Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsserotonine aanmaak stoppen doorde dwaas uit te hangen

serotonine aanmaak stoppen doorde dwaas uit te hangen

34 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#1
lindaaa zei:
Beetje jammer dat je zo reageerd.
De drugs kunnen bij iedereen een andere uitwerking hebben, de 1 is er gevoeliger voor dan andere.
Als ik hier een bericht achter laat om mensen te waarschuwen dan doe ik dat om mensen te waarschuwen voor de gevaren van drugs!
Dus steek je oordeel over andere in je reet want alle wijsheid heb je echt niet in pacht.
Klik om te vergroten...

Beetje jammer dat jou iq dramatisch laag is.
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#2
lindaaa zei:
Beetje jammer dat je zo reageerd.
De drugs kunnen bij iedereen een andere uitwerking hebben, de 1 is er gevoeliger voor dan andere.
Als ik hier een bericht achter laat om mensen te waarschuwen dan doe ik dat om mensen te waarschuwen voor de gevaren van drugs!
Dus steek je oordeel over andere in je reet want alle wijsheid heb je echt niet in pacht.
Klik om te vergroten...

Beetje jammer dat jij op zo'n manier mensen wilt waarschuwen voor drugs terwijl je het alleen maar voor jezelf verpest hebt. Drugs heeft voor iedereen inderdaad een andere uitwerking maar als je het verantwoordelijk gebruik houdt gebeurd het echt niet zomaar dat je serotonine en dopamine systeem niet meer vanzelf opgang komt. En als jij dat wel voor elkaar gekregen hebt en er zelfs medicijnen voor krijgt (die niet eens meer helpen) dat heb je dat helemaal zelf gedaan.

De meeste mensen op dit forum weten wel van de gevaren van drugs af omdat ze zichzelf namelijk wel goed ge茂nformeerd hebben van tevoren of ze komen die info hier opzoeken, iets wat jij misschien ook had moeten doen?
M
Memm没mLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik dit zo allemaal lees dan weet ik ineens weer waarom ik maar 2-3 keer per jaar XTC wil nemen... Ik las laatst iets in de trend van 'je lichaam is een tempel, vereer het'. Zo is het maar net. Maar misschien heb ik makkelijk praten omdat ik uit een fatsoenlijk gezin kom en zelf niet zo dom als het achtereind van een ezel ben. Maar dank jullie wel. Ik ben weer eens gewaarschuwd
P
PinthoLid
01-01-2024, 00:00
#4
en wie gehtst nu met dir?? al een beetje meer serotonine in de hersenen of nog niet:(?
j
jojo de poenaniemanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Memm没m zei:
Als ik dit zo allemaal lees dan weet ik ineens weer waarom ik maar 2-3 keer per jaar XTC wil nemen... Ik las laatst iets in de trend van 'je lichaam is een tempel, vereer het'. Zo is het maar net. Maar misschien heb ik makkelijk praten omdat ik uit een fatsoenlijk gezin kom en zelf niet zo dom als het achtereind van een ezel ben. Maar dank jullie wel. Ik ben weer eens gewaarschuwd
Klik om te vergroten...

laat je ze ook testen dan? dat had je er wel bij moeten zeggen om je eigen helemaal in te dekken
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat is dat toch met lui die tachtigduizend gram MDMA consumeren binnen een tijdsbestek van drie dagen en vervolgens menen dat zij de aangewezen persoon zijn om te verkondigen dat ook incidenteel gebruik '茅cht h茅茅l gevaarlijk' is? Ga weg.. daar zit toch helemaal niemand op te wachten..
j
jojo de poenaniemanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Memm没m zei:
Als ik dit zo allemaal lees dan weet ik ineens weer waarom ik maar 2-3 keer per jaar XTC wil nemen... Ik las laatst iets in de trend van 'je lichaam is een tempel, vereer het'. Zo is het maar net. Maar misschien heb ik makkelijk praten omdat ik uit een fatsoenlijk gezin kom en zelf niet zo dom als het achtereind van een ezel ben. Maar dank jullie wel. Ik ben weer eens gewaarschuwd
Klik om te vergroten...

lsd is trouwens bij 1 keer gebruiken ook heel riskant, dus zo bijdehand als je denkt ben je alvast niet. dit doe ik van mensen als jij :kots:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#8
jojo de poenanieman zei:
Memm没m zei:
Als ik dit zo allemaal lees dan weet ik ineens weer waarom ik maar 2-3 keer per jaar XTC wil nemen... Ik las laatst iets in de trend van 'je lichaam is een tempel, vereer het'. Zo is het maar net. Maar misschien heb ik makkelijk praten omdat ik uit een fatsoenlijk gezin kom en zelf niet zo dom als het achtereind van een ezel ben. Maar dank jullie wel. Ik ben weer eens gewaarschuwd
Klik om te vergroten...

lsd is trouwens bij 1 keer gebruiken ook heel riskant, dus zo bijdehand als je denkt ben je alvast niet. dit doe ik van mensen als jij :kots:
Klik om te vergroten...

Niet dat ik een eenmalig pilletje zo gevaarlijk vind, maar leg mij eens uit wat riskant is aan een zegel lsd?
j
jojo de poenaniemanLid
01-01-2024, 00:00
#9
lsd blijft 80 jaar in je bloed zitten schijnt, en je kan daarin trug vallen ,ook schijn je in je trip te kunnen blijven hangen dan spoor je de rest van je leven niet meer .ik ken iemand (niet persoonlijk) die dat overkomen is dat lijkt net een enorme dwaas, en komt niet meer goed, lijkt mij wel riskant dan.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
jojo de poenanieman zei:
lsd blijft 80 jaar in je bloed zitten schijnt, en je kan daarin trug vallen ,ook schijn je in je trip te kunnen blijven hangen dan spoor je de rest van je leven niet meer .ik ken iemand (niet persoonlijk) die dat overkomen is dat lijkt net een enorme dwaas, en komt niet meer goed, lijkt mij wel riskant dan.
Klik om te vergroten...

crapcrackjunky talk bangmakerij ....

Jammer dat Lindaa en de kutjesman 2 dwazen zijn, 2 domme dwazen verslaafd geraakt en lekker alles de schuld geven behalve hun zelf.

Gelukkig heeft dit forum een duidelijke boodschap:


LEES JE GOED IN
RESPECTEER DE DRUGS
MAAK JE OPLEIDING AF
EN GENIET VOLOP

:wave:
M
Memm没mLid
01-01-2024, 00:00
#11
jojo de poenanieman zei:
lsd blijft 80 jaar in je bloed zitten schijnt, en je kan daarin trug vallen ,ook schijn je in je trip te kunnen blijven hangen dan spoor je de rest van je leven niet meer .ik ken iemand (niet persoonlijk) die dat overkomen is dat lijkt net een enorme dwaas, en komt niet meer goed, lijkt mij wel riskant dan.
Klik om te vergroten...

Ik las dit topic en wou alweer posten tot ik al een reply van mij tegenkwam. Was het al helemaal vergeten (dronken ofzo?) maar ik sta nog steeds achter wat ik zei, zeker na dat je dit zegt. Verder: what lysergine zei :wave:

succes met de tips die je gegeven zijn!
Q
Qoca茂neLid
01-01-2024, 00:00
#12
VidaLoCa zei:
XTC kan leuk zijn, ik heb er veel leuke maar ook slechte herinneringen van.
Toen ik net 15 werd had ik een periode ach ik weet het niet, ik dacht dat pilletjes geen kwaad konden. En ik nam er 1tje elke dag, de week erna nam ik soms 3-4 per dag. Dit ging zo ver dat ik opstond ik nam er 5 ik vertrok naar school en 'smiddags nog 5. Ik leefde ongeveer 6 maanden met altijd mdma in mijn lichaam. Ik werd ook een zombie ik woog ook maar 50kg. Ik heb er zo een 300 - 400 genomen denk ik op een halfjaar. Dan heb ik zelfrespect gekregen.

Nu is het 1 jaar en 2 maanden geleden dat ik xtc nog heb aangeraakt. Ik heb er bv hppd van opgelopen en mijn concentratie is afgenomen. Ook had ik toen ik net stopte weken slaapproblemen, de ergste dromen die je je kan inbeelden. Ik heb die periode achter me gelaten.
Ik eet nu en ik fitness ik probeer die schade in te halen. Zit inmiddels op 64kg.

XTC kan echt leuk zijn, ik heb er ervaringen mee dat ik uren heb gepraat met vrienden in mijn kamer, echt intense gesprekken heb je dan. Overdrijf gewoon niet met XTC. Laat telkens 2-3 maanden tussen de innames en neem er niet meer dan 3. Probeer ook genoeg te eten en te drinken na en voor het gebruik. Ik leef nu een drugsvrij leven buiten alcohol als ik wegga.
En het werkt voor me, ik mis het gevoel niet.

Ik .. ach het is een deel van mijn leven. Als ik denk aan die periode toen de pillen in 100 stukjes spatte in mijn mond en die vieze smaak. Mdma als je het veel gebruikt maakt het antistoffen aan en je geniet er niet meer van. Gebruik echt met mate, meer kan ik niet zeggen! Het is een leuk gevoel maar gebruik met mate! Maak niet de fout die ik maakte, ik heb het langs de harde weg geleerd maar ik ben er zelfzeker en vol met kennis uitgekomen.
Klik om te vergroten...



Wat een verhaal man! Goed dat je er zelf uit bent weten te komen!
En bedankt voor het delen van je verhaal! :)
R
RondjeslopenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goed dat je ermee gestopt bent, maar als ik zo de rest van je verhaal lees is het mischien een idee om helemaal van de drugs af te blijven. Dit zeg ik omdat het lijkt alsof je echt niet met drugs om kan gaan, en dan bedoel ik niet hoe je een shot klaar maakt.


@ alle mensen die zeggen dat je geen drugs moet gebruiken omdat ze zelf hun grenzen niet wisten, en waarschijnlijk geen idee hadden van wat ze nou naar binnen werkten en wat het met hun lichaam deed :wave:
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergine25 zei:
crapcrackjunky talk bangmakerij ....

Jammer dat Lindaa en de kutjesman 2 dwazen zijn, 2 domme dwazen verslaafd geraakt en lekker alles de schuld geven behalve hun zelf.

Gelukkig heeft dit forum een duidelijke boodschap:


LEES JE GOED IN
RESPECTEER DE DRUGS
MAAK JE OPLEIDING AF
EN GENIET VOLOP

:wave:
Klik om te vergroten...

can I get A a-m-e-n ! :grin:
j
jojo de poenaniemanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb 5 jaar zonder serotonine geleefd door overmatig xtc te gebruiken,dat is zo heftig en intens kut ik vraag me af of meer mensen dat hebben gehad t is niet echt veelvoorkomend geloof ik ik heb er ook niet veel over kunnen vinden.
Het is een depressie,op zn uiterste bij mij was t zo heftig dat ik in t begin gewoon stijf stond (op geslachtsorgaan na, haha) van de zenuwen, dan denk je doe ff nomaal, je ontspant maar na 5 min. zit je ongemerkt weer zo. dat vergeet ik mn leven niet meer het is echt zwaar kut, en ik begrijp ook goed dat depressies tot zelfmoord leiden.
je komt er wel 3 keer zo sterk uit dat is je beloning dan denk ik maar, en terecht ook al is t je eigen schuld dat wil niemand.
hoewl ik 1 persoon ken die dat met opzet heeft gedaan dat is echt ziek maar heb ik wel veel respect voor, want diegene wist wat t was had t eerder gehad. maar wel echt ziekelijk. degene die t hebben gehad praten op zeker niet graag daarover behalve op internet denk ik das toch een beetje anders.
als ik t tegen een persoon erover heb moet ik soms mn best doen niet te gaan janken aan de herinnering daaraan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."