#1
Persoonlijk let ik er wel goed op,
Maar is MDMA z贸nder love-feeling dan echt niet de moeite meer?
![:)]()
Maar is MDMA z贸nder love-feeling dan echt niet de moeite meer?
Dan neem ik alles terug. Het lag dus niet aan de dosis.Mr.Vanderkart zei:Ollemann zei:Het gevoel blijft bij mij, en ik moet zeggen dat ik nog geen dalende lijn heb ontdekt (op een paar keren dat er veel minder tijd tussen zat na dan). Als je na 1 jaar en 3 maanden het love gevoel mist heb je misschien te weinig genomen, want na drie maanden pauze na een paar keer was het bij mij nog intenser dan de eerste keer.
Hoeveel pillen heb je weggewerkt? Van 'n halfje van 90/110 mg ga je niet echt hard natuurlijk.
Olle
Had er 2 en half op, getest tussen de 90 en 110 mg, roze hartjes.
Ik ging wel goed gewoon alleen niet echt love gevoel.
kunlan zei:Persoonlijk let ik er wel goed op,
Maar is MDMA z贸nder love-feeling dan echt niet de moeite meer?
![]()
lysergine25 zei:kunlan zei:Persoonlijk let ik er wel goed op,
Maar is MDMA z贸nder love-feeling dan echt niet de moeite meer?
![]()
MDMA is een zure appel ....
Pep is een zoete aarbei ....
MDMA zonder love feeling is bijna net zo als strak staan op baggerpep.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."