Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC Ervaring (blauwe YY)

XTC Ervaring (blauwe YY)

13 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#1
van t weekend eentje ervan op, lekkere dosis hoor :grin:
w
wietplant21Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste Mensen,

Gister op thrillogy geweest waar ik eindelijk de blauwe ying yangs kon proberen waar met zoveel lof over werd gesproken.

Ik heb een hele aparte XTC ervaring gehad, en wilde eigenlijk jullie vragen of dit nou de echte symptomen van MDMA zijn of niet.

Zelf alleen ervaring met witte swirls, waar ik gewoon lekker energie, euphoria en het "love" gevoel bij kreeg.

Een report van de avond:

12:00 Ik besluit te beginnen met innemen. Ik wilde heel graag met een halve beginnen omdat ze nogal sterk schijnen te zijn, maar omdat ik het op dat moment niet voor me kaar kreeg hem door midden te breken besloot ik gelijk een hele achterover te droppen. (wat ik ook altijd deed bij de swirls)

00.20 Ik voel het als een gek opkomen, zo snel is het nog nooit opgekomen en ik begon me al af te vragen of dit wel goed zou lopen.

00.45 Het stijgende wazige gevoel in me hoofd en lijf slaat op eens om in kots neigingen en voor ik het weet ligt mijn gehele maag inhoud op de vloer.

00.50 Eventjes gezeten, en zoals wel vaker bij kotsen, daarna voel je gewoon weer kip lekker.

00.55 Nog steeds in hele wazige rush. Kan niet goed zeggen of het nu juist fijn voelt of onaangenaam. Feit is wel dat ik zo lam als een toeter ben en amper mijn voeten van de vloer kan krijgen.

01.30 Geconcludeerd met een maat die ze ook had genomen, dat deze pillen wel heel anders waren dan de swirls. Energie was ver te zoeken, maar op zich voelde we ons wel aardig aangenaam.

02.00 ik besluit om de doseringen nu maar telkens met halve bij te vullen, aangezien ik nog zo'n rush als het begin graag wil voorkomen.

03.00 met vlagen heb ik af en toe energie om helemaal los te gaan op de muziek, voel me in principe prima alleen het feit dat ik niet kook van de energie staat me een beetje tegen.

04.00 Mijn maat begint te vertellen dat hij opeens geen verschil meer in diepte kan zien, en 5 minuten later begrijp ik helemaal wat hij bedoelt. Mensen om heen lijken op banken te staan, ik kan niet inschatten hoe ver de dj boot nou werkelijk is en licht schijnt op me neer alsof ik het middel punt van de zaal ben.


Dit ging de rest van de avond nog wel een tijdje zo door, uiteindelijk 2,5 YY op 1 avond genomen, terwijl ik normaal 4 swirls op een avond neem.

Mijn voornaamste vragen zijn?

Zijn dit duidelijke kenmerken van MDMA? (want voor mij was het spacende gebeuren met diepte en lichten totaal nieuw).

Word de energie boost van de swirls misschien veroorzaakt door eventuele aanwezigheid van speed in de pil?

Is het bij een goede mdma ervaring logisch dat je juist helemaal geen zin hebt om te dansen maar gewoon een beetje weg wil dromen op de tribunes?


Hoop dat ik het een beetje leesbaar heb gehouden voor jullie,

Fijn weekend nog,

Wietplant21
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat het iets te veel was voor je. Die blauwe YY zijn aardig sterk. 120/150 mg mdma.

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=18995

Had je er ook bij gedronken?
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kreeg je ook last van koud/warmte schommelingen?

Moest je van Swirls of vorige MDMA ervaringen ook overgeven?

Had je wel een flinke bodem in de maag, 150mg op nuchtere maag kan aardig inklappen :)
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#5
je maakt iets onverwacht mee dat iets te hard voor je gaat en je neemt nog 2,5 pillen?
w
wietplant21Lid
01-01-2024, 00:00
#6
had je er ook bij gedronken
Klik om te vergroten...

Ik had 3 biertjes op daarna aan het water gegaan.

dain zei:
je maakt iets onverwacht mee dat iets te hard voor je gaat en je neemt nog 2,5 pillen?
Klik om te vergroten...

Aangezien het welzijns effect wel vergelijkbaar was met de swirls dacht ik er wel van overtuigd te zijn dat het goede dingen waren. Ik vond het om de 2 uur toe dienen van halfjes op zich wel redelijk verantwoordelijk. Het was in totaal 2,5 pil over de hele avond, dus nog 1,5 pil boven op de 1e verdeelt in 3x een halve.

Bovendien wist ik bij de swirls me nog momenten te herrineren dat ik me ook nog een beetje te vaag voelde, en klein schepje daar boven op gaf meestal nog net even die push die ik nodig had.

kunlan zei:
Kreeg je ook last van koud/warmte schommelingen?
Klik om te vergroten...

Niet echt, wel af en toe bepaalde rillingen over mijn rug die wel aangenaam voelde.

Moest je van Swirls of vorige MDMA ervaringen ook overgeven?
Klik om te vergroten...

Nee, had wel eens gelezen op internet dat mensen ervaringen hadden met kotsen bij een te hoge dosering. Vandaar dat ik me ook niet liet afschrikken door wat mij overkwam, omdat ik wist dat ik waarschijnlijk met (te)grote jongens te maken had.

Had je wel een flinke bodem in de maag, 150mg op nuchtere maag kan aardig inklappen :)
Klik om te vergroten...

Niet buiten gewoon goed gegeten die avond. Dat moet ik wel erkennen ja.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klinkt erg bekend, ik denk dat de dosis een beetje te hoog was.
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#8
Laat je pillen testen. Die gekke vergelijking tussen twee totaal verschillende pillen slaat nergens op. Pas als je de hoeveelheid MDMA weet, kun je praten over 'halfjes en normaal neem ik 4 swirls blablabla'

Verder klinkt het mij best wel als MDMA, zeker die hallucinatie en niet meer scherp kunnen zien. De dosis is dan gewoon iets te hoog. Ik vind hallucinaties altijd wel relaxed, maar kan me voorstellen dat niet iedereen het leuk vindt.
V
VivaLaBlondeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Erg bekend verschijnsel bij die blauwe Ying Yangs. Zijn al tal van mensen geweest die echt kotsmisselijk werden bij inslag. Onlangs nog een goede vriend van mij die z'n gehele avondmaal in een hoekje bij studio 80 heeft afgegeven. Ik vertrouw ze op de een of andere manier niet. Ik heb met die kerel wel eens chinese tekentjes gesnoept die ongeveer dezelfde dosis zouden moeten bevatten als deze snoeperds, totaal nergens last van.

Ik denk dat het iets te maken heeft met de keiharde structuur van die dingen, of dat de testcentra een ingrediënt over het hoofd zien. Die 4-MMC pillen werden eerst ook nog 'leeg' getest namelijk, terwijl er wel degelijk een goeie dosis van die meuk inzat.
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je nog met een hele hoop van die dingen opgescheept zit, kan je ze eventueel eens proberen wassen met droge aceton. (Google)
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#11
moest je niet lachen om alles??
echt ook om dingen die NIET grappig zijn?
w
wietplant21Lid
01-01-2024, 00:00
#12
alcoholist zei:
moest je niet lachen om alles??
echt ook om dingen die NIET grappig zijn?
Klik om te vergroten...

Niet echt meer als normaal nee.

Ik weet dat je pillen onderling inderdaad niet met elkaar kunt vergelijken helemaal niet als je van beide niet precies weet wat de inhoud betreft.

Voornaamste reden van dit topic was voor mij om er achter te komen of de verschijnselen en verloop van de avond als MDMA ervaring konden worden beschreven. Na ook verschillende reports op pill-reports te hebben gelezen, ben ik er wel van overtuigt dat het gewoon goede knallers zijn. Misschien gewoon iets "te" goed voor een beginner.

Ik denk dat ik over een paar weken met wat maten deze is een keertje thuis probeer en dan rustig opbouw met halfjes en kwarten. Deze pil was mij gewoon iets te sterk voor een techno feest waardoor ik de helft van het feest gewoon heb gemist omdat ik zo waus was.

Bedankt voor alle reacties in ieder geval !
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vet man. Ik heb me ook wat blauwe ying yangs gescoord haha.

Weet ik gelijk dat ik geen hele moet pakken. :P

Bovenstaande komt bekend voor, te zware pil. Heb ik de 2e keer gehad. Was niet chill. kotsen, wazig, geen chill gevoel, niet los gaan.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik kan deze pillen ook bemachtigen,
precies de dosis die jij ook had,
ik ga ze zeker laten testen man,ben tog beniewd wat erin zit

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."