Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beetje jammer dat je zo reageerd. De drugs kunnen bij iedereen een andere uitwerking hebben, de 1 is er gevoeliger voor dan andere. Als ik hier een bericht achter laat om mensen te waarschuwen dan doe ik dat om mensen te waarschuwen voor de gevaren van drugs! Dus steek je oordeel over andere in je reet want alle wijsheid heb je echt niet in pacht."
"mensen als je normale serotonine en mogelijk ook dopamine systeem niet meer vanzelf opgang komt dan moet je contact opnemen met de Bijder stichting. Hier schrijven ze medicatie voor zoals efexor en mirtazapine. Binnen 6 weken ben je beter. Nou had ik het ook en had mirtazapine en was ook beter geworden. En nu een jaar later werken me medicijnen niet meer. ben weer terug bij af weet echt niet meer wat te doen. Mijn klachten zijn zo gigantisch groot. depressief kan niet meer eten niet meer slapen zenuwpijn in heel me lijf me spieren trekken me alle kanten op overal pijn steeds verschillend alles trilt en bruist in me branden bij plassen overgeven uitslag in me mond migrene grote pupillen nou ik kan nog wel even doorgaan maar denk dat het zo wel duidelijk is mijn leven is een hel!!!1 je moet echt nooit drugs gaan gebruiken welke soort dan ook en xtc is de meest schadelijke echt nooit doen"