#1
Hey mensen,
Zaterdag ben ik weer eens van plan weer es pannekoek te gaan op X, nou had ik een vraagje want de vorige keer had ik pillen van 70mg en nu van 130mg.
Nou had ik de laaste keer dat ik hard spacede, had niet echt het love gevoel ofzo(3,5x 70mg), op een wonderbaarlijke manier voelde ik me vrij nuchter. Terwijl ik toch echt wel aan het space was, mijn theorie was toen dat ik misschien teveel genomen had, dus dat ik niet uit de rush kwam dus dat ik ook niet merkte dat ik er in zat
, al merkte ik wel dat alle lampen enzo uitliepen en ik me echt anders voelde, vind het nu niet meer echt aannemelijk maar goed ik spacede toen niet als "normaal". Daarna nog 1x gedaan met alcohol wat wel fijn was
(1,5 maand geleden)
De info:
- 19 jaar
- ~1.75m
- ~65kg
- laatste keer X (1,5 maand geleden)
- ~6-8x gedaan tot nu toe
- vorige pillen altijd ~70mg
- deze pillen ~130mg
De vraag:
- Meteen hele pil nemen of beginnen met een halve?
- Als ik met een half begin, halfuur later de andere helft of gewoon wachten?
- Blowen wanneer (vantevoren, inkick momment, hoogtepunt, voor het slapen?)(is in het beursgebouw bij de greatzanyshow dus weet niet of ik een joint mee kan nemen
)?
Ik wil echt een keer weer lekker hard spacen, zaterdag bij de greatzanyshow
dus wat raden jullie me aan.
~yxes
Zaterdag ben ik weer eens van plan weer es pannekoek te gaan op X, nou had ik een vraagje want de vorige keer had ik pillen van 70mg en nu van 130mg.
Nou had ik de laaste keer dat ik hard spacede, had niet echt het love gevoel ofzo(3,5x 70mg), op een wonderbaarlijke manier voelde ik me vrij nuchter. Terwijl ik toch echt wel aan het space was, mijn theorie was toen dat ik misschien teveel genomen had, dus dat ik niet uit de rush kwam dus dat ik ook niet merkte dat ik er in zat
, al merkte ik wel dat alle lampen enzo uitliepen en ik me echt anders voelde, vind het nu niet meer echt aannemelijk maar goed ik spacede toen niet als "normaal". Daarna nog 1x gedaan met alcohol wat wel fijn was De info:
- 19 jaar
- ~1.75m
- ~65kg
- laatste keer X (1,5 maand geleden)
- ~6-8x gedaan tot nu toe
- vorige pillen altijd ~70mg
- deze pillen ~130mg
De vraag:
- Meteen hele pil nemen of beginnen met een halve?
- Als ik met een half begin, halfuur later de andere helft of gewoon wachten?
- Blowen wanneer (vantevoren, inkick momment, hoogtepunt, voor het slapen?)(is in het beursgebouw bij de greatzanyshow dus weet niet of ik een joint mee kan nemen
Ik wil echt een keer weer lekker hard spacen, zaterdag bij de greatzanyshow
~yxes
Eerste keer dat ik ook blow met xtc, vroeger veel geblowd maar nog nooit de combo geprobeerd xD.