Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC en sporten 4 dagen later

XTC en sporten 4 dagen later

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met 2-cb geen dipje of energie verlies dagen erna.
Als ik wat neem voel ik me dag erna gewoon normaal. Afhankelijk natuurlijk ook hoe laat ik ga slapen.
s
stelletje3013Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb een vraag waar ik mee worstel.

Ik wil binnenkort weer eens op een feest wat hier erg geschikt voor is 1 of hooguit 2 XTC pillen slikken. Ik heb ook erg veel zin om weer eens lekker uit mijn dak te gaan op XTC na bijna een jaar.

Nu is dit feest op een zaterdag en ik ga van woensdag t/m zaterdag erna fietsen in de Alpen (o.a. Alpe d'Huez beklimmen)

Als ik op zaterdag XTC gebruik zal ik dan vanaf woensdag nog last kunnen hebben hiervan als ik op hoogte ga fietsen en dus echt fanatiek aan de gang moet of hooguit een dipje op disndag, wat ik soms wel heb gehad?

Alvast bedankt voor de reacties
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik jou was zou ik het maar een andere keer doen als je zeker wilt zijn dat je fit bent de week erna.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lijkt mij een slecht idee, als ik zaterdags heb gebruikt en dan dinsdag of woensdag ga sporten, voel ik me of ik voor het eerst een inspanning lever.

Lijkt me dus geen strak plan om dan de Alpe d'Huez te gaan beklimmen. Ik zou het er niet op wagen in ieder geval....
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou het je inderdaad niet aanraden. Na enkele nachten goed slapen en gezond eten voel ik me vaak wel redelijk, fysiek gezien, maar topprestaties lever ik dan nog niet.

Een alp beklimmen klinkt wel als een topprestatie, dus beter laat je je avondje mdma even schieten inderdaad. Of je wilt gewoon gezapig dat bergje op hobbelen, natuurlijk. Al lijkt het me nog altijd niet heel erg chill.

Olle
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het zou wel een prestatie zijn als je het doet.
Ik zou het fietsen laten schieten, maar denk dat jij beter het gebruiken kan laten schieten.
Het seizoen van leuke feestjes begint nog maar net dus daar hoeft het niet aan te liggen!
s
stelletje3013Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedankt voor jullie reactie. Ik heb ook aan de hand van jullie reacties besloten om in ieder geval geen XTC te nemen en dit maar lekker een andere keer te doen.

Ik heb ook 2CB liggen nog. Hier heb ik nooit een dip van gekregen na afloop. Iemand daar ervaringen mee. Zou dat wel kunnen of ook maar niet doen.
Werkt natuurlijk wel heel anders en absoluut geen last nadat het is uitgewerkt.

Alvast bedankt
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#8
stelletje3013 zei:
Bedankt voor jullie reactie. Ik heb ook aan de hand van jullie reacties besloten om in ieder geval geen XTC te nemen en dit maar lekker een andere keer te doen.

Ik heb ook 2CB liggen nog. Hier heb ik nooit een dip van gekregen na afloop. Iemand daar ervaringen mee. Zou dat wel kunnen of ook maar niet doen.
Werkt natuurlijk wel heel anders en absoluut geen last nadat het is uitgewerkt.

Alvast bedankt
Klik om te vergroten...

Zou me toch vrij vreemd lijken moest je zo'n zware crash hebben van 2CB. Ik heb alvast toch nooit niet echt een comedown ervaren ermee.

Leuk goedje, bevond me toen in een cartoonwereldje :grin:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#9
een woord: PEP.. :tearsofjoy:
dat deden wielrenners toch altijd??
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wielrenners zijn gebruiken lekker erytropoëtine

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."