel gewoon siagretten :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
drain bamage zei:
Oom Klaas zei:
zaagmans zei:
Roken kan wel, maar niet een pil.
Klik om te vergroten...

Ook mdma kristallen roken heeft geen effect.
Klik om te vergroten...
misschien bedoelt ie wel gewoon siagretten :P
Klik om te vergroten...

Dat is ook nog een optie ja, :P
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zou je eventueel freebase MDMA (dus geen zout; base-MDMA is toch een olie?) zou verhitten en verdampen, zou je dat kunnen chinezen? Vroeg ik me af
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja het kan wel. Er is hier iemand op het forum die mdma ook gerookt heeft. Weet zo snel ff niet meer wie dat is maar stond in het onderschrift bij Did/To do lijstje.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een vriend van me deed het en voelde niks. Werd er alleen heel misselijk van.
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Angramar Temenos zei:
Als je persé MDMA wil snuiven, regel dan pure MDMA, geen pillen.. MDMAkristallen dus.
Klik om te vergroten...

Als je MDMA wil nemen, regel dan pure MDMA, geen pillen.. MDMAkristallen dus
r
reetketelsteenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik doe de pil altijd in m'n pisbuis en stamp 'm daarna aan met een breinaald :tearsofjoy:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#20
^lol

Ik snap niet waarom mensen altijd alles moeten proberen te snuiven of roken enzo :confused:
Het is godverdomme als pil gedrukt zodat je het met een slokje drinken zo achterover kan gooien. Wat geeft je dan het idee om het te gaan roken of snuiven :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."