het is zeker een mooi gevoel van xtc uit je bol zijn ,ik vind t t mooiste van alles wat ik geprobeerd heb, en dat is een hoop.
je kan alleen helaas flinke schade in je kop aanrichten met speed ook daar moet je echt mee uitkijken want dat zijn echt geen grappen meer waar je in kan belanden, en kan ook echt langdurig zijn, ik dus 6 jaar inmiddels
en op dat gebied (depressie) gaat t niet verder, t schijnt zelfs levenslang te kunnen zijn, dan zou je echt geen leven meer hebben, levenslang lijden dat zou je niet trekken denk ik,en zeker niet willen, als je dat zou weten dat t levenslang zou zijn geloof ik niet dat iemand er geen eind aan zou maken.
als je er al een tijd mee loopt, en t word veel erger,zonder reden zou je helemaal hopeloos worden , maar juist dan gaat t weg, en dat princiepe werkt bij eidereen hetzelfde
ik heb dat tot 2 keer toe meegemaakt een van een half jaar en 6 jaar.
ze ziijn wel echt te erg die laatste dagen ik liep op een gegeven moment helemaal houterig van de spanning in mn kop en dat is echt geen grap of overdreven, tliefst loop je hard weg voor iedereen uit angst onzekerheid en spanning uitputting (na die 6 jaar) ook voor je beste maat ik wist me echt geen raad, maar ook dat t een goed teken was.
ik weet zeker dat er een hoop zelfmoord gevallen zijn geweest door die periode bij mensen met een gewone depressie, en die gaat niet zover als die van xtc, dat kan je van nature nl. niet oplopen je aanmaak van je serotonine stopt nl.
ook heb ik in al die jaren niet 1 keer gedroomd, en toen t weg ging achterelkaar, dat is een soort ontlating van je emoties ofzo t is in elk geval goed, dromen.
toen ik aan t blowen zat droomde ik ook vrijwel nooit
van t blowen af stelt trouwens geen reet voor vergeleken met die hoerige depressie,en ik blowde vrij veel elke dag zo n 2 en halve gr. 4 jr. lang, van de 1 op de andere dag gestopt.
de ergste dag van t afkicken daarvan is niet half zo erg als die xtc-depressie
eerst denk je ; ik hoop dat t morgen weg is, na ee paar dagen denk je ik hoop dat t volgende week weg is dan in maanden steeds groter
de laatste maandenzijn echt te erg je voelt je zo waardeloos en onrustig, en daarin helemaal aleen
ik heb van mezelf een prima zelfbeeld maar dan kan je echt niet dieper, ik kan me niks ergers voorstellen, ik denk dat een oorlog vergelijkbaar is qua psychische klappen, het enige voordeel is dat serotonine een rol heeft in je geheugen je slaatv zonder niet veel op gelukkig
ik zie t ook als een 6-jarig zwart gat
kan iemand wat vertellen hierover omdat diegene t ook heeft meegemaakt of iets die kant op?
ik hoor t namelijk nooit.
ik ken persoonlijk mensen die t hebben gehad,1 daarvan 2 en half jaar
die barste ook toen ie t langer als een paar zinnen erover had, t zat ook nog vers in zn geheugen
ik vergeet dat echt mn leven niet meer, liever wel natuurlijk je word er wel 3 keer zo sterk van geestelijk das je beloning dat kan je gelijk goed testen door iemand die je in die tijd blachelijk heeft gemaakt als dat t geval is geweest, als ie zn kans schoon zag das echt misselijk die zou je helemaal slopen als je dat zou willen
ik heb t ook bij 1 gehad, op dat moment was ik ook zo agressief en vol haat alleen veel te zwak, toen dacht ik echt wacht maar als t weg is dan sloop ik je maar toen t weg was niet meer je gaat zeg maar gewoon strak staan,ik denk met t zelfde verschil als met een pil alleen t hoort nu zo en blijft ook, je staat van jezelf eigelijk al strak, alleen das normaal dan zit je zeg maar op 5 qua serotonine afgifte met pil op 10 en met wat ik had op 0 een depressie is 3 misschien 2 dat weet ik niet precies das t princiepe
ik snap nu wel dat mensen zelfmoord plegen en dat je niet te snel moet oordelen over een persoon, hoewel t in mijn geval ,m eigen schuld was, had ik dat natuurlijk nooit gedaan als ik dat van te voren geweten had maar dat heeft iedereen well denk ik dan maar nu ging dit natuurlijk wel heel ver, zodra je pil niet meer werkt na een tijd lang heftig gebruik moet je stoppen zo niet ben je echt de lul en ga je spijt krijgen en veel ook, de laatste 3 jaar daarvan ben ik ook gaan basen en bruin roken toen t weg was zat ik op 3 a 4 keer per week te roken en elke dag ghb zelfs dat was een eitje mee te stoppen dat heb ik er gelijk achteraan gedaan.
nu benn ik wel genezen van mn drugs avontuurtjes hoewel ik niks had willen missen behalve die depressie dan, ketamine is ook een aanrader vind ik das echt bizar, je moet gewoon nergens te hard mee van stapel lopen en goed op jezelf blijven letten en af en toe een paar maand niks, niks met regelmaat doen dan blijft t leuk en spannend, behalve basen en bruin roken of spuiiten kan je beter helemaal niet proberen das wat link maar wel lekker spuiten heb ik 2 keer gedaan das wel echt heftig op 6 jaar na in de hel lopen heb ik wel mooie ervaringen aan over, hoewel dat niet tegen die depressie opweegt, maar dat had ook goed kunnen aflopen als ik niet zo debiel daarmee had gedaan
ik ben er al met al wel sterk uitgekomen das wel weer een voordeel dan, dat lukt je nl. niet als blower of welke downer dan ookwat dat betreft kan je beter aan een upper zitten als je dan toch wat doet, enige nadeel je groeit geestelijk niet meer als je verslaafd bent waaraan dan ook , dus beter niet worden blijft t ook leuk ook, je moet dan wel streng voor jezelf zijn zeker met crack roken 1 keer per 1 of 2 week is redelijk safe maar dat kan je beter overslaan