Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLove gevoel?

Love gevoel?

24 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ff snel een vraagje.
Ik heb dus sinds een jaar ongeveer weer goeie pilletjes weten te bemachtigen getest tussen de 90 en 110 mg mdma. Dit zijn de roze hartjes ( nieuwe batch) in een ronde vorm.
Nou heb ik deze genomen met vrienden maar wat me opviel was dat ik niet echt het love gevoel kreeg.
Ik zei dit tegen me vrienden en die hadden precies hetzelfde. Al de andere keren met XTC hebben we dit altijd wel gehad.
Hiervoor ongeveer 5x xtc gedaan.
Is het normaal dat het love gevoel na een paar keer verdwijnt? Ookal als je er tussen de 5e en 6e keer 1 jaar en 3 maanden tussen heb gelaten?
Alvast bedankt :wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
De eerste keren zijn bij iedere drug altijd het meest magisch, wanneer je het vaker doet, verdwijnt dat speciale gevoel gewoon. Ook als je het al een poos niet meer hebt gedaan, het nieuwtje is en blijft er toch wel van af....
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het word nooit meer zo mooi als de eerste paar keer, helaas. De zure appel van het mdma verhaal.
t
triptulpjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het magische is er idd vanaf na de eerste keer, maar ik heb toch altijd het heerlijke gevoel van liefde!!! Vind echt iedereen ontzettend aardig
S
SmulpaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou, ik vond mijn 1e paar keer nou toch echt niet de beste. Mijn laatste keer, de 6e keer dat ik xtc gebruikte, vond ik het allerbest! Het lijkt of het steeds beter wordt!
Ligt er toch ook aan of je er genoeg tijd tussen houdt?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lijkt me wel ja. Het magische is er misschien na 10 of 15x vanaf (zal ook wel aan de persoon zelf liggen), maar als het goed is moet het lovegevoel toch wel terugkeren als het je 6e keer is en er heeft enorm veel tijd tussen gezeten..? Kan ook aan de omstandigheden liggen (heb er zelf ook een keer last van gehad, had achteraf niks met de pillen te maken maar waarschijnlijk met de omgeving en de kou), ik zou gewoon weer minstens 3 maanden wachten en dan kun je er weer met frisse moed tegenaan.
S
SmulpaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rabbithole zei:
...ik zou gewoon weer minstens 3 maanden wachten en dan kun je er weer met frisse moed tegenaan.
Klik om te vergroten...

Schijnheil :P
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Smulpaapje zei:
Rabbithole zei:
...ik zou gewoon weer minstens 3 maanden wachten en dan kun je er weer met frisse moed tegenaan.
Klik om te vergroten...

Schijnheil :P
Klik om te vergroten...

Nee jij dan, klapperkaak. :wink: Eerst 1 maand ertussen, dan nog geen 2, dan weer 1. Jij bent erger dan ik :wink:
S
SmulpaapjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ooh! Het was steeds 1,5 maanden. En na de derde keer steeds 3 maanden!

Maarja. Busted. :P
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Smulpaapje zei:
Ooh! Het was steeds 1,5 maanden. En na de derde keer steeds 3 maanden!

Maarja. Busted. :P
Klik om te vergroten...

Vooruit. Maar ja, het is ook zo onweerstaanbaar! :hearteyes: Nog 2 weekjes en dan mogen we weer, pillenvreter van me!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#11
DrippTone zei:
Het word nooit meer zo mooi als de eerste paar keer, helaas. De zure appel van het mdma verhaal.
Klik om te vergroten...
precies, ik wou dat ik dat love gevoel nog eens had :(
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het gevoel blijft bij mij, en ik moet zeggen dat ik nog geen dalende lijn heb ontdekt (op een paar keren dat er veel minder tijd tussen zat na dan). Als je na 1 jaar en 3 maanden het love gevoel mist heb je misschien te weinig genomen, want na drie maanden pauze na een paar keer was het bij mij nog intenser dan de eerste keer.

Hoeveel pillen heb je weggewerkt? Van 'n halfje van 90/110 mg ga je niet echt hard natuurlijk.

Olle
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ollemann zei:
Het gevoel blijft bij mij, en ik moet zeggen dat ik nog geen dalende lijn heb ontdekt (op een paar keren dat er veel minder tijd tussen zat na dan). Als je na 1 jaar en 3 maanden het love gevoel mist heb je misschien te weinig genomen, want na drie maanden pauze na een paar keer was het bij mij nog intenser dan de eerste keer.

Hoeveel pillen heb je weggewerkt? Van 'n halfje van 90/110 mg ga je niet echt hard natuurlijk.

Olle
Klik om te vergroten...

Waar staat dan dat hij maar een halfje van zo'n pil op had? Overigens kan je bij een eerste keer nog wel echt lekker gaan op zo'n geringe hoeveelheid.... Het is gewoon wel een feit dat naarmate je vaker gebruikt, je toch steeds meer nodig hebt om weer zo'n zelfde effect te kunnen bereiken. Op het moment dat je minimaal 4 tot 5 pillen nodig hebt om het gewenste effect te krijgen, ben je eigenlijk al niet meer zo goed bezig.
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ollemann zei:
Het gevoel blijft bij mij, en ik moet zeggen dat ik nog geen dalende lijn heb ontdekt (op een paar keren dat er veel minder tijd tussen zat na dan). Als je na 1 jaar en 3 maanden het love gevoel mist heb je misschien te weinig genomen, want na drie maanden pauze na een paar keer was het bij mij nog intenser dan de eerste keer.

Hoeveel pillen heb je weggewerkt? Van 'n halfje van 90/110 mg ga je niet echt hard natuurlijk.

Olle
Klik om te vergroten...

Had er 2 en half op, getest tussen de 90 en 110 mg, roze hartjes.
Ik ging wel goed gewoon alleen niet echt love gevoel.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mr.Vanderkart zei:
Ollemann zei:
Het gevoel blijft bij mij, en ik moet zeggen dat ik nog geen dalende lijn heb ontdekt (op een paar keren dat er veel minder tijd tussen zat na dan). Als je na 1 jaar en 3 maanden het love gevoel mist heb je misschien te weinig genomen, want na drie maanden pauze na een paar keer was het bij mij nog intenser dan de eerste keer.

Hoeveel pillen heb je weggewerkt? Van 'n halfje van 90/110 mg ga je niet echt hard natuurlijk.

Olle
Klik om te vergroten...

Had er 2 en half op, getest tussen de 90 en 110 mg, roze hartjes.
Ik ging wel goed gewoon alleen niet echt love gevoel.
Klik om te vergroten...

Het kan dus ook aan de omstandigheden liggen, of gewoon willekeurig een keer gebeuren. Het wil gewoon wel eens voorkomen dat je er niet helemaal 100% goed op reageert. Geef het nog een kans, wacht eerst lekker een paar maanden, bouw je serotonine 100% op en probeer het dan nog eens, desnoods met andere pillen.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik had laatst ook gehoord van iemand die er best wel veel over scheen te weten dat:
Ten eerste: ECHTE MDMA zit nu niet meer in de pillen, alleen maar chemische stoffen die door de overheid erin worden gegooid (sorry dit stuk weet ik niet meer zo goed ik was zelf op dat moment :xtc: dus ik ben het een beetje vergeten maar iets in die richting)
en ten tweede: Dat als je vaker dan 1 keer per 6 weken (6 weken hebben je hersenen nodig om alles weer op peil te krijgen) xtc gebruikt dat opgevemoment al je stoffen in je hersenen die serotonine aanmaken 'op' zijn wat resulteert in een permanente depressie omdat je geen voldoening meer kan halen uit je leven.. en ze zei ook dat dus de mensen die vroeger misbruik van de xtc hebben gemaakt dat die nu bijna allemaal de 'grijze' kant van het leven zien.

In hoeverre zijn deze twee punten waar?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vaste klant zei:
Ik had laatst ook gehoord van iemand die er best wel veel over scheen te weten dat:
Ten eerste: ECHTE MDMA zit nu niet meer in de pillen, alleen maar chemische stoffen die door de overheid erin worden gegooid (sorry dit stuk weet ik niet meer zo goed ik was zelf op dat moment :xtc: dus ik ben het een beetje vergeten maar iets in die richting)
en ten tweede: Dat als je vaker dan 1 keer per 6 weken (6 weken hebben je hersenen nodig om alles weer op peil te krijgen) xtc gebruikt dat opgevemoment al je stoffen in je hersenen die serotonine aanmaken 'op' zijn wat resulteert in een permanente depressie omdat je geen voldoening meer kan halen uit je leven.. en ze zei ook dat dus de mensen die vroeger misbruik van de xtc hebben gemaakt dat die nu bijna allemaal de 'grijze' kant van het leven zien.

In hoeverre zijn deze twee punten waar?
Klik om te vergroten...

Gewoon niet. Echt niet.
Hoe zou de overheid in godsnaam iets in pillen moeten stoppen? Pillen worden illegaal gemaakt. Mdma is schaars op het moment, maar er kan makkelijk op echte mdma worden getest.
Je serotonine is een week na xtc-gebruik alweer op peil, het is de hersenschade die zich moet herstellen waardoor je langer moet wachten totdat je weer een nieuw pilletje neemt. Als je iedere maand bijvoorbeeld xtc gebruikt zou het wel kunnen dat de xtc minder goed gaat werken, dit heeft met tolerantie te maken. Een xtc-dip komt natuurlijk ook regelmatig voor, maar dit resulteert zeer zeker niet in een permanente depressie. Tenzij je misschien xtc zodanig hebt misbruikt (en dan heb ik het wel over heel ernstig gebruik, dat bijna niet voorkomt) dat je serotoninereceptoren naar de klote zijn.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vaste klant zei:
Ik had laatst ook gehoord van iemand die er best wel veel over scheen te weten dat:
Ten eerste: ECHTE MDMA zit nu niet meer in de pillen, alleen maar chemische stoffen die door de overheid erin worden gegooid (sorry dit stuk weet ik niet meer zo goed ik was zelf op dat moment :xtc: dus ik ben het een beetje vergeten maar iets in die richting)
en ten tweede: Dat als je vaker dan 1 keer per 6 weken (6 weken hebben je hersenen nodig om alles weer op peil te krijgen) xtc gebruikt dat opgevemoment al je stoffen in je hersenen die serotonine aanmaken 'op' zijn wat resulteert in een permanente depressie omdat je geen voldoening meer kan halen uit je leven.. en ze zei ook dat dus de mensen die vroeger misbruik van de xtc hebben gemaakt dat die nu bijna allemaal de 'grijze' kant van het leven zien.

In hoeverre zijn deze twee punten waar?
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Wat een verschrikkelijke onzin.

Het enige waar ik op in ga is over het mdma misbruik. Ik heb vroeger veel te veel geslikt, maar ik zie echt niet de grijze kant van het leven. Wat een bullshit.

En wat je zegt over echte mdma, het enige wat verandert is zijn de grondstoffen die er voor worden gebruikt om te maken. Al is het chemisch gezien de zelfde stof kan ik me best voorstellen dat de mdma vroeger anders aan zou voelen dan nu. Maar toch is het nog steeds dezelfde stof die er in zit.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ok bedankt!
Wat is het toch mooi om heel erg goedgelovig te zijn :rolleyes:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#20
kdoe het nog maar heel soms maar ik vind dr niet zoveel meer aan (omdat ik vroeger wel veel heb geslikt) planning is om dr n half jaar me te wachten maar zelfs dan zal ik wel geen love gevoel hebben

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."