Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgelaatsuitdrukkingen zonder xtc?

gelaatsuitdrukkingen zonder xtc?

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
t
this-is-meLid
01-01-2024, 00:00
#1
mij werd verteld dat sommige mensen een soort terugval hebben wat betreft hun gezicht als ze op een feestje zijn. ze hebben vroeger wel eens xtc gebruikt en doordat ze in dezelfde omgeving zijn begint hun mond alweer te trekken...ook al hebben ze niet gebruikt...zeggen ze.....
wat is hiervan waar?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lijkt me vrij sterk.
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb wel als ik in t weekend xtc heb gebruikt dat ik in de loop van de week een spontane klapperkaak kan krijgen, niet zo hevig en kan het wel onderdrukken, maar duidelijk wel aanwezig.. is toch heel anders dan wat hierboven beschreven word.. en wat mij meer lijkt op een smoesje om vaag te doen of een slap excuus dat ze geen drugs op hebben terwijl ze knetterwaus zijn :P
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
nog nooit gehoord dit
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik stond vannacht ook wat moeilijke hoofden te trekken. Niet echt kaken ofzo, maar gewoon een verkrampt gezicht omdat ik nogal hard los ging.

Overigens zit ik soms wat te kaken voor m'n ontspanning. Zo'n kaakdansje voelt best chill.

Onbewust gebeurt het in ieder geval niet.

Olle
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb hier ook nog nooit van gehoord, maar het klinkt wel erg als gezwets.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb wel eens dat ik me kaken ineens stijf op elkaar heb maar of dit nou van de dope komt weet ik niet.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nooit van gehoord... Deze mag wel even naar xtc btw.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#9
Klaara zei:
en wat mij meer lijkt op een smoesje om vaag te doen of een slap excuus dat ze geen drugs op hebben terwijl ze knetterwaus zijn :P
Klik om te vergroten...

dit dus
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mwah, als ik wat gedronken heb, of stoned ben ofzo en ik sta op te gaan in de muziek, dan wil ik ook nog wel ns m'n ogen lekker laten hangen en af en toe wegdraaien... Onbewust. Dus t kan wel
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gelaatsuitdrukkingen.

Ik vind tegenwoordig een gezicht maar raar, zeker omdat ik altijd merk dat ik precies zo'n smoelen trek zelfs al ben ik nuchter (en ik gebruik heus niet zoveel drugs)

Ik zal wel gewoon raar zijn :tearsofjoy:
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#12
Herkenbaar topic dit.

Op feest waar ik alleen bier drink (vaak in combinatie met veel red bull), wil ik ook nog wel eens verkrampte gezichten trekken als ik los aan het gaan ben. Het gevoel dat ik hard ga is dan gewoon aanwezig door de sfeer/caffeine/muziek, en daar trek ik dan wel eens bijbehorende gezichten bij :grin:
Best vreemd eigenlijk als je er zo over nadenkt :rock:
m
mrrenoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik betrap mezelf er weleens op dat ik m'n bek vertrek als ik een lekker muziekje aan het luisteren ben en terug denk aan een leuke avond knetteren. Gewoon omdat ik terugdenk aan hoe lekker hard ik ging. :) Maar dat valt meer in de categorie "inleving" of "napret" denk ik.

"Terugval" lijkt me een raar praatje.
m
mrrenoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Overigens zei mijn moeder vroeger weleens als ik een gekke bek trok:

“Als de klok 12 uur slaat, dan blijft je gezicht voor altijd zo staan!"

Oppassen geblazen met die pillen dus... :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#15
mrreno zei:
Overigens zei mijn moeder vroeger weleens als ik een gekke bek trok:

“Als de klok 12 uur slaat, dan blijft je gezicht voor altijd zo staan!"

Oppassen geblazen met die pillen dus... :grin:
Klik om te vergroten...
Gelukkig neem ik m'n drugs meestal na twaalven. :grin:

Olle
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik kan wel eens een heel klein vaagje van een strakke kaak krijgen op de acid, verder doe ik gewoon normaal met mijn kaak als ik geen drugs op heb :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."