Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
漏 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLove gevoel?

Love gevoel?

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Persoonlijk let ik er wel goed op,

Maar is MDMA z贸nder love-feeling dan echt niet de moeite meer?

:)
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mr.Vanderkart zei:
Ollemann zei:
Het gevoel blijft bij mij, en ik moet zeggen dat ik nog geen dalende lijn heb ontdekt (op een paar keren dat er veel minder tijd tussen zat na dan). Als je na 1 jaar en 3 maanden het love gevoel mist heb je misschien te weinig genomen, want na drie maanden pauze na een paar keer was het bij mij nog intenser dan de eerste keer.

Hoeveel pillen heb je weggewerkt? Van 'n halfje van 90/110 mg ga je niet echt hard natuurlijk.

Olle
Klik om te vergroten...

Had er 2 en half op, getest tussen de 90 en 110 mg, roze hartjes.
Ik ging wel goed gewoon alleen niet echt love gevoel.
Klik om te vergroten...
Dan neem ik alles terug. Het lag dus niet aan de dosis.
Wel vaag overigens, want het love gevoel is juist het meest consistente bij mij. Soms ben ik er ietsje minder vrolijk van (te kort achter elkaar gebruikt bijvoorbeeld), maar dat knuffelige blijft. Ook bij lage doseringen.

Ik zal wel een knuffelbeer zijn geweest in een vorig leven. o.O;;

Olle
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#3
de eerste keren echt een onbeschrijfelijk gevoel gehad van mdma maar daarna nooit meer
trug gehad spijtig genoeg.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
kunlan zei:
Persoonlijk let ik er wel goed op,

Maar is MDMA z贸nder love-feeling dan echt niet de moeite meer?

:)
Klik om te vergroten...

MDMA is een zure appel ....

Pep is een zoete aarbei ....

MDMA zonder love feeling is bijna net zo als strak staan op baggerpep.
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#5
lysergine25 zei:
kunlan zei:
Persoonlijk let ik er wel goed op,

Maar is MDMA z贸nder love-feeling dan echt niet de moeite meer?

:)
Klik om te vergroten...

MDMA is een zure appel ....

Pep is een zoete aarbei ....

MDMA zonder love feeling is bijna net zo als strak staan op baggerpep.
Klik om te vergroten...

ouuuchhhhh...

En na al die jaren toch niet nog een klein beetje love-feeling teruggevonden? :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."